Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  1,9 TDI PD - zlé studené štarty
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

1,9 TDI PD - zlé studené štarty

Autor Zpráva
m@yo
Zaslal: so únor 10, 2018 13:26 pm Citovat
Založen: 28.9.2011 Příspěvky: 35 Bydliště: Myjava
Ahojte všetci. Obraciam sa na Vás s prosbou o pomoc. Mám doma Škoda Superb 1,9 TDI, 96kw, AWX a mám problémy so studeným štartom. Úplne stačí ak to auto stojí cez noc a ráno už je ten štart zlý. Pokiaľ stojí cca 3-4 hodiny, je to v pohode. Studený štart vyzerá asi takto: Začína to asi od + 10 stupňov nadol. Motor chytí strašne nepravidelne na 2 alebo 3 valce, trvá to asi necelých 30 sec kým sa nejako uklidní a hrozne to dymí na bledo ako studená Avia. Za tepla je všetko OK.
Čidlo teploty ukazuje asi o 3 stupne viac ako je teplota vzduchu.
Palivový filter je nový(UFI) aj s orúžkom na stredovej skrutke.
Synchronizácia remeňa je na nejakých -2 stupňoch
Vymenil som všetky palivové hadice okolo filtra a tandemového čerpadla
Spätný ventil pred čerpadlom je OK
Čerpadlo v nádrži som vyčistil, tlačí 0,7 bar a načerpá 0,9 L za 30 sekúnd
Vymenil som tandemové čerpadlo(použil som BOSCH) vrátane plechového tesnenia
Vymenil som všetky okrúžky na vstrekovačoch vrátane nastavovacích skrutiek + nastavenie(v odkaze sú merané hodnoty skupina 13, 18 a 23), https://photos.app.goo.gl/kieDZkElh0bJECXl2
Žhaviče sú asi rok staré, všetky sú OK(minulú zimu boli štarty dobré)
Baterka je tiež rok stará, tá je OK, dobitá a zmeraná
Napájanie žhavičov je v poriadku, po zhasnutí kontrolky ešte stále prižhavuje, presnú dobu som nemeral
a ďalej už neviem čo by som skúsil. Dúfam že som na nič nezabudol. Nemá niekto z vás podobnú skúsenosť, lebo už začínam byť z toho zúfalý. Ďakujem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
amigo
Zaslal: so únor 10, 2018 14:29 pm Citovat
Založen: 19.6.2009 Příspěvky: 790 Bydliště: slovakia
Vačka je Ok?

_________________
Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
midnight_man
Zaslal: so únor 10, 2018 16:27 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
no pekne si tie zhavice vyber Wink a všetky opticky otestuj.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m@yo
Zaslal: so únor 10, 2018 16:52 pm Citovat
Založen: 28.9.2011 Příspěvky: 35 Bydliště: Myjava
Vačka bola vymenená pred rokom, originálna nová, zdvihátka som dal INA. Žhaviče som mal pred hodinou vonku, sú to DENSO DG-109 11V, všetky sú OK, skúšal som ich v aute vymontované , kostru som mal z motora cez štartovací kábel. Skúsil som odpojiť čidlo teploty chladiacej kvapaliny a štart bol tuším ešte horší. Nahral som to na video: https://photos.app.goo.gl/b2yFTPrccs8w9iPi1
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
amigo
Zaslal: so únor 10, 2018 17:05 pm Citovat
Založen: 19.6.2009 Příspěvky: 790 Bydliště: slovakia
Ide ti to na 3 valce. Najskor nejaky vstrek KO.

_________________
Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
m@yo
Zaslal: so únor 10, 2018 17:16 pm Citovat
Založen: 28.9.2011 Příspěvky: 35 Bydliště: Myjava
Keď je zapojené čidlo to nieje až také strašné, lebo tam ide asi menej paliva. Tu už ho bolo asi veľa. Uvidím to po naštartovaní v meraných hodnotách? Zvláštne je že druhý štart po 10 minutách je ok, po hodine ok, po dvoch ok, po štyroch ok ale na druhý deň zasa zle.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hludik
Zaslal: ne únor 11, 2018 1:48 am Citovat
Založen: 16.3.2014 Příspěvky: 24
Skus DSSC od pro-tec. Flasu na 20 liter paliva.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pozotr
Zaslal: ne únor 11, 2018 7:54 am Citovat
Založen: 23.2.2012 Příspěvky: 149 Bydliště: Slovensko
A aké sú kompresné tlaky valcov za studena to je veľmi dôležité mal sommpodobny problém na golfe a robili to tlaky vo valcoch
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
midnight_man
Zaslal: ne únor 11, 2018 11:17 am Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
ak su zhavice ok, vačka, ok, hydrá, palivo, tandem a tieto všetky prcky okolo.

tak ti ostali len 2 možnosti:

kompresia
vstrekovač samotný


par krat pomohli tie pripravky vseliake, avšak je to len docasne riesenie (ak sa bavime o vstreku)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m@yo
Zaslal: ne únor 11, 2018 12:34 pm Citovat
Založen: 28.9.2011 Příspěvky: 35 Bydliště: Myjava
Skúsim zmerať tie tlaky keď to bude aspoň 24 hod stáť vonku a potom doplním čo som zistil. Zatiaľ ďakujem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
midnight_man
Zaslal: ne únor 11, 2018 19:45 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
mozno by pomohlo pozerat korekcie v 13tke ked sa to hada...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po únor 12, 2018 7:20 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
co takhle změřit tlak nafty ? no jo to ale diagnostika z číny neukáže , tak to asi změřit nejde .. Laughing

p.s - je na to taká skrútka na čerpadle ... Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m@yo
Zaslal: po únor 12, 2018 12:14 pm Citovat
Založen: 28.9.2011 Příspěvky: 35 Bydliště: Myjava
Ďakujem za radu, tlak som meral mám na to originál budík v oleji VAS 5187. Na voľnobeh to má 3,5 bar, pri 3000 ot/min to má 7,5 bar a pri 4000 ot/min 8 bar.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po únor 12, 2018 14:02 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
a kolik to má když to nestartuje ?

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m@yo
Zaslal: po únor 12, 2018 15:58 pm Citovat
Založen: 28.9.2011 Příspěvky: 35 Bydliště: Myjava
Ono sa nikdy nestalo že to nenaštartuje, naštartuje to vždy len to ide nepravidelne a hrozne to dymí. Keď to chytí, tak to hneď vylezie na tých 3,5 bar. Ani to nikdy dlho netočí, odpáli to hneď len to ide nepravidelne. Vyzerá to akoby to bolo zavzdušnené ale už netuším kde by to ten vzduch chytalo. Skúsim si dať na prepad z tandemového čerpadla priesvitnú hadičku a skúsim sa pozrieť či tam budú bublinky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 10:01 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.