Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Regenerace tdci
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Regenerace tdci

Autor Zpráva
marekh
Zaslal: ne březen 04, 2018 18:22 pm Citovat
Založen: 4.1.2012 Příspěvky: 129 Bydliště: Skalica (SR)
Ahoj mám tranzit 2.2tdci 2013 sid208, ucpany DPF utrhle čidlo teploty , už opravené ale nechce spustit regeneráciu , teda spusti ale teplota nestúpa , vstrek na výfuku ok žhavič , kam dal ? Diky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rastoivanic
Zaslal: ne březen 04, 2018 20:37 pm Citovat
Založen: 23.5.2015 Příspěvky: 111
Bol fylter mechanicky vycisteny alebo vymeneny?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marekh
Zaslal: ne březen 04, 2018 21:35 pm Citovat
Založen: 4.1.2012 Příspěvky: 129 Bydliště: Skalica (SR)
bol meneny za nahradu na ktorej neviem ako dlho to jazdilo no mne sa to dostalo uz zanesene s utrhnutym cidlom s chybou nieco ako dosiahnuty 1.stupen zanesenia alebo tak nejak , na volnobeh dif je 3-5hpa pri regeneracii 2500ot t-pred 170 t-za 160 , dif 20hPa ,viac sa nezohreje, neviem ake su podmienky na spustenie toho vstreku nafty pred dpf ale to cerpadlo sa nespusti kabeláž je ok , teraz 0chyb
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rastoivanic
Zaslal: po březen 05, 2018 7:04 am Citovat
Založen: 23.5.2015 Příspěvky: 111
skusit mechanicky vycistit podla tych tlakov je to dost zanesene a potom spustit nutenu regeneraciu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JozefC
Zaslal: po březen 05, 2018 7:28 am Citovat
Založen: 5.5.2016 Příspěvky: 218
Urob Flash pcm a skus na novo.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marekh
Zaslal: po březen 05, 2018 11:58 am Citovat
Založen: 4.1.2012 Příspěvky: 129 Bydliště: Skalica (SR)
nemam cim spravit flash ani nemam subor , objednam to do fordu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
midnight_man
Zaslal: po březen 05, 2018 12:01 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
Ten vstrek pred DPF je na regeneraciu ano? Neovladam problematiku fordov Wink

ak ano, tak niekde v akcnych clenoch nemas aktivaciu toho cerpadielka?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marekh
Zaslal: po březen 05, 2018 12:11 pm Citovat
Založen: 4.1.2012 Příspěvky: 129 Bydliště: Skalica (SR)
ano to je k regeneracii , cerpadlo ide kabelaz cerpadlo-ecu je OK , mam kts a tam neni aktivacia
skusim mechanoicky vycistit a potom na reflash do fordu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
midnight_man
Zaslal: po březen 05, 2018 12:15 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
tak IDS....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marekh
Zaslal: po březen 05, 2018 12:16 pm Citovat
Založen: 4.1.2012 Příspěvky: 129 Bydliště: Skalica (SR)
bohuzial tym nedisponujem a neviem ani kde zohnat obsah do ecu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
midnight_man
Zaslal: po březen 05, 2018 12:17 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
myslim diag cez IDS Wink skusit regeneraciu v IDS....a tak..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FandaTDI
Zaslal: ne únor 17, 2019 22:00 pm Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 289
Vyřešils?
Vím, že je to skoro rok, ale ty hodnoty dif. tlaku jsou na volnoběh jako u částečně zanešenýho filtru, ale v těch točkách naopak dost nízký... Druhošky obvykle stojej za prd i co do drahých kovů (když už tam nějaký jsou, často se značná část vyfoukne prvním startem...), takže třeba průchodnost maj větší než by měly, ale nerozpálej se tak a propouštěj i saze, což by neměly... Jinak některý auta vyžadujou před zahájením regenerace krom zahřátýho motoru třeba i teplotu výfuku nad 200°C, apod.
Určitě to daj i jiný diag. než IDS, i když třeba všechny nenabídnou všechny možnosti... Naposled u jednoho "reinkarnovanýho" Forda ("jen" zanedbaná údržba, olej přes 40tkm a pod min. ... , dle "počítadla" - 100tkm dpf na hranici životnosti, přitom třeba ten dif.tlak nebyl nijak tragickej...) jsem byl fakt rád, že to bylo s čerstvým olejem/filtrama, protože se mi povedlo spustit jen na místě a při těch 4tis.ot. se to pěkně hřálo, ale úspěšně vypálilo víc než jsem tomu dával naději já...


PS: A další věc je samozřejmě ta, jak je na tom katík, atd. ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 16:01 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.