Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diskuze mimo mísu  »  Upozornění na firmu PowerTec (chiptuning.cz) Kladno!!!
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 4    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Upozornění na firmu PowerTec (chiptuning.cz) Kladno!!!

Autor Zpráva
DIGI-DELETED
Zaslal: pá duben 18, 2014 7:42 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
pane vy jste dle mého názoru výborný obchodník (s.r.o. , marketing , reklama i zde ve vašem sáhodlouhém článku co všechno "děláte" nebo spíše okecáváte)
ale čím jste lepší obchodník , tím jste horší odborník (nesmyslné spleteniny jablek a hrušek viz tuning a diagnostika.....)

chiptuning jako takový není ale vůbec o okecávání ale o komplexních znalostech dané problematiky , tady v tomto oboru opravdu nic okecat nejde , obzvláště pokud chcete diskutovat s lidmi z nichž ani jeden není jednatel , ale povětšinou se této branži věnují déle než vy vytváření různých s.r.o...

(s.r.o. znamená vím co dělám a právě proto se schovávám za tzv "omezené ručení" )

jinak k mám tady taky pár softů "made in kladno " a takové ty schody 5,10,15,20 % v rozdílech hodnot dělají jen naprostí amatéři kteří neznají pojem interpolace hodnot..

pak se lidi diví že auto samo zrychluje a spomaluje v určitých otáčkách protože ecu se výpočetně nachází zrovna na hranici "schodu" třeba 10% a přeskakuje z hodnoty a na hodnotu b..

nevím jestli ty softwary vytváříte přímo vy a nebo je to jen přeprodej , ale každopádně by jste asi toho "technika " co to " dělá " měl na hodinu vyrazit..

s pozravem Smile

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: pá duben 18, 2014 8:38 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Dira mezi A a B se propocitava jako prumer.
Ridici sw to vidi jako 3D, takze dopocitava chybejici hodnoty.
Jasne pokud je skok velky, tak i narust je strmy.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kluso
Zaslal: pá duben 18, 2014 9:00 am Citovat
Založen: 8.4.2009 Příspěvky: 782
z napsal:
Pokud někomu upravuji auto, tak se postárám o to, aby bylo nejdříve v pořádku, až potom upravuji... Už jen to, že prodáte Vaší takzvanou úpravu a necháte auto odjet s tím, co si má zákazník dát opravit je deb.lita, pokud jde o profesionálního úpravce, tak závady buď odstraní sám, nebo provede úpravu až po jejich odstranění...

Takže závěrem, ať už byl, nebo nebyl nastrčeným od nějaké konkurence, tak už jen kvůli tomu, že mu do auta nalejete nějakej sw, i když víte, že auto není v pořádku, tak si za to můžete sami. A jen tak mimochodem, neznám žádného člověka spokojeného s úpravou od vaší firmy, a na tomto fóru už tuplem NE.


Jednoznačně souhlasím s tím,že pokud auto nefunguje tak jak má tak ho neupravím (i když si to zákazník přeje ) .Právě proto,že se problém ještě zhorší. Prostě nejdříve oprava a potom úprava v opačném případě nastávají přesně tyto dohady. Takže myslím,že vám šlo spíše o profit než o spokojeného zákazníka. A pokud se u práce zamyslíte,tak příště nejdříve dáte auto do zvedáku,demontujete plast.podběh a obal ecu a až potom ho ukurtujete na válce a nemusíte to dělat dvakrát. Toť moje rada zadarmo Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: pá duben 18, 2014 9:18 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
No jo, ale, je potreba zaplatit mukly, reklamu....

Level 1:
Auto neni v poradku, udelame pokus, mozna majitel bude spokojeny, odsajeme trosku sadla.

Level 2:
Auto porad dela binec, majitel si toho vsimnul.Okecame, s tim, ze vime, ze se to delat nemelo,
ale sadlo mozna ukecame.Pane Lojzo, to je normalni, nic se tomu nestane, davame prece zaruku.
Zaruku po vrata dilny.

Level3:
Sadlo se vratilo, bude problem, zkusime na nej nejake technicke kecy.Sadlo se vzpira, musime
pouzit fintu cislo 3.Nezabrala, musime sadlu vratit sadlo, ale co bych to byl za managera,
kdybych trosku sadla neodsal i pri vraceni.


