Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Dunění fabia 1.4tdi 51kw
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

Dunění fabia 1.4tdi 51kw

Autor Zpráva
White
Zaslal: po srpen 29, 2016 16:34 pm Citovat
Založen: 29.8.2016 Příspěvky: 10 Bydliště: Deathmarovice
Zdravím všechny místní guru Smile

Potřeboval bych zkouknout mapu z mého auta.
Nesnesitelně duní motor v zatíženi pod 2000tis otáček že klasická 1,4tdi bez chipu je tichá.
Nicméně k mé hlavní otázce, relativně mám nějaké základy co se tyče diagnostiky a zjišťováni závad ale nemám žáden kabel držím se hesla radši žáden než čínskej Very Happy (myslím na fleshovani, jinak mam origo vcsd) Ale budu s tím svým autem něco udělat je to už po prvním majiteli který byl kámoš ale mně se zdá i on sám řikál že jemu to auto tak nedunělo. začlo to možna po tom co to auto stalo skoro rok bez baterky, teda asi, já si pravě nepamatuju jaky to mělo zvuk když s tím jezdil on neřešil sem to žejo.. no a pak po opravě auta (bylo nabořeno koupil sem ho za super penize) najednou takové dunění.

Má hlavní otázka tedy zní hrozí riziko když si chcu pouze vyčíst mapu z jednotky že by to padlo a jednotka by se zablokovala? Nebo vyčtení mapy je bez rizika.
Jde mi o to že se chcu zase něco naučit navíc, pokud si můžu vyčíst mapu za cenu čínského kabelu a dozvědět/naučit a přiučit se něco navíc tak do toho rozhodně půjdu.

Samozřejmě pokud zjistím že mapa je nějak zprasená zajedu tady ta místním guru TDIfunem ale i tak bych si to chtěl zkusit vyčíst sám zvlášť když je winols v demo verzi ke stáhnuti a budu mít alespon nějakou mapu na které můžu něco zkoušet v rámci svého vzděláni.

Díky za odpovědi.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: po srpen 29, 2016 19:11 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Nevidím dúvod proč vyčítat "mapu" když zdrojem hluku je mechanická záležitost,píšeš že bylo bořený za super price,je tam všechno namontovaný jak má na sací části,vzduch filtr vč celého vedení z přední stěny,není náhodou po tý prdě prasklej filtrbox,tam hledej chybu...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
White
Zaslal: po srpen 29, 2016 20:00 pm Citovat
Založen: 29.8.2016 Příspěvky: 10 Bydliště: Deathmarovice
Mechanická závada určitě ne, filtrbox je naprosto ok i cele jeho vedeni neni praskla hadice nic takoveho všechno sem už kontroloval, i original naporove sani je ok. Trosku se to zmírnilo když sem dal vzducháč KN a misto katu trubku Smile
Korekce vstriku na vagu ok, rozvody ok, od takovych 1950otaček je po duneni a vibracích a jede to fakt slusně na 1.4tdi a práve sázim na tu mapu protože dle slov majitele předemnou ktery v tom přišel o papíry to bylo čipnute co to da a bez brzdy... jen to ladil za jizdy po cestě pry.
cena pry byla ze ten chip 3500kč...
Auto nebylo nejak extra zbořene nebyly vystřelene airbagy jen pocuchany blatnik ohnute rameno ,tyčka řizeni a těhlice, +par prkotinek Smile Je to auto pro mně v žadne vražde bych nejezdil a navíc normalně karosařinu vubec nedělám Smile

Ted by mně zajímalo jak s tím kabelem? Je to risk nebo se dá z čínskym galletem vyčíst v pohodě mapa pro její další analýzu?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
K
Zaslal: po srpen 29, 2016 20:21 pm Citovat
Založen: 9.4.2007 Příspěvky: 694 Bydliště: Praha
Jestli tohle je tvý budoucí povolání, tak nás všechny opatruj. Už dlouho jsem neslyšel takovýho imbecila. Nebo jsi ve škole chyběl pořád ?
Přeloženo do slušného jazyka:
O motorech nevíš nic a právě jsi stvořil spraseninu. Nyní čekáš , že ti to někdo ohodnotí a zjistíš co jsi po.....
Za další KN si s koncernem specielně moc nerozumí a duní.
Kat of = další debilita. Také to možná kouří a je přefouklé turbo.
Závěrem, dusit tříválec pod dva tisíce toček, také nic moc.
Dále výfuk a přešponované zavěšení po odstranění katu.

