|
Obsah fóra checksum.cz » Diagnostika - obecně » Doporučení diagnostiky kompatibilní s Windows 10 |
Strana 6 z 7 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Další |
|
Autor |
Zpráva |
exotus |
Zaslal: st listopad 15, 2017 22:12 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Františku,trh je přesycenej expertama na diagnozu všeho "hovořme o mazání závad = ne řešení" není den kdyby nepřijel hotovej auťák,rozvody spojka,brzdy,prostě věci na kterejch se i lempl nažere,ale na blbej kablík nebo snímač cituji "nemáme teď čas to řešit,nemáme kvalifikovaného elektrikáře - nemoc,dovolená,školení a pod."
nicméně ten zákazník,známý známého si najednou vzpomene,že Pepik támhle odsud už mu jednou zachránil prdel,tak volá a votravuje,no a cítí se a je uražen když mu to hovno nesebereš ze země...
Je konec s podnikáním v autoelktronice,youtube,DX,aliexpres,ebay a pod tomu zatloukli hřebíček,to co jsme kdysi kupovali za desítky tis teď za desetinu ceny pro každého "experta = lempla" se základním vzděláním,základkou kde práce s pc je už nevyhnutelnou poviností,ne že pro nás to bylo sci-fi,jediný PC v CZ mělo JZD Slušovice,mladý adolescent píše referát na teď aktuelní téma revoluce 89 a když to čteš bys ho prohodil oknem za hovna co je buď učí nebo má přečtený nebo ho někdo nakrmil...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Kenapuc |
Zaslal: čt listopad 16, 2017 8:18 am |
|
|
Založen: 22.8.2017
Příspěvky: 34
Bydliště: Chrudim
|
exotus: Problém je v tom, že blbej káblík nebo snímač vidí zákazník jako prkotinu a není za to ochoten zaplatit.
Když to začne třeba skřípat při brždění, mlátit při přejíždění díry a podobně, tak to je sice oprava kterou zvládne "každý blbec", ale zákazník vidí výměnu části podvozku, má představu o ceně těch dílů a chápe cenu.
Když mu to jen 2x za týden spadne do nouzáku, nebo mu "jen" svítí nějaká chyba a jinak nepozoruje nic špatně, už není ochoten zaplatit několik tisíc "za takovou blbost". Už nevidí že člověk tráví hodiny hledáním příčiny. A než se hodiny s*rát s autem a pak se ještě hádat se zákazníkem že přece nebude platit tolik peněz za výměnu jednoho drátku nebo součástky za pár stovek, tak je jednodušší říct "nemáme teď čas to řešit" a zabývat se něčím co zákazník umí ocenit.
Jasnej příklad teď kolega z práce: Chtěl namontovat kameru do Focuse. Vyvěsit stropnici, sloupek, spodek a bok palubní desky, kastlík ven, část středového panelu ven, při tom jsem mu ještě opravil nefunkční 12V zásuvku, ... nakonec to všechno poskládat zpátky a ještě rozleštit odřený roh nárazníku...
"To chceš jako 600 za natáhnutí jednoho drátu jo??"
A perlička s jednou novou CNG oktávkou:
Jezdila jen na benzín, nepřepínala na plyn. Nejmenovaný pardubický autorizovaný servis chvíli hledal, nakonec od toho dali ruce pryč že plyn řešit nebudou a zavolali "experta" z Mladé Boleslavi. Ten si nad tím taky lámal hlavu a na nic nepřišel. Nakonec auto naložili na odtahovku a převezli přímo do Mladé Boleslavi. Tam vyměnili relé za pár korun a je opraveno...
|
_________________ VW Golf III Variant 1.9 TDI | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt listopad 16, 2017 13:25 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
Hned prvni odstavec.
Presne tak to je.
A prvni otazka je, kolik to bude stat
a to jsem ani nevidel auto.
Drzim se, abych nevytekl.
Proste realita, kamos rikal, ze to urcite bude ...
Myslim, ze to bude vsude stejne.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: čt listopad 16, 2017 18:05 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
neštartuje auto, asi to bude podávacie čerpadlo. Isto!!! Susedovi tiež neštartovalo a bola to podávačka...
=
Tam sú dvere, dovidenia.
Kto máte v hlave a v dielni...máte na viac.
Sme v 2018, dnes máte v aute plno optických káblov, technológie ktoré občas dajú zabrať aj majstrom v elektro... nie ste odkázaní na špekulantov.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: čt listopad 16, 2017 19:06 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: pá listopad 17, 2017 0:23 am |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 290
|
Pod většinu bych se podepsal ... Smutný je, že ty spekulanty "vychovávaj" v podstatě už autorizáky a větší servisy... Běžná praxe a motto nejednoho servisu/přijímacího technika je taková, že "sice jsme auto ještě neviděli, nevíme co tomu je, ale víme kolik to bude stát a kdy to bude hotový" ... Pak není problém rychle sehnat díly za (deseti-)tisíce, ale "blbej konektor"(nebo třeba "jen" nový piny, ap.) už je problém, takže "si poraď, auto musí dneska odjet..."