Proste, zakaznik prijde, projedu, reknu, to delat nebudu, dokud to nebude v poradku.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
powertec
Zaslal: so duben 19, 2014 14:42 pm Citovat
Založen: 16.4.2014 Příspěvky: 15
Je to o zkušenosti a přístupu k zákazníkům. Když uděláte 150 úprav měsíčně, z toho 40 má horší regulaci, vy to zákazníkovi vysvětlíte a z těch 40 je 40 spokojeno a v klidu si to opraví u svého mechanika, nevidím důvod v tom tento postup měnit, pokud jsou s ním zákazníci spokojeni a roky to funguje. Jen kvůli jednomu člověku za půl roku, který není schopen diskuse, to měnit nebudeme.

Pokud jste viděl někdo nějaké softwary od nás, se kterými zákazníci nebyly spokojeni, napište přesně které! VIN vozu, jméno zákazníka, kde byl problém. Konkrétně! Nebaví mě poslouchat obecné řeči typu No jó, já už toho od vás viděl zkur****ho. Jsou to kecy. Reklamace nebo zakazniky, kterym auto dela nejaky problem po uprave a vraci se ho nejak resit, dokazeme za rok spocitat na prstech jedne ruky. Takze kdyz vas tu pet napise, jak zna nase spatne softwary, tak jsou to opet jen kecy lidi, kteri se skryvaji za anonimitu fora a povetsinou ani neumi software sami upravit.

DIGI-DELETED: Software si delame sami, mnoho let, mame zkusenosti od firem, ktere vytvareji software desitky let. Stovky aut mame zmerene na valcove zkusebne. Upravou kazde mapy vime presne co delame a jsme si tim naprosto jisti. Diky tomu muzeme i zakaznikum nabidnout presne to, co potrebuji, nabizime verze Eco, Optimal a Maximal, popr. zcela individial. V tomto jste tedy uplne vedle.

Pokud poskladate tym dobrych lidi, nevidim duvod, proc by nemohli mit dobre zvladnuty marketing, dobre vztahy se zakaznikem a zaroven delat svoji praci dobre. Diagnostiku vetsina tuningovych firem opomiji, nebo resp. na ni kasle uplne. A jeste rikaji, ze to neni dulezite. Obrovsky mytus, ze hlavni je mereni na valcove zkusebne. Ten vam chybu na aute nikdy neodhali. Dokonce vam muze chyba na voze zvysit vykon. Vsecho se musi delat komplexne, pokud chcete, aby to bylo dobre pro zakaznika.

Vzdy se snazime a budeme snazit delat vse nejlip, jak jen to jde. I proto mame originalni diagnostiky skoro vsech znacek, protoze proste ty multiznackove nedavaji tolik informaci, jako ty originalni.


Ad nalejvarna... Z ceho tak soudite? Nebo co myslite, ze je nalejvarna? To ze kdyz je nekdo sam, zvladne udelat dve auta za den, a nekdo kdo ma tym zkusenych lidi, jich zvladne 10 za den, je podle vas nalejvarna? To se pletete. Je videt, ze jste se nepodival ani na nase webove stranky, jinak byste takto nemohl mluvit. Kouknete se napr. na nase stranky e-chiptuning.cz pred 6-8 lety. Tenkrat jsme uz my meli na webu pruvodce chiptuningem, ktereho nam akorat ostatni firmy dokazali kopirovat pro sve vlastni weby, prot cemuz nebylo jak se branit.

