Obsah fóra checksum.cz » Benzín » škrtící klapka-kolísají otáčky-jsem v koncich |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
brzdap |
Zaslal: po červen 25, 2007 21:11 pm |
|
|
Založen: 19.6.2007
Příspěvky: 1
|
motor AKL 1.6 74kW
po preventivnim vycisteni skrtici klapky pri montazi klimy(kdyz byla zasrana tak to bylo OK) kolisaji otacky volnobehu mezi 1000-1500 otackama.
provedl jsem nasledujici:
-nekolikrat vymazani adaptačnich hodnot a zakladni nastaveni klapky VAGem
-vymena teplotniho cidla
-zkouska tesnosti hadice sani vcetne odvetrani ventiloveho vika
-vycisteni vahy vzduchu
-zkouska tesnosti mezi motorem a klapkou
-kontrola kontaktu kostry v motorovem prostoru
-jeste jsem kontroloval narychlo (zrcatkem) vlnovec jestli se neztraci plyny pro lambdu nekde mezi motorem a katem
a mozna si jeste na neco vzpomenu
navic ve vagu vyskakuji chyby kterych se nemuzu zbavit tak nevim jestli muzou ovlivnovat volnobeh
Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 06A 906 019 BQ
Komponent: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3018
Kódování: 00031
Opravna #: WSC 01317
3 Nalezeny chyby:
00635 - Vyhrivani sondy lambda pred kat.
37-00 - Defekt
00668 - Palub.napeti: sv.30
36-00 - preruseni
00525 - Sonda lambda (G39)
27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky
Readiness: N/A
lambda sondu jsem vymenil a zjistil jsem ze asi nateklo do konektoru tak jsem vymenil i konektor a kabely lambdy a porad nic
nevite nekdo co s tim nez zacnu kupovat vahy a klapky aby to nebyly treba zbytecne vyhozeny prachy???
(ponauceni pro priste=nesrat se do neceho co funguje)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Černý Ivo |
Zaslal: čt srpen 02, 2007 15:15 pm |
|
|
Založen: 2.8.2007
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
|
Udělal jsi přizpůsobení na studeném motoru? A nebo napřed odpoj baterku a potom přizpůsobení, nejlépe ráno.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rusty |
Zaslal: čt srpen 02, 2007 16:26 pm |
|
|
Založen: 23.7.2007
Příspěvky: 19
Bydliště: trutnov
|
Zkontroluj napájení lambdy od poj. 43 . A potom jen měřit lambda - ř.j. motoru kabely.
Pokud to bude ok. ,mohla by být vada v ř.j. motoru
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Oto aszay |
Zaslal: ne prosinec 02, 2007 12:39 pm |
|
|
Založen: 2.12.2007
Příspěvky: 11
Bydliště: Slovakia
|
Mal som presne taký istý problém na VW Passat 2,0 L AGG a zistili sme vadný potenciometer na škrtiacej klapke bolo treba monú. Cena ma šokovala stála 11 000 sk + montáž. Po výmene kolísanie otáčok prestalo. Ale teraz v chladnom období pri rannom štartovaní mám velmi nízke otáčky ale asi po minúte to je ok.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
BH MOTOR |
Zaslal: po prosinec 03, 2007 9:12 am |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 114
|
potenciometer by ti nepisal defekt vykur lambdy. ked je to po montazi klimy netabudol si niekde prikrutit dajaku kostru ? a kolise pri zypnutej klime alebo pri vypnutej. dal si pokyn RJ o tom ze je zapnuta klima ? dliha to volnobeh o 200 otacok. najprv skontroluj to co si mohol sposobit ty,
|
|
|
Návrat nahoru |
|
automeda |
Zaslal: ne březen 16, 2008 21:24 pm |
|
|
Založen: 16.3.2008
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha Východ
|
Co takhle osciloskop abys to měl jasný a nebyl to hokus pokus
|
_________________ Nejlepší auto je žádné auto
Co si nezměřím tomu nevěřím
|
|
Návrat nahoru |
|
karel55 |
Zaslal: so březen 29, 2008 9:17 am |
|
|
Založen: 20.9.2007
Příspěvky: 5
Bydliště: Ostravsko
|
Mám stejný problém !! Vyměnil jsem i škrticí klapku, váhu vzduchu, lambdu......