Člověk se naučí ledacos od improvizace po řešení lepší než od výrobce a ti, kdo tohle ustojí, pak uváděj v realitu heslo "Zázraky na počkání, nemožné do druhého dne" ...
Ono už ty normohodiny ... Na ně samozřejmě těžko napasuješ nějaký to zkoumání/hledání/měření až "detektivní praxi", tak se to holt musí "s něčím svézt", tj. na těch lépe "nanormovanejch" úkonech, kdy se to dá stihnout za zlomek normohodin, jenže pak stačí, když na nějakej "vo*eb" jsou nesmyslný a zas "se vezeš ve skluzu" ... Naposled jsem čuměl na půl hodiny na výměnu termostatu u třílitrový ropy, kde je přístup na vyližp*del, musí dolu x krytů, část sání, chladič EGR, apod. a i když jde vše dobře (a nejsou např. "zarostlý" šrouby, ap.), tak jen ta demontáž je min.na půl hodiny a kde je pak vypuštění, napuštění, odvzdušnění, atd. a to nemluvim o čištění a podobnejch "formalitách" ...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JozefC |
Zaslal: pá listopad 17, 2017 8:57 am |
|
|
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 220
|
Ono problémom prac na NH je casto prijmaci technik blb, lebo nevie, ze ku demontazi sa ma priratat to odvzdusnenie a zvysne prace a ta 0,5NH to nezahrna. Dobre to poznam a casto som strajkoval, ze nerobim, nech si to robi aj sef. Radsej dam vypoved. Bolo kedysi. Co sa tyka cien prac. Za to si zase mozu samotni mechanici, elektrikari a pod, lebo nemaju jednotnu cenu za NH a zo zavisti o pracu si podkopavaju ceny. Nic ine tu hladat netreba. Spekulantov ja osobne uz nemam . Vyfiltroal som 50% zakaznikov, robim 2x menej a zarabam 2x viac, ako sa srat s nejakou sockou. Rozhoduje kvalita prace. Staci si vyjasnit aka praca za aku NH a stat si za svojim. Nech si meni diely za 20t u koho chce typu pokus omyl, ja idem meranim na istotu a v konecnom dosledku ho to bude stat mozno menej, podla zavady. Ak nie a pojde za inym, tak ho nezoberiem vôbec a poslem kade lahsie, alebo opravim za 2 násobok. A je klud.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: pá listopad 17, 2017 11:29 am |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
Zamyslite sa v akom stave sú autá na Slovensku, kto chodíte občas ako "dohlad" poradit pri kupe auta kamarátovi vidíte to sami! 3/4 ojazdeniek sú vydrmané šroty...prečo? Veď každý chodí s autom do servisu!!!!
Dnes je tolko aut na trhu, že sa servisy naučili robiť za 50% normohodín len aby denne stihli aspon 5-6 vozidiel...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: pá listopad 17, 2017 11:36 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
V CZ je to stejne, lidi proste nemaji $, ale jezdit musi.
Ja to chapu, ale opravovat na pockani nejde.
Jenze oni to nepochopi, protoze si mysli, ze 105ka
a OC II je stejna, jen jina kastle.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: pá listopad 17, 2017 11:45 am |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
bohuzial cena dielov je rovnaká tak v USA/UK ako aj DE. Len tie mesačné výplaty sú u nás štvrtinové.
Potom ťažko zákazníkovy (bežnému) vysvetlím, že potrebuje na opravu CR systému pomaly 2000€....
Láka to urobiť len 40% práce aby auto jazdilo..super bude to stáť len 800€.... ale dôsledky už nikoho nezaujímajú. Auto jazdí...
A čím dalej na východ.tym horšie ....
BTW... minule bol zákazník s DENSOM, spotreba 20l....atď atď, vravím od brucha 3000€ s robotou. že dobre, kedy doniesť .
Sú aj takí..bohužial 1 z 10.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: pá listopad 17, 2017 11:50 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
1-100
Duchodci ti daj dysko
Q7 chce rozepsat fakturu a jeste pyskuje, jak je to drahe.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: pá listopad 17, 2017 12:04 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
nech si dá Q7 opraviť vedľa....
bude sranda
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: pá listopad 17, 2017 12:58 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
čím dražší auto tím větší blb...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: pá listopad 17, 2017 13:22 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
Ano, si mysli, ze kdyz maj $ tak vse vi.
A to jsou nejvetsi paka.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá listopad 17, 2017 13:58 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Je to smutný a je to tak,důchodci když jim opravíš auto,děkují a snad pokaždé dají opravdu solidní díško,až mě udivuje jak dokážou s důchodu vyškudlit ještě navíc...
Čím dražší auto,vyšší pozice v zaměstnání,bohatší tatínek, tím větší kretén!
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá duben 19, 2024 3:55 am
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
|
|
|