Ad s.r.o. - to je bohuzel u nas zname jako zpusob, jak snadno zrusit firmu, kdyz je potreba. Ale to je pak stejne podvod, vseobecne povedomu o s.r.o. je o tom trochu zkreslene. S.r.o. je i o pravnim vztahu k jinym vecem. Zalozili jsme s.r.o., abychom si mohlu udelat zaroven i ochrannou znamku a mohli sebe chranit proti tomu, aby nas ostatni nemohli tak snadno kopirovat, a pokud ano, abychom se mohli lepe branit.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
powertec
Zaslal: so duben 19, 2014 15:23 pm Citovat
Založen: 16.4.2014 Příspěvky: 15
Vubec, kdyz se tu rozjela takova debata a je relativne velke procento lidi, kteri by meli neco vedet o chiptuningu. Jak podle vas vypada spravny chiptuning? Spravne by to melo fungovat tak, ze si projedete auto s originalnim nastavenim a nalogujete si veskere udaje o maximech na voze, tzn. maximalni delku vstriku, maxilani mnozstvi paliva, mnozstvi nasavaneho vzduchu, plnici tlak turba. Kdyz tyto informace vite, stahnete si software a podivate se, jsou takto hodnoty v softwaru nastaveny stejne (s prihlednutim na aktualni klimaticke podminky jako je teplota vzduchu, nadmorska vyska, atd)
Kdyz jsou, musite se rozhodnout, o kolik jednotlive veci navysite. Samozrejme zvyseni davkovani paliva je mozne ruznymi zpusoby, ale jen jeden je podle me spravny. Auto musi vedet skutecnost. V CR je treba dost rozsirene zvysovat vykon jen prodluzovanim mapy delky vstriku. Je to hrozne jednoduche udelat, protoze ta mapa je velka a snadno nalezitelna, ale pro auto dost nebezpecne. My to tak nedelame.
Kdyz se rozhodnete, o kolik mg a mbaru chcete upravit hodnoty, nejak je upravite a po uprave si to po sobe musite zkontrolovat. Jedine diagnostikou. Na diagnostice presne musite videt, o kolik se zvysilo davkovani paliva oproti originalu, o kolik se zvysila pozadovana hodnota turba. Zda auto ma vzor nastaveny tak, jak jste si vy prali. Druha cast diagnostiky je pak porovnat, zda se auto podle toho vzoru skutecne chova a nema nejaky mechanicky problem. A ted mi reknete, kdo z vas tady to takto u kazdeho vozu dela, popr. kdo s timto nazorem nesouhlasi. At vidime jasne, kdo na chiptuning jak hledi.


Ti, kdo soubory kupuji, a neumi si je udelat sami, maji v tomhle obrovskou nevyhodu. Musi se spolehnout, ze soubor je OK. Zkuste napsat dodavatelske firme, ze jste udelali diagnostiku a ze se vam nezvysil pozadovany plnici tlak. Vetsina firem vam napise, ze soubor je testovany a ze to neni jejich chyba. Samozrejme se najdou vyjimky. Ale neni jich moc.

Ti, kdo si je sami delaji, nejen v CR, maji obvykle spatny styl modifikace souboru. Kdo tu muze rict, ze prosel nejakym skolenim napr. u Alientechu nebo nejake renomovane firmy a ma od ni certifikat z absolvovaneho treninku? Najde se nekdo? Ruku na srdce, vetsina z vas, pokud upravujete soubory, stylem reverse enginneringu, tzn. meli jste nejake soubory, ktere udelal nekdo jiny, naucili jste se poznat nejake mapy a zacali jste je upravovat stejne. Velky problem je, pokud jste se ucili ze spatnych souboru, ktere nekdo upravil blbe, upravujete je taky blbe. Samozrejme se najdou zase vyjimky, nekdo kdo to treba vystudoval, vi jak motormanagement funguje, muze to delat spravne. Nechci zase uplne pausalizovat, ale ve vetsine pripadu sem si jist, ze mam pravdu.

Bohuzel, je v CR uplne obvykle lhat ve vsem a beztrestne. Spoustu firem pise, ze delaji vlastni vyvoj, ackoli kupuji soubory online hotove podle sw cisla od velkych, ale prumernych file servisu. Nebo napisou, ze kupuji soubory od renomovanych firem, ale nakonec se ukaze, ze koupili jednou jeden soubor a ostatni se uz snazi zblastlit sami nebo to stahli nekde na netu. A kdyz pak nekdo opravdu dela to, co pise, je povazovan za podvodnika, protoze ma jeste ke vsemu relativne nizkou cenu. Kdybysme dali cenu 15 tisic za upravu, povazovala by to rada lidi za ukazku kvality? Kdyz ale chcete byt jedničkou na trhu, musíte prostě brát v potaz i konkurencni prostredi a reflektovat i na cenu, i kdyz byste samozrejme radeji prodavali za dvojnasobek
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
martin
Zaslal: so duben 19, 2014 20:39 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
meleš hovadiny nikdo v tejhle bananovej repupblice ani v vedle v říši ani v kdekoliv jinde mimo vývojového pracoviště bosch nemá kompletní asam k sw ecu tím pádem není dost dobře možné aby kdokoliv upravil ecu naprosto korektně tzn změna některých PID atd v zakladním nastavení ecu takže to prostě každej dělá tak že svým horším nebo lepším zpusobem upravuje zakladní mapy tak to prostě je a je uplně jedno jestli je to lojza ze stodoly nebo super hyper mega S.R.O který slíbí nemožný zvlastní zkušenosti vím jak to všechno je když po někom chci statické měření na brzdě pro výkon 700HP a výš tak to nikdo neumí a když tak v tak krátkém čase že se tim nevyplatí zaobírat protože výsledky měření nejsou přesné co se týká smradlavé nafty tak to snad už umí každej zaklad kterej někdo předhazuje jako černou magii co se týká benzínu tak tam už každej couvá protože nasledky špatné upravy jsou fatální narozdíl od ropáka a co se týká diagnostiky mimo obd tzn paralelní tak je to taky slabota a to že někomu upravíš auto co nefunguje jak má tak to muže udělat jedině dobytek kterej to nemá v hlavě v pořádku a každej kdo dělá zavodní auta by ti urazil obě pracky a to že byznys stavíš na mamelucích co dělaj konkurz na nejnižší cenu je tvoje věc takovejch blbcu je spousta takže ty blbe co si udělal konkurz nezasírej tu výlevama forum a ty blbe co jsi mu to udělal tu nezasírej forum bludama



