Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  tlak turba
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

tlak turba

Autor Zpráva
DIGI-DELETED
Zaslal: út březen 04, 2014 19:05 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
řešim tady seat alhambra 2009 rok , motor 20pd BRT , lambda , dpf , manual. ecu edc16u1 0906016bj
auto začalo blbnou, od cca 1800 do 3000 otáček ltá tlak turba jako pila zhruba po 1 vteřině mezi 2400 a 2000 bar...
do nouzaku to nespadne , od cca3000 se to srovna a jede normalně, závady žádné..
n75 vyměněn , podtlaky zkontrolovany, egr nový, klapka v sani ok, rozvody ok, elektricky ok , sw v ecu original,
pokud dam zakladni nastaveni turba diagem , zvednou se otáčky na 1400 a tlak se mění od cca 960 do 1090 mbar podle střídy , takže regulace dle mně funguje , podtlak na turbu se mění od -06 po -02 bar , střída na 75 se mění též.
váha taky reaguje v souběhu s turbem ,egr test taky ok ..

tak už mi napadá jen nějaký problem v naklapění turba uvnitř . nebo tlak paliva že by osciloval, lambda regulace ?

krám jeden Twisted Evil Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
John
Zaslal: út březen 04, 2014 21:32 pm Citovat
Založen: 18.4.2008 Příspěvky: 1104 Bydliště: Severní čechy
BRT by mělo být PDčko, jednou jsem řešil něco podobného a byly to kontakty na vstřikovačích. Stačilo přepružit a vše OK. Auto bylo bez chyby, ale kolísaly otáčky v určité zátěži.

J.

_________________
proč nemá den alespoň 48 hodin ? Asi se odstěhuji na Merkur ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hydra
Zaslal: út březen 04, 2014 21:44 pm Citovat
Založen: 6.7.2013 Příspěvky: 184
Kdyby bylo zatuhle vnt nekde uprostred. Nebo hodne dojebany pid regulator v bosakovi. Jinak to moc smysl nedava.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jafan
Zaslal: út březen 04, 2014 21:51 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 304
Neměl by si log ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lewelboss
Zaslal: út březen 04, 2014 23:30 pm Citovat
Založen: 22.1.2013 Příspěvky: 19
MAP ok?

...raz som tu mal jedno BMW a to robilo tiez divne veci s tlakom (na diag) a nakoniec som zistil ze to nejaky profik posral tym ze prehodil kable na MAP senzore..

este v akej rychlej periode to kolise? pravidelne?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: st březen 05, 2014 7:38 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Jak pise Hydra, vypada to geo turba, nekde uprostred do zadrhava.
A vaha by to mohla delat taky.Ale jsi snad zkousel prehodit ne ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: čt březen 06, 2014 12:26 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
http://ulozto.cz/xJVs4WPh/log-01-003-011-alhambra-csv

tady log , je to jak pila Smile

vaha testovana jina, n75 taky , snimač talku taktež , tak už snad jedině kuchnout turbo...
a že se k němu krásně může. Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: čt březen 06, 2014 12:42 pm Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Bodejd by to nebyla pila, kdyz to blbe meris
Dej za 5-6 ve 1400 a drz plnej co to pujde.Pak zapni logovani.
Pak uvidis jak se to chova.Tohle je nahoru dolu po par vterinach.
A ta vaha 1270... je videt ze to bude najaka Starline.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: čt březen 06, 2014 15:43 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
váha bosch, měřeno na 3,4,5,6 trochu do kopce roztaženo Smile
každopádně problém bude podle mně uvnitř v turbu , vůle v řízení prstence...
i když..

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: čt březen 06, 2014 15:54 pm Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Vypada to nato.Zrejme se zardrhava geo
Ale priste posli poradny log, ne tuhle srajdu.
Jeden kvalt a drzet !!!!!Pokud mozno ten nejtezsi, pak je videt jak to nabiha.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jirka.p
Zaslal: čt březen 06, 2014 16:54 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
mel jsem tady neco podobneho ale na 2.0TDi tiguan 103kw. byla nepatrne napraskla membrana v ovladaci bance. zkus na podtlak banku jestli drzi dlouho. pak uz jedine regulace turba uvnitr...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Jafan
Zaslal: čt březen 06, 2014 17:17 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 304
Na zadrhávající regulaci v turbu mi to přijde divný jsou to dost rychlý a pravidelný změny, vypadá to spíš jako kdyby se přivírala klapka nebo něco pravidelně přicpávalo sání.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: čt březen 06, 2014 17:37 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
na klapku jsem koukal , i v akcnich clenech ok, membrana testovana pumpickou, drží a chodí volně..

jeden znamej mi říkal že něco podobneho řešil a byla vule na ty páčce co ovládá prstenec..
že prý se to jen překlapávalo z jedné strany na druhou.. tak se to vynda a uvidíme no .

ono v dnešní době si ty ecu dělají co chtějí , nedavno to same touareg edc16u1 , střída n75 se podle diag měnila a v realitě stála na 50%...
pak věř diagnostice.. Crying or Very sad

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jafan
Zaslal: čt březen 06, 2014 19:03 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 304
Ještě jsem tohle neviděl, nezkoušel si projet to s odpojenou klapkou?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: čt březen 06, 2014 19:15 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Co odpojit natvrdo regulaci na turbu a naměřit to bez co to dělá...
Na konci před 3tis ot se tlak uklidní ale regulace furt jede nesmysl...
Klapku už sem řešil tak že měřený hodnoty i akční členy ok ale vykousaný zuby na pohonu a svévolně se přivírala...
Jinak log pěknej,bejvalka tomu říkala ENTL jakejsi steh na hadrech Wink

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 16:28 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.