Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Benzín  »  škrtící klapka-kolísají otáčky-jsem v koncich
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

škrtící klapka-kolísají otáčky-jsem v koncich

Autor Zpráva
brzdap
Zaslal: po červen 25, 2007 21:11 pm Citovat
Založen: 19.6.2007 Příspěvky: 1
motor AKL 1.6 74kW
po preventivnim vycisteni skrtici klapky pri montazi klimy(kdyz byla zasrana tak to bylo OK) kolisaji otacky volnobehu mezi 1000-1500 otackama.
provedl jsem nasledujici:
-nekolikrat vymazani adaptačnich hodnot a zakladni nastaveni klapky VAGem
-vymena teplotniho cidla
-zkouska tesnosti hadice sani vcetne odvetrani ventiloveho vika
-vycisteni vahy vzduchu
-zkouska tesnosti mezi motorem a klapkou
-kontrola kontaktu kostry v motorovem prostoru
-jeste jsem kontroloval narychlo (zrcatkem) vlnovec jestli se neztraci plyny pro lambdu nekde mezi motorem a katem
a mozna si jeste na neco vzpomenu

navic ve vagu vyskakuji chyby kterych se nemuzu zbavit tak nevim jestli muzou ovlivnovat volnobeh

Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 06A 906 019 BQ
Komponent: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3018
Kódování: 00031
Opravna #: WSC 01317
3 Nalezeny chyby:
00635 - Vyhrivani sondy lambda pred kat.
37-00 - Defekt
00668 - Palub.napeti: sv.30
36-00 - preruseni
00525 - Sonda lambda (G39)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
Readiness: N/A

lambda sondu jsem vymenil a zjistil jsem ze asi nateklo do konektoru tak jsem vymenil i konektor a kabely lambdy a porad nic
nevite nekdo co s tim nez zacnu kupovat vahy a klapky aby to nebyly treba zbytecne vyhozeny prachy???

(ponauceni pro priste=nesrat se do neceho co funguje)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Černý Ivo
Zaslal: čt srpen 02, 2007 15:15 pm Citovat
Založen: 2.8.2007 Příspěvky: 2 Bydliště: Brno
Udělal jsi přizpůsobení na studeném motoru? A nebo napřed odpoj baterku a potom přizpůsobení, nejlépe ráno.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
rusty
Zaslal: čt srpen 02, 2007 16:26 pm Citovat
Založen: 23.7.2007 Příspěvky: 19 Bydliště: trutnov
Zkontroluj napájení lambdy od poj. 43 . A potom jen měřit lambda - ř.j. motoru kabely.
Pokud to bude ok. ,mohla by být vada v ř.j. motoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
Oto aszay
Zaslal: ne prosinec 02, 2007 12:39 pm Citovat
Založen: 2.12.2007 Příspěvky: 11 Bydliště: Slovakia
Mal som presne taký istý problém na VW Passat 2,0 L AGG a zistili sme vadný potenciometer na škrtiacej klapke bolo treba monú. Cena ma šokovala stála 11 000 sk + montáž. Po výmene kolísanie otáčok prestalo. Ale teraz v chladnom období pri rannom štartovaní mám velmi nízke otáčky ale asi po minúte to je ok.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
BH MOTOR
Zaslal: po prosinec 03, 2007 9:12 am Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 114
potenciometer by ti nepisal defekt vykur lambdy. ked je to po montazi klimy netabudol si niekde prikrutit dajaku kostru ? a kolise pri zypnutej klime alebo pri vypnutej. dal si pokyn RJ o tom ze je zapnuta klima ? dliha to volnobeh o 200 otacok. najprv skontroluj to co si mohol sposobit ty,
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
automeda
Zaslal: ne březen 16, 2008 21:24 pm Citovat
Založen: 16.3.2008 Příspěvky: 47 Bydliště: Praha Východ
Co takhle osciloskop abys to měl jasný a nebyl to hokus pokus

_________________
Nejlepší auto je žádné auto
Co si nezměřím tomu nevěřím
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
karel55
Zaslal: so březen 29, 2008 9:17 am Citovat
Založen: 20.9.2007 Příspěvky: 5 Bydliště: Ostravsko
Mám stejný problém !! Vyměnil jsem i škrticí klapku, váhu vzduchu, lambdu......
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
automeda
Zaslal: ne březen 30, 2008 10:12 am Citovat
Založen: 16.3.2008 Příspěvky: 47 Bydliště: Praha Východ
Lidi ještě jednou měřte osciloskopem a bude to jasný,nebudete zbytečně měnit díly a zkoušet,kolikrát je to jen blbost ve vedení a pod. a za druhé co ukáže vlastní diagnostika není tak z poloviny pravda,bývají to důsledky jiných závad.