Nedalo mi to nenapsat :shock:
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
exotus
Zaslal: po srpen 29, 2016 20:29 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Drtek si mě předběhnul K Wink
KN nebo jakákoliv obdoba green atd. do turbo motoru vůbec nepatří,trubku místo katu bych asi vydejchal ale mám obavu jestli tam nemá jen lacinej uni kužel a jsme u toho,no a podtáčet tohodle čmeláka to je taky kumšt, k tomu to dostalo na kolo rameno tlumič těhlice buh ví co tam je ohnutý dál,nakoplá poloosa,vyosene zavěšení mot přev ale je potřeba se hrabat v datech! To byl záměr...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
White
Zaslal: út srpen 30, 2016 15:43 pm Citovat
Založen: 29.8.2016 Příspěvky: 10 Bydliště: Deathmarovice
Nestačím se divit, placate same nesmysly ale nikdo mi neodpovědel na moji otázku ohledne galleta, nehodlám se tady sváma hádat jestli to je nebo není mechanická závada protože ja vím na 100% že to není nic mechanického tak mne tady prosím nepresvedčujte když jste auto neviděli ani na fotce. Směju se tady tem vaším unáhleným záverum, každý kdo chce pomoct je je hned nalivač softu a prasák a kdesi cosi ja sem požádal seriozne o radu od toho tady to forum je takže si nechte vaše debil*i komentáře a radši napište něco k tomu galletu to mně zajímá jestli nehrozí při vyčtení požkození jednoty kdyby komunikace třeba padla.
Už sem to řešil i na dieselpower forum a došli sme k tomu že je to softem, je to od jednoho maníka ktery byl věhlasný nalivač softu v dobe kdy dělal ten chip.
Prdel si dělejte pánove z plastelíny ne ze mně děkuji za seriozni odpovědi.

A ohledne KN filtru - kde berete takove informace že si s tím nerozumí turbo motory atd??? Ja mám přesně opačné informace a zkušenosti.
Co se týka katu tak každý přece ví že každý centimetr roury za turbem snižuje výkon, a s ekologii bežte třeba do ostravského mittalu a ne na forum o úpravach ŘJ.


Naposledy upravil White dne út srpen 30, 2016 16:04 pm, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
White
Zaslal: út srpen 30, 2016 15:53 pm Citovat
Založen: 29.8.2016 Příspěvky: 10 Bydliště: Deathmarovice
K napsal:
Jestli tohle je tvý budoucí povolání, tak nás všechny opatruj. Už dlouho jsem neslyšel takovýho imbecila. Nebo jsi ve škole chyběl pořád ?
Přeloženo do slušného jazyka:
O motorech nevíš nic a právě jsi stvořil spraseninu. Nyní čekáš , že ti to někdo ohodnotí a zjistíš co jsi po.....
Za další KN si s koncernem specielně moc nerozumí a duní.
Kat of = další debilita. Také to možná kouří a je přefouklé turbo.
Závěrem, dusit tříválec pod dva tisíce toček, také nic moc.
Dále výfuk a přešponované zavěšení po odstranění katu.

Nedalo mi to nenapsat Shocked


Děkuji za imbecilni opověď přesně to jsem potřeboval slyšet opravdu přínosný komentář nicméně odpovím ti snad méne imbecilně.
O motorech něco vím, nestvořil sem žádnou spraseninu upravy softu nedělám ale kdyby sis přečetl celý můj přispěvek zřejmne bys to pochopil ale ty se musíš jen vytahovat.
KN si s koncernem rozumí velice dobře a rozhodně žadné dunění nevytváři mají ho všichni mí kamarádi s 1.9tdi a nikomu nic neduní jen si všichni pochvalovali že to má menší turbo efekt a jednomu kamarádovi dokonce přestalo pískat turbo takové jsou me skušenosti u dieslových motorů u benzínu nevím žaden můj kamarád naštěstí nevlastní benzín Smile
Kat off proč debilita? Viz muj přispěvek výše.
A auto nekouří a vyfuk neni přešponovaný nedělal jsem to poprvé. (kat off)
A dusti třívalec pod 2tis? Né že bych se chtěl vytahovat ale jel sem už opravdu v hodne 3valcích tdi a nikomu to nedělalo, je pravda že ty motoru nejsou nejtichší ale takové dunění co to dělá mně to nedělá nikomu.
Nejde mi o to jezdit pod 2tis otáček ale pokud to človek na 1rs nevytočí nad 2,5tiso otáček a dá ram 2rs zaduní to než to vyleze na tech cc 1950ot pak to jede jako z praku a po dunění ani náznak.
Příjde mi celkem nevhodné vytáčet dieslový motor za studena třeba vzimně do 2,5tis otáček tak snáším nesnesitelné dunění a píšu sem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vwphun
Zaslal: út srpen 30, 2016 16:09 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 311
Čtení je bez rizika (edc15p).
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
White
Zaslal: út srpen 30, 2016 17:13 pm Citovat
Založen: 29.8.2016 Příspěvky: 10 Bydliště: Deathmarovice
vwphun napsal:
Čtení je bez rizika (edc15p).

