Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Škoda Octavia 2.0TDI CR 103kW - čidlo teploty
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

Škoda Octavia 2.0TDI CR 103kW - čidlo teploty

Autor Zpráva
vopi
Zaslal: po říjen 10, 2016 13:35 pm Citovat
Založen: 2.9.2007 Příspěvky: 489
Ahoj, mám tu jednu záhadu na jedné oktavii rok 2010 s motorem 2.0TDI 103kW CR
V chybách mám chybu od druhého teplotního čidla na výfuku, které i ukazuje 0°C, ale problém je, že ho nemůžeme najít, resp. není to ani jeden ze tří čidel, které mají krásně přístupné konektory z vrchu (černý, oranžový a hnědy konektor). toto jsou čisla 1, 3 a 4. Vyměnil jsem i lambdu a stále stejný problém. I ve schématu jsem toto čidlo nenašel.

Nevíte někdo, kde to čidlo hledat nebo čeho je součástí? Ještě tu může být varianta, že jde o chybu v jednotce a to čidlo je součástí lambdy.

Díky

_________________
ECU
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
John
Zaslal: po říjen 10, 2016 20:32 pm Citovat
Založen: 18.4.2008 Příspěvky: 1104 Bydliště: Severní čechy
co kód motoru, číslo chyby ...

_________________
proč nemá den alespoň 48 hodin ? Asi se odstěhuji na Merkur ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
exotus
Zaslal: po říjen 10, 2016 20:56 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Ani verze odpojování nezabrala,většinou tam skočí mínus nebo nějaký nesmysl na tom daném čidle...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
vopi
Zaslal: po říjen 10, 2016 21:44 pm Citovat
Založen: 2.9.2007 Příspěvky: 489
exotus napsal:
Ani verze odpojování nezabrala,většinou tam skočí mínus nebo nějaký nesmysl na tom daném čidle...


postup odpojování již proběhlo na počátku!

_________________
ECU
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: po říjen 10, 2016 22:06 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
ecu

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
K
Zaslal: po říjen 10, 2016 22:16 pm Citovat
Založen: 9.4.2007 Příspěvky: 694 Bydliště: Praha
C46?? Mám. Ale co to auto dělá nebo nedělá kromě chyby? Byla otevíraná jednotka?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jirka.p
Zaslal: so říjen 15, 2016 21:28 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
3kabely co mas zezhora jsou teplotni cidlo pred turbem , lambda , a teplota mezi filtrem a turbem. cidlo ktere hledas je umistene za filtrem na vyfuku a uvidis ho zespodu. nekdy je dobre schovane. stekr by mel byt pridelany na kastli.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
K
Zaslal: ne říjen 16, 2016 9:57 am Citovat
Založen: 9.4.2007 Příspěvky: 694 Bydliště: Praha
Ale bez čísla a popisu chyby je to věštírna.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: po říjen 17, 2016 6:54 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
https://ulozto.cz/!tMPujJXqU3tq/desktop-rar

pass sz

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vopi
Zaslal: po říjen 17, 2016 9:40 am Citovat
Založen: 2.9.2007 Příspěvky: 489
sorry za prodlevu, ale nemel jsem auto k dispozici, majitel i pres zavady musi jezdit Smile. Nicmene dojezdil, protoze se zacpal filtr.

Auto nyni píše tyto závady:
P2080 - snimac teploty spalin 1
P242B - Snímač teploty spalin (řada 1, sonda 3)
P246F - Snímač teploty spalin (řada 1, snímač 4)
někdy i P261A

Pokaždé to píše něco jiného, resp. kombinace chyb, po smazání se občas ukáže chyba od druhého čidla, po delší době tam naskáče toto více ohledně čidel teploty.
čidla se různě zkoušela měnit, kontrola kabeláže vše OK, jednotka je stále pana bez rozdělání a je to EDC17CP14. SW originál. V tom autě prostě straší!

_________________
ECU
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vopi
Zaslal: út říjen 25, 2016 22:26 pm Citovat
Založen: 2.9.2007 Příspěvky: 489
měřené hodnoty zde:
Address 01: Engine (03L 906 018 C)

20:08:46
IDE02229 Exhaust gas temperature sensor 1 645.6 °C
IDE02233 Exhaust gas temperature sensor 2 -0.0 °C
IDE02234 Exhaust gas temperature sensor 3 60.0 °C
IDE02236 Exhaust gas temperature sensor 4 432.2 °C

a chyby po chvilce jízdy
8187 - Exhaust Gas Temp Bank 1 Sensor 1 (G235)
P2080 00 [039] - Implausible Signal
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 127820 km
Date: 2000.00.00
Time: 00:00:00

13811 - Exhaust Gas Temperature Sensor; B1 S3
P242B 00 [039] - Range/Performance
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 127820 km
Date: 2000.00.00
Time: 00:00:00

13812 - Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1
P246F 00 [039] - Implausible Signal
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 127820 km
Date: 2000.00.00
Time: 00:00:00

Pokud odpojuji čidla, tak se mi to projeví v hodnotách postupně čidlo 1,3 a 4, ale kde je ta dvojka?

_________________
ECU
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Darfen
Zaslal: čt listopad 08, 2018 12:14 pm Citovat
Založen: 1.8.2012 Příspěvky: 67 Bydliště: Vyškov
Pročítám si tu témata o zrádné CP14 a narazil jsem na tvůj příspěvěk. Určitě už to máš vyřešené, ale jen tu k tomu něco doplním, kdyby někdo řešil podobnej problém. Čidlo 2 u tohoto motoru není. Proto je ten blok v nule. Nicméně jak jsi tu dal bloky hodnot, tak se mi nezdá teplota na čidle 3. Jednička je na turbu, ta má na volnoběh mít nejvíc a pak by ta teplota měla jít na dalších čidlech dolů. Trojka je před DPF a měla by mít míň jak čtyřka, která je za DPF. Zaměřil bych se na trojku.

_________________
Autotronik ve škodovce
Nejdřív měř, potom řeš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
K
Zaslal: čt listopad 08, 2018 13:18 pm Citovat
Založen: 9.4.2007 Příspěvky: 694 Bydliště: Praha
Dobré rady, ale toto není, CP14.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Darfen
Zaslal: čt listopad 08, 2018 13:31 pm Citovat
Založen: 1.8.2012 Příspěvky: 67 Bydliště: Vyškov
Pár příspěvků výš vopi psal, že je to cp14, ale to by muselo být 125kw. Nicméně platí to pro i pro C46.

_________________
Autotronik ve škodovce
Nejdřív měř, potom řeš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
K
Zaslal: čt listopad 08, 2018 13:42 pm Citovat
Založen: 9.4.2007 Příspěvky: 694 Bydliště: Praha
V tom máš pravdu, džejár v tom má asi hokej. :)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 22:39 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.