Obsah fóra checksum.cz » Diesel » tlak turba |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
roland702 |
Zaslal: čt březen 06, 2014 19:30 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Tohle neni zadrena regulace, to bude jinej spek. To s tim tak ECU rumlpuje.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
acryll |
Zaslal: čt březen 06, 2014 19:46 pm |
|
|
Založen: 17.9.2011
Příspěvky: 123
Bydliště: MT-sk
|
zvlastne na tom je to, ze za sekundu zmeni polohu reg. ventilu zo 60% na 4%, to musi celkom slusne trhat autom, uz len preto ako sa meni protitlak
dalsia zaujimavost co som si vsimol, ze do toho obcas kecalo aj riadenie ventilu egr
tam bude nejaka ina zrada.. od kedy to auto zacalo robit ?
neni nejaky update na tuto jednotku?
|
_________________ ETC M523-RM
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt březen 06, 2014 20:53 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
roland702 napsal: Tohle neni zadrena regulace, to bude jinej spek. To s tim tak ECU rumlpuje.
Myslím si taky že prúser bude jinde,vule na regulaci udělá procento 10-30 třeba ale tady to jede jako šící stroj v jakesi stejné oscilaci a hlavně jen defakto n75 a pak to rozhazuje zbytek hodnot váhu atd...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt březen 06, 2014 21:26 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
tak jsem ještě napichl tlakomer na tandem a tlak je reklativně stabilní za jízdy když je to v tahu, při 2000 už to dáva kolem 8bar
ono to zase tak moc autem nerumpluje jen je prostě cítit změna výkonu..
když to vezmu zlehka tak aby turbo moc netlačilo , tak to jede celkem normálně.
do nouze to ani jednou nespadlo , chyby žádné
ještě to pořádně naloguju osciloskopem , jestli tem není nějakej bordel v signálech..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Jafan |
Zaslal: st březen 12, 2014 20:59 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 304
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: ne březen 29, 2020 8:23 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
DIGI-DELETED napsal: tak jsem ještě napichl tlakomer na tandem a tlak je reklativně stabilní za jízdy když je to v tahu, při 2000 už to dáva kolem 8bar
ono to zase tak moc autem nerumpluje jen je prostě cítit změna výkonu..
když to vezmu zlehka tak aby turbo moc netlačilo , tak to jede celkem normálně.
do nouze to ani jednou nespadlo , chyby žádné
ještě to pořádně naloguju osciloskopem , jestli tem není nějakej bordel v signálech..
Zdar, vyřešil jsi to nějak?
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
seny69 |
Zaslal: st duben 01, 2020 8:37 am |
|
|
Založen: 8.3.2007
Příspěvky: 106
|
Řeším úplně stejný problém na svým autě. VW Sharan BRT 2008. Prošel jsem všechno jako DIGI. Navíc jsem odtlakoval celý sání. Vyměnil jsem o kroužky ve všech spojích v sání. Sundal jsem sběrný potrubí vyčistil a dal nový těsnění, protože hodnota nasávaného vzduchu (1270mg/s) se mi zdála vysoká. Samozřejmě to nepomohlo.
Ale po dvou dnech hnusný práce jsem možná na stopě co kolísání tlaku způsobuje. Jak jsi na tom ty DIGI s Alhambrou?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: st duben 08, 2020 22:59 pm |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 726
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
mal som niečo podobne. menil som tam turbo, vačku ( bola total KO , diery vo zdvihatkach) komplet čistenie sacieho potrubia, oprava vyvyžovacich hriadelov plus nove čerpadlo. potom už auto išlo normalne
|
|
|
Návrat nahoru |
|
miro |
Zaslal: čt duben 09, 2020 0:57 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 297
Bydliště: Slovensko
|
|
Návrat nahoru |
|
!!!SLÁVEK!!! |
Zaslal: so duben 11, 2020 0:25 am |
|
|
Založen: 7.3.2014
Příspěvky: 13
|
Řešil jsem to samé Sharan BRT 2009 také do nouze nepadá ale pocitově ztrácí výkon..
samovolně se mi přivírala el.klapka v sání, klapka byla ok.. proto ti lítá ta hmotnost vzduchu..
LOG jsem měl stejně zubatej..
Dejte vědět..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|