_________________
Nejlepší auto je žádné auto
Co si nezměřím tomu nevěřím
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
automeda
Zaslal: ne březen 30, 2008 10:15 am Citovat
Založen: 16.3.2008 Příspěvky: 47 Bydliště: Praha Východ
U výměny klapky je take třeba vymazat adaptace a projet auto v různých režimech,u Felicie resetovat programem Simos Manager do továrního nastavení / vždy po čištění nebo výměně/

_________________
Nejlepší auto je žádné auto
Co si nezměřím tomu nevěřím
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
karel55
Zaslal: ne březen 30, 2008 18:54 pm Citovat
Založen: 20.9.2007 Příspěvky: 5 Bydliště: Ostravsko
Samozřelmě všechno jsem dělal několik krát - po každé výměně nebo zásahu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
automeda
Zaslal: ne březen 30, 2008 20:41 pm Citovat
Založen: 16.3.2008 Příspěvky: 47 Bydliště: Praha Východ
I osciloskopem proměřil ,tot nejdůležitější a vede to vždy k výsledku ???

_________________
Nejlepší auto je žádné auto
Co si nezměřím tomu nevěřím
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
automeda
Zaslal: ne březen 30, 2008 21:00 pm Citovat
Založen: 16.3.2008 Příspěvky: 47 Bydliště: Praha Východ
Přizpůsobení škrtící kllapky u motoru 1,3 MPI (Simos 2P) nemá významu, protože Ř.J. neumožňuje také vymazat adaptační hodnoty, takže po delším provozu bez vyčištění klapky Ř.J. zapomene původní nastavení (nemůže také sepnout spínač volnoběhu při nastavovacím procesu). pokuste se udělat trik se sepnutým kontaktem při nastavování klapky, najděte si to ve vyhledávačí, nebo zkrátka sepněte kontakt volnoběhu v době, kdy jednotka v systému základního nastavení pohne klapkou na dolní doraz, čímž by měla kontakt sepnout. jestliže to nepomůže musí nastoupit přepsání paměti pomocí SuperVagu, či jiné aplikace, která přepíše paměť na původní hodnoty /třeba SimosManager/

_________________
Nejlepší auto je žádné auto
Co si nezměřím tomu nevěřím
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
karel55
Zaslal: st duben 02, 2008 18:20 pm Citovat
Založen: 20.9.2007 Příspěvky: 5 Bydliště: Ostravsko
děkuji za rady . vyzkouším. Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marquee
Zaslal: pá září 26, 2008 6:48 am Citovat
Založen: 25.9.2008 Příspěvky: 784 Bydliště: Stř. čechy
Tak tohle mi dělala Octavka taky, v servsu postupně vyměnili uplně vše (klapku, lambdu, atd...) a nic nepomohlo.zkončilo to výměnou řídící jednotky motoru (ještě v záruce). Možná by stačlo přehrát soft.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LUBO
Zaslal: pá únor 20, 2009 12:37 pm Citovat
Založen: 24.2.2008 Příspěvky: 316
automeda napsal:
Přizpůsobení škrtící kllapky u motoru 1,3 MPI (Simos 2P) nemá významu, protože Ř.J. neumožňuje také vymazat adaptační hodnoty, takže po delším provozu bez vyčištění klapky Ř.J. zapomene původní nastavení (nemůže také sepnout spínač volnoběhu při nastavovacím procesu). pokuste se udělat trik se sepnutým kontaktem při nastavování klapky, najděte si to ve vyhledávačí, nebo zkrátka sepněte kontakt volnoběhu v době, kdy jednotka v systému základního nastavení pohne klapkou na dolní doraz, čímž by měla kontakt sepnout. jestliže to nepomůže musí nastoupit přepsání paměti pomocí SuperVagu, či jiné aplikace, která přepíše paměť na původní hodnoty /třeba SimosManager/

Laughing Je to 10minutova zaležitosť SUPERVAGOM Shocked
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je so duben 27, 2024 6:38 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.