Super to jsem potřeboval slyšet.
Děkuji, objednávám tedy kabel a doufám že mi tedy někdo zkušený zhlídne poté tu mapu a jestli bude špatná nechám si nahrat ve škode originál nejaktualnější soft a zajedu za tdifunem at mi to řádně upraví.
Ješte jednou díky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
K
Zaslal: út srpen 30, 2016 18:33 pm Citovat
Založen: 9.4.2007 Příspěvky: 694 Bydliště: Praha
zajedu za tdifunem- první rozumná věc co jsi napsal.
A proč tedy utrácíš za Galleto, Fun by to nenačetl ?
A stím KN je to trefa do černého, opravdu jsi mě uzemnil.
Taky jse na začátku, ale Galleto bych si kvůli jednomu sw nekupoval.

:D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
White
Zaslal: út srpen 30, 2016 19:04 pm Citovat
Založen: 29.8.2016 Příspěvky: 10 Bydliště: Deathmarovice
Zkušenosti jsou nepřenosné. Na internetu si to nevyzkouším a maximálně si zkurvím svoje auto... Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: út srpen 30, 2016 19:42 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
White napsal:
Zkušenosti jsou nepřenosné. Na internetu si to nevyzkouším a maximálně si zkurvím svoje auto... Smile

Jak chceš rozumět autum když opravdu plácáš nesmysli,dotaz zněl jasně duní od spodu a bylo to bořenéo,ano přesná rada nejde zdělit bez toho abychom to viděli alespoň na té fotce,trochu si protiřečíš chceš jet k funovi ale kupuješ kabel,ptáš se na základní věci a současně jakoby popravuješ auto nějakým fet tuningem katoff apod.
Myslím si že těch pár kamádů ti do praxe moc nepřidá,máte to jen naštudovaný z youtube a z netu nic víc,vubec nevíš s kým tady komunikuješ K má letitou praxi s tuningem a auty na dalším továrním foru funguje je to odborník,ja si myslím že mám praxi srovnatelnou s tvým věkem,tak si to dělej po svém a nechápu proč když to řešíš na dieslu to cpeš ještě sem,měl si napsat rovinu chci číst galletem jednotku a nepsat tu omáčku,když ti ani kvalitní rada z praxe servisovaných stovek aut není vhod...
Obchodní strategii KN a podobných je jasné prodat co nejvíc a co možná do všeho,nebráním se tomu ale jsou auta kde to má význam a efekt a pak jsou ta kde to efekt strácí s následným řešením problémů turbodmychadel ale to ti v tříhrnku asi nemusí uplně vadit tam to stejně nepoznáš...
Hodně štěstí v popravách turbodechtu tímhle směrem,on vám to parlament vysvětlí na emisích a na jednu stranu to i schvaluju...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
White
Zaslal: st srpen 31, 2016 16:33 pm Citovat
Založen: 29.8.2016 Příspěvky: 10 Bydliště: Deathmarovice
exotus napsal:
White napsal:
Zkušenosti jsou nepřenosné. Na internetu si to nevyzkouším a maximálně si zkurvím svoje auto... Smile

Jak chceš rozumět autum když opravdu plácáš nesmysli,dotaz zněl jasně duní od spodu a bylo to bořenéo,ano přesná rada nejde zdělit bez toho abychom to viděli alespoň na té fotce,trochu si protiřečíš chceš jet k funovi ale kupuješ kabel,ptáš se na základní věci a současně jakoby popravuješ auto nějakým fet tuningem katoff apod.
Myslím si že těch pár kamádů ti do praxe moc nepřidá,máte to jen naštudovaný z youtube a z netu nic víc,vubec nevíš s kým tady komunikuješ K má letitou praxi s tuningem a auty na dalším továrním foru funguje je to odborník,ja si myslím že mám praxi srovnatelnou s tvým věkem,tak si to dělej po svém a nechápu proč když to řešíš na dieslu to cpeš ještě sem,měl si napsat rovinu chci číst galletem jednotku a nepsat tu omáčku,když ti ani kvalitní rada z praxe servisovaných stovek aut není vhod...
Obchodní strategii KN a podobných je jasné prodat co nejvíc a co možná do všeho,nebráním se tomu ale jsou auta kde to má význam a efekt a pak jsou ta kde to efekt strácí s následným řešením problémů turbodmychadel ale to ti v tříhrnku asi nemusí uplně vadit tam to stejně nepoznáš...
Hodně štěstí v popravách turbodechtu tímhle směrem,on vám to parlament vysvětlí na emisích a na jednu stranu to i schvaluju...