|
|
|
Návrat nahoru |
|
automeda |
Zaslal: ne březen 30, 2008 10:12 am |
|
|
Založen: 16.3.2008
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha Východ
|
Lidi ještě jednou měřte osciloskopem a bude to jasný,nebudete zbytečně měnit díly a zkoušet,kolikrát je to jen blbost ve vedení a pod. a za druhé co ukáže vlastní diagnostika není tak z poloviny pravda,bývají to důsledky jiných závad.
|
_________________ Nejlepší auto je žádné auto
Co si nezměřím tomu nevěřím
|
|
Návrat nahoru |
|
automeda |
Zaslal: ne březen 30, 2008 10:15 am |
|
|
Založen: 16.3.2008
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha Východ
|
U výměny klapky je take třeba vymazat adaptace a projet auto v různých režimech,u Felicie resetovat programem Simos Manager do továrního nastavení / vždy po čištění nebo výměně/
|
_________________ Nejlepší auto je žádné auto
Co si nezměřím tomu nevěřím
|
|
Návrat nahoru |
|
karel55 |
Zaslal: ne březen 30, 2008 18:54 pm |
|
|
Založen: 20.9.2007
Příspěvky: 5
Bydliště: Ostravsko
|
Samozřelmě všechno jsem dělal několik krát - po každé výměně nebo zásahu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
automeda |
Zaslal: ne březen 30, 2008 20:41 pm |
|
|
Založen: 16.3.2008
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha Východ
|
I osciloskopem proměřil ,tot nejdůležitější a vede to vždy k výsledku ???
|
_________________ Nejlepší auto je žádné auto
Co si nezměřím tomu nevěřím
|
|
Návrat nahoru |
|
automeda |
Zaslal: ne březen 30, 2008 21:00 pm |
|
|
Založen: 16.3.2008
Příspěvky: 47
Bydliště: Praha Východ
|
Přizpůsobení škrtící kllapky u motoru 1,3 MPI (Simos 2P) nemá významu, protože Ř.J. neumožňuje také vymazat adaptační hodnoty, takže po delším provozu bez vyčištění klapky Ř.J. zapomene původní nastavení (nemůže také sepnout spínač volnoběhu při nastavovacím procesu). pokuste se udělat trik se sepnutým kontaktem při nastavování klapky, najděte si to ve vyhledávačí, nebo zkrátka sepněte kontakt volnoběhu v době, kdy jednotka v systému základního nastavení pohne klapkou na dolní doraz, čímž by měla kontakt sepnout. jestliže to nepomůže musí nastoupit přepsání paměti pomocí SuperVagu, či jiné aplikace, která přepíše paměť na původní hodnoty /třeba SimosManager/
|
_________________ Nejlepší auto je žádné auto
Co si nezměřím tomu nevěřím
|
|
Návrat nahoru |
|
karel55 |
Zaslal: st duben 02, 2008 18:20 pm |
|
|
Založen: 20.9.2007
Příspěvky: 5
Bydliště: Ostravsko
|
děkuji za rady . vyzkouším.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: pá září 26, 2008 6:48 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
Tak tohle mi dělala Octavka taky, v servsu postupně vyměnili uplně vše (klapku, lambdu, atd...) a nic nepomohlo.zkončilo to výměnou řídící jednotky motoru (ještě v záruce). Možná by stačlo přehrát soft.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
LUBO |
Zaslal: pá únor 20, 2009 12:37 pm |
|
|
Založen: 24.2.2008
Příspěvky: 316
|
automeda napsal: Přizpůsobení škrtící kllapky u motoru 1,3 MPI (Simos 2P) nemá významu, protože Ř.J. neumožňuje také vymazat adaptační hodnoty, takže po delším provozu bez vyčištění klapky Ř.J. zapomene původní nastavení (nemůže také sepnout spínač volnoběhu při nastavovacím procesu). pokuste se udělat trik se sepnutým kontaktem při nastavování klapky, najděte si to ve vyhledávačí, nebo zkrátka sepněte kontakt volnoběhu v době, kdy jednotka v systému základního nastavení pohne klapkou na dolní doraz, čímž by měla kontakt sepnout. jestliže to nepomůže musí nastoupit přepsání paměti pomocí SuperVagu, či jiné aplikace, která přepíše paměť na původní hodnoty /třeba SimosManager/
Je to 10minutova zaležitosť SUPERVAGOM
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|