HOWG Mr. Green

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
powertec
Zaslal: ne duben 20, 2014 9:33 am Citovat
Založen: 16.4.2014 Příspěvky: 15
Úplně stačí, když to někdo udělá tak, aby to nepoškozovalo komponenty ve voze. Všichni upravují základní mapy, ale pro každého je pojem základní mapy někoho jiného. Většina souborů, které se k nám kdy dostaly, byly upraveny stylem: pedál plynu nic, torque limiter 90mg (ačkoli mapy jsou jen do 60), smoke limiter 3%, turbo +300mbar, ale limitery podle patm a teploty nenalezeny, a protože to pořád nejelo, tak inj.limiter +30% A pak se lidi diví, že jim turba odchází jak na běžícím pásu.

Ale díky za odpověď, už vím do jaké sorty lidí patříte. Tak co, někdo jiný, kdo se to snaží dělat dobře?

Jinak neberu si iluze, párkrát sem na tohle fórum narazil a vím, jak "odborné publikum" se tu pohybuje. A je to logické, kdo něco umí a zná, nebude to tu veřejně ventilovat. Maximálně tu tak někdo něco vyčte na jiném fóru a sem to hodí jako "svoje know-how" a čeká, kdo ho bude poplácávat po zádech. Většina lidí se tu ale jen snaží nachytat moudra zdarma a přiživit se.

Ti, kdo se v této oblasti pohybují a provádí svůj vývoj, se pohybují v placených zahraničních klubech, kde je to už trošku jiná liga Smile A věřte, že je tam i pár lidí z ČR. Celkově ta úroveň funguje trošku jinak. Nelže se tam a řeší se tam fakta. Každý je tam navíc prověřený, ví se kdo to přesně je. Úpravy software, to není nic o pocitech. To je matematika, fyzika, statistika. Vše se to dá snadno změřit a dokázat a při znalosti základních souvztažností i vidět, že je něco dobře nebo špatně.

Pokud jde o benzíny, ano, je to složitější, ale nejen kvůli tomu, že se může něco poškodit. U nás je hlavně strašně nekvalitní palivo. Musíte mít dobré svíčky a zákazník, pokud přenastavíte software na vyšší kvalitu paliva, už pak na ní musí jezdit. Ale pokud zákazník pochopí, dokážeme upravit dobře i benzín. Děláme třeba Nissany 350Z s jednotkami Hitachi, Mazdy benzínové, samozřejmě koncern.

A pokud jde o měření supersilných aut. U nás se prostě nikomu nevyplatí pořídít zkušebnu na tak velké výkony, protože těch aut je málo a nikdy se to finančně nevrátí. Ale jsou tu, jen hledat. V ČR jsou i zkušebny na měření kamionů, které mají mnohem větší výkony. Otázka je, jestli budete chtít zaplatit třeba 4-5 tisíc za změření Smile