Pravdu máš akurát v tom že sem nemněl psát tu omáčku kolem to byla hloupost no, nicméně by mně zajímalo proč by mněl vadit KN filtr turbu nebo vůbec trubo motorům.
Filtraci má lepší než papírak a propustnost taky, to má vadit? Spíš naopak to prospíva z mého pohledu to vidím tak že turbo se nemusí tak namáhat při sáni přes filtr, i kdy to to nicemu nepomohlo tak si myslím že to ani ničemu neublíži. Nicméne mužete to klidně rozvést a pokud budou pádne argumenty dám vám za pravdu zatím je to ve stylu já mam pravdu a ty víš hov*o.
Takže se klidne ohledne KN filtru rozepište já sem sve zkušenosti napsal a ani tady nikoho nějak neurážim.
Rád se dozvím nové věci.
A ohledně katu omg jak sem psal výše, s ekologii mužete psát do ostravského mitalu ne na forum o upravě řj.
To že si chcu vyčíst mapu je špatne? Jak si začinal ty? Hned si mněl vybavení za stovky tisíc a všechno si hned umněl? pochybuji.
A pokud se nepletu je v paměti uložen i pin kod imobilizeru a ten se hodí třeba na učení nových klíču.
Ohledne toho funa a kabelu prostě se rád ujistím a dělám věci na jistotu nerad dělám stylem pokus omyl...
A ješte ohledně toho katu proč prasák styl? U benzinu samozřejmně nemá smysl kat off ale dieselu? Vždyt snad každý člen DP fora má kat off ale tady mně za to kamenujete a nadávate do prasáku?
A o emise se vubec nebojím ty si zařídim Smile
A ješte jednou připominám po instalani KN a Kat off se duněni lehce zmírnilo a od opravy je už s autem najeto 12tis km.

Nicméne pokud vam napíšu že to prostě není mechanicka závada tak to prostě není mechanická závada. Mněl jsem za to že na tohle forum nechodí uplni lajkové ale začína mi to tak připadat ste strašně namistrovaní misto konstruktivních komentářu, přesný opak DP fora.

Zatím jediný kdo mi poradil byl vwphun a tímto mu ještě jednou děkuji.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: st srpen 31, 2016 18:07 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
Nicméne pokud vam napíšu že to prostě není mechanicka závada tak to prostě není mechanická závada. Mněl jsem za to že na tohle forum nechodí uplni lajkové ale začína mi to tak připadat ste strašně namistrovaní misto konstruktivních komentářu, přesný opak DP fora.

Zatím jediný kdo mi poradil byl vwphun a tímto mu ještě jednou děkuji.[/quote]


pozdravuj na DP foru , tam jsou machři (obvzlášte majitelé) kteří dokážou z litru nafty dostat třikrát více energie než ti ostatní . to by se einstein divil se svým zákonem o zachování energie ..

když to tam člověk čte , jak kdejaký dement se rozčiluje že někomu nalil superzázrak do edc15 a druhej mu to za rohem stáhne a ukradne a pak to nabízí dalším dementům přes soukromé zprávy, a k tématu pak tisíc dalších tatarů kecá ani neví o čem , tak to fakt je k smíchu..


https://www.youtube.com/watch?v=pN4SassjoM0

dej si pak na garáž nápis " sklad mrtvejch negrů ".

Rolling Eyes Mr. Green

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
White
Zaslal: st srpen 31, 2016 18:46 pm Citovat
Založen: 29.8.2016 Příspěvky: 10 Bydliště: Deathmarovice
DIGI-DELETED napsal:
Nicméne pokud vam napíšu že to prostě není mechanicka závada tak to prostě není mechanická závada. Mněl jsem za to že na tohle forum nechodí uplni lajkové ale začína mi to tak připadat ste strašně namistrovaní misto konstruktivních komentářu, přesný opak DP fora.

Zatím jediný kdo mi poradil byl vwphun a tímto mu ještě jednou děkuji.



citace:
pozdravuj na DP foru , tam jsou machři (obvzlášte majitelé) kteří dokážou z litru nafty dostat třikrát více energie než ti ostatní . to by se einstein divil se svým zákonem o zachování energie ..

když to tam člověk čte , jak kdejaký dement se rozčiluje že někomu nalil superzázrak do edc15 a druhej mu to za rohem stáhne a ukradne a pak to nabízí dalším dementům přes soukromé zprávy, a k tématu pak tisíc dalších tatarů kecá ani neví o čem , tak to fakt je k smíchu..


https://www.youtube.com/watch?v=pN4SassjoM0

dej si pak na garáž nápis " sklad mrtvejch negrů ".

Rolling Eyes Mr. Green


Nikde sem nepsal že sou všichni na DP odborníci ale určite tam je víc odborníku na danou tematiku než tady a hlavně poradí.
Nicmene ukazalo se že normálni lidé ješte existují, tímto je problém vyřešen a neni třeba dál příspívat, tímto děkuji všem co poradili a ostatni si Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 16:38 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.