Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Vypnuti zavad audi a5 CAPA |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
mecsoun |
Zaslal: pá červen 03, 2016 12:04 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Podpalit to
No na cidle dif. tlaku jsme ted na hodnote -2. Cidla teplot pred turbem, pred a za dpf ukazuji uz jak maji. Jak jsem zminoval bylo vadne cidlo teploty pred dpf. Nechapu teda jak mam odstranit ty dve zminene zavady ohledne dpf kdyz ty kraviny okolo dpf jsou funkcni. Samozrejme ty zavady jdou smazat. Pak kdyz vypnu a zapnu zapalovani tak zase naskoci a to ani nestartuju. Ty zavady tedy vypisuje na zaklade te hodnoty 49g.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá červen 03, 2016 16:20 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
No právě na základě té hodnoty zaplnění s tím nehneš,samo žádné jiné chyby jak psal Anydraj,jezdil sem s laptopem a sledoval co se děje,filtr vyčištěnej hodnota 46% a diag s tím nic nešlo,hodnota tlaku dif. ok pokud sem tomu nakládal tak hodnota stála a nebo se zvyšovala ono to zohlednuje i najetý km a k tomu hodnota zanešení,jedině když se trvale udrzuje jizda jako v reg. pak ta hodnota opravdu pomalu klesala,zřejmě si to nějak dopočítává podle dif tlaku,říkám cca 80-120km a dostal sem to pod 40 a pak už klasika reg a ok a střep zase ožil...
Dokud se ti nedokončí uspěšně regenerace tak kontrolky a nouze...
V autorizáku se s tím neserou nejde - žádost o technickou radu - 3 dny ticho pak dejte novou ecu
No jako ty DPF to je peklo na zemi,drobná chyba na řízení motoru,pepici s tím dál harcujou z dědiny do dědiny,každý tele v servisu tam naleje ceresoft ze žlutočernýho sudu hvězdné linie,levný pumpy sračkozní tafna až do uplnýho posrání a pak si to řešte,ale hlavně at to není drahý...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: pá červen 03, 2016 17:42 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Ale ty moje dve chyby jsi tam tedy mel p2002 a p242f? Zitra to kolega zkusi pojezdit po rychlostce tam a zpatky a snad se to hne.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá červen 03, 2016 21:07 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Nee tvje chyby sem tam neměl,měl sem tam svoje chyby 18434 atd.
Zaber a začni na tom makat,diskusí tady se to samo nerozjezdí,informací máš víc než dost...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: so červen 04, 2016 6:32 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
Jak rika Exotus, prvne vyhazet zavady z pameti a pak teprve
zkouset FAP ozivit.A radsi dej plnou nadrz, nektere potvurky
se nepusti s praznou nadrzi.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: so červen 04, 2016 9:59 am |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Dneska se na tom bude pracovat tak pak poreferuju s jakym vysledkem. Ta zavada co psal exotus je moje zavada p2002. Vetsinou pouzivam zavady v oznaceni PXXXX. Dokonce na tom kramu je i bonus ze obcas zlobi plovak v nadrzi. Je pravda ze ted zatim ukazuje spravne. Porad jsem sazel na to ze po vycisteni dpf se pichne diagnostika, udela klik klak, reset po vymene dpf a je to. Ale bohuzel to tu tak snadno nejde. Prece jenom to je nekomfortni postup nekde letet porad nejmene za 4 ve 2500 otackach a doufat ze se to umoudri. Hlavne ale ve vcds mam v prizpusobeni na to nabidku ale pise error. tedy natuty nejaky login ale jaky. ale chvala bohu ze tu mame R6 cheb vary tak se tu takhle jet da.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: so červen 04, 2016 22:43 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Tak jsme zatim prohravajici. Dveste kilaku a hodnota nam akorat narostla a soucasne realne zaplneni dpf je 20g v origo servise na tom snad meni jednotku motoru nebo ji prehravaji.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: ne červen 05, 2016 8:02 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
v origo servisu najprv odstrania zavady,ale nie vypnutim dtc atd...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: ne červen 05, 2016 10:52 am |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
No jasne to jsou hezke rady ale jak docilim toho aby mi zmizely zminene zavady, ktere vybihaji jen protoze ma ulozenou hodnotu o stavu zaplneni prevysujici 45g. Zavadu dam smazat a vypnu a zapnu zapalovani aniz bych nastartoval a sup jsou tam zpatky jen kvuli tomu ze je vic jak 45g. Dpf na aute je vypulirovane. Hodnoty o skutecnem stavu jsou nizke. Cidla OK ale ta vypocitana hodnota ne a ne spadnou k te realne hodnote nebo alespon min jak 45.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: ne červen 05, 2016 12:11 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Nějaké hodnoty víme? Teploty na turbíně,před za dpf a rozdílovej tlak je na tom jak za jízdy - částečná zátěž a plná zátěž,hodnota ve volnoběhu je k ničemu...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: ne červen 05, 2016 13:36 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Teplota před turbem max 400 ,za dpf v max 280, rozdilovy tlak při 120 km 50-60 cca půl plynu
Zitra zkusim dpf off a projet to a pak ho zapnout. Prinejhorsim jeste me napadlo vycist komplrt jednotku a upravit hodnotu v eeprom.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: po červen 06, 2016 16:32 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Dokazal by mi nekdo pomoc s eeprom na tehle jednotce. Mam tu dva soubory. Jeden ma 55,28g a druhy ma ulozenych 55,42g. V jednom z nich to shodit na 17g. Moc moc dekuji.
http://leteckaposta.cz/669940067
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|