martin napsal:
meleš hovadiny nikdo v tejhle bananovej repupblice ani v vedle v říši ani v kdekoliv jinde mimo vývojového pracoviště bosch nemá kompletní asam k sw ecu tím pádem není dost dobře možné aby kdokoliv upravil ecu naprosto korektně tzn změna některých PID atd v zakladním nastavení ecu takže to prostě každej dělá tak že svým horším nebo lepším zpusobem upravuje zakladní mapy tak to prostě je a je uplně jedno jestli je to lojza ze stodoly nebo super hyper mega S.R.O který slíbí nemožný zvlastní zkušenosti vím jak to všechno je když po někom chci statické měření na brzdě pro výkon 700HP a výš tak to nikdo neumí a když tak v tak krátkém čase že se tim nevyplatí zaobírat protože výsledky měření nejsou přesné co se týká smradlavé nafty tak to snad už umí každej zaklad kterej někdo předhazuje jako černou magii co se týká benzínu tak tam už každej couvá protože nasledky špatné upravy jsou fatální narozdíl od ropáka a co se týká diagnostiky mimo obd tzn paralelní tak je to taky slabota a to že někomu upravíš auto co nefunguje jak má tak to muže udělat jedině dobytek kterej to nemá v hlavě v pořádku a každej kdo dělá zavodní auta by ti urazil obě pracky a to že byznys stavíš na mamelucích co dělaj konkurz na nejnižší cenu je tvoje věc takovejch blbcu je spousta takže ty blbe co si udělal konkurz nezasírej tu výlevama forum a ty blbe co jsi mu to udělal tu nezasírej forum bludama



HOWG Mr. Green
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
yary1
Zaslal: ne duben 20, 2014 11:25 am Citovat
Založen: 9.5.2008 Příspěvky: 116
powertec napsal:

Bohuzel, je v CR uplne obvykle lhat ve vsem a beztrestne.



Uz z prvního příspěvku bylo jasne že tady narazíte.Bud jste jednatel a nemate tady co delat...nezvladate technickou stranku věci...nebo jste technik a jste si vedom toho že dělat auto ktere neni v poradku je zhovadilost.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: ne duben 20, 2014 14:43 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
nesmyslný výkony měřím ve státní zkušebně v karlíně na motorové stolici včetně vychytávky na měření tlaku při spalovacím procesu jedna taková svíčka co to umí stoji kolem 150000kč maj tam 4 kousky což je víc než dostačující a jeden den se tam platí 30tis kč pronájem tolik k tomu kde si změřím nesmyslně výkoný motory zatím jsem jejich služby využil 4x a vždy k maximální spokojenosti akorát ta pakárna s vyndáním motoru a přípravou na stolici sám v současné chvíly dostavuji montáž motorové stolice s retarderem shenck pro výkon 1500HP motorová stolice je totiž jediný relevantní zpusob měření a ladění a válcová zkušebna je pouze pro kontrolní měření takže tolik k tomu jak zatěžuju benzínové motory pro profesionální použití to samozřejmě nepatří sem na tohle forum kde uprava za 3tis je strašně drahá a a za litr navíc se to prožene přes válce a vypadne jakýsi vypočítaný výkon Idea

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
powertec
Zaslal: po duben 21, 2014 9:27 am Citovat
Založen: 16.4.2014 Příspěvky: 15
Proč myslíte, že jednatel/majitel firmy nemuze byt zaroven vzdelany v oboru a zvladat technickou stranku veci? Jako ze kdyz nekdo umi dobre pravopis, zaroven rozumi obchodu a jeste technicky rozumi tomu, co dela, je to nemozne? To je jako treba ze nekdo dokaze vystudovat dve rozdilne vysoke skoly. Co je na tom nemozneho?

Většina lidí tady nemá zaměstnance, pracuje sama a je tudíš majitelem,jednatelem, technikem, automechanikem i marketerem zaroven. To jak komu, uz ktera funce jde nebo nejde je vec druha.

Nevim, proc bychom meli narazet. Vetsina lidi v tomto foru by vubec nedokazala zjistit jakykoli takovyho sebemensi problem a zakaznikovi ho vysvetlit. Nedokazala by ho ani zmerit, protoze tlaky nad 2550 mbaru nejdou na EOBD diagnostice rozbrazit.

Pokud byste mel delat jen auta, ktera na skutecnych hodnotach na diagnostice presne kopiruji pozadovane hodnoty, neupravoval byste zadna auta a snazil byste se jen docilit teorie. Zatimco my odhalime diky zkusenostem i drobne zacinajici problemy, ostatni vetsinou nevidi ani ty podstatne vetsi. S timto nazoren akorat potvrzujete fakt, ze z tuningove praxe, resp. vubec diagnosticke praxe, nemate prilis mnoho zkusenosti. Jinak byste nemohl davat takto resolutni soudy.


yary1 napsal:
powertec napsal:

Bohuzel, je v CR uplne obvykle lhat ve vsem a beztrestne.

Uz z prvního příspěvku bylo jasne že tady narazíte.Bud jste jednatel a nemate tady co delat...nezvladate technickou stranku věci...nebo jste technik a jste si vedom toho že dělat auto ktere neni v poradku je zhovadilost.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
DIGI-DELETED
Zaslal: po duben 21, 2014 9:59 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
můj děda vždycky říkával : SEBECHVÁLA SMRDÍ ....

a upravovat auto které není v pořádku jen za účelem aktuálního zisku ?????

to můžete okecávat jak chcete ... Laughing Laughing

a edc17 za 4100 ??? tohle rozumný manager opravdu dělat nemůže , přijde mi to velmi krátkozraké podstřelování cen...

ještě bych se chtěl zeptat : pokud mám dvě auta kde je stejné číslo hw i sw tak proč bych nemohl přehodit soubory mezi sebou ? píšete že korektní úprava trvá 2 hodiny a každé auto má jedinečný sw ??
prý to nejde korektně naladit pokud ta flash je z jiného vozu ..
četl jsem xkrát ecu za pomoci jtag rozhraní a nikdy jsem žádné rozdíly v sw stejného čísla nezpozoroval , adaptační hodnoty se povětšinou ukládají jinam , pokud se nepletu...

tak by mně zajímalo proč mystifikujete vaše zákazníky s tím že každé auto je jedinečný originál ???

jo a ještě jsem neslyšel že by norma obd omezovala nějak hodnoty tlaku v live datech, podle mně to je spíše otázka konstrukce čidla a jeho maximáních měřitelných hodnot .. (když pominu kalibrační mapy)

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hydra
Zaslal: po duben 21, 2014 21:03 pm Citovat
Založen: 6.7.2013 Příspěvky: 184
Jeje Smile pan powertec me desne bavi.

Dostal jste presne co jste zaslouzil - cele tohle tema. Napiste sem treba celou knihu, ale nazor na Vas/vas tady bude stale stejny. Kazdy jen trochu normalni zakaznik taky dojde k zaveru, ze jste divny.
Vas cas by mel byt, pro takova miste jako je checksum, prilis drahy. To co napr. predvadite tady, je snad nejhorsi marketing, jaky jsem kdy videl.

Auto jsem upravil pouze jedno - to sve. Kdybych jen tusil, ze je MAP, MAF, n75, cerpadlo, vstriky, dvouhmota(atd)v neporadku - nikda bych nic neupravil. Proc? Protoze pak staci jedna ostra projizdka z Kladna domu a je derava hlava, rozsypane turbo, vyhorely kat, derave pisty, prohorele ventily, zelezne spony od intercooleru, pres cerpadlo az po vyfuk, misto dvouhmoty drahy zvonecek... Kdyby jste to rekl panackovi ufnukankovi (ktery si vas vylozene zaslouzil), tak by vam rekl dekuji, nechci, ale to by pro vas nebylo dobre. V tom je ten problem, jste podnikatel amater a nejedete na dlouhodobou funkcnost, ale na kratkodoby zisk.

Romazejte to tu vic a poradne, aspon vas vsechny vyhledavace poradne zaindexuji Smile. Dokonce doporucuji pridat vic tech radoby profi napadu ostatnim v jinych vlaknech, at si inteligentni budouci zakaznik muze udelat obrazek.

Silu a zdar Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hydra
Zaslal: po duben 21, 2014 21:15 pm Citovat
Založen: 6.7.2013 Příspěvky: 184
A jeste byla otazka odkud jsem se ucil Very Happy Very Happy Very Happy

Kdybych vam to rekl, tak mi neuverite, ale vse podstatne ma tady jeden kolega v podpisu. Jak spalit co nejvice paliva v co nejkratsim case. Pak uz jen zalibu ve vuni spaleneho benzinu. Vic potreba neni Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: út duben 22, 2014 5:50 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
tak v jednom má pravdu : 90% zdejších látalů ani netuší která bije když něco "látají" ...
no ale těch zbývajících 5 až 10 % je schopno kohokoliv informačně rozstřílet.. ... Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 4    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 23:33 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.