Obsah fóra checksum.cz » Benzín » řídicí jednotka Corsa C, 1.2 Z12XEP 2006 |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
xaerocom |
Zaslal: po červenec 30, 2012 15:24 pm |
|
|
Založen: 22.5.2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Pelhřimov
|
Zdravím,
mam dotaz. Corsa C 2006 nestartuje teplá. Za studena naskočí krásně, a po zahřátí začne padat otáčkoměr a tacho, rozsvítí se nabíjení a kontrolka ABS - občas zhasne ABS a rozsvítí se kontrolka auta s vykřičníkem + naskočí otáčkoměr, když otáčkoměr spadne tak zhasne vykřičník a rozsvítí se abs. Po zahřátí nejde nastartovat, motor naskočí a za 2 vteřiny chcípne. Občas naskočí a pak běží dokud nevypnu zapalování (ale budíky blbnou dál). Přes live data otáčky fungujou, jen nejdou do budíků a blbnou kontrolky. Nemam možnost op com ani tech 2, přes obdII v chybových kódech nic nenalezeno, pouze něco s emisema.. pokud jsem odpojil lambdu, nemělo to vliv.
Nabíjení je opravené (regulátor + se hřály kabely u baterie - přechod. odpor velikej...)
Řídící jednotka už byla kvůli tomuto jednou měněná, těsně než sem to kupoval. Dnes jsem jí vyndal a je tam z Merivy 1.4 2009.
Otázka je: dá se na této jednotce něco opravit? Další věc je, co může způsobovat poruchu jednotky.. Nejspíš tam bylo dlouhodobě podpětí, čas od času mi spadnul otáčkoměr a vzápětí naskočil. Teď už je auto nepojízdné, zahřáté nenaskočí. Je ta jednotka z motorem Z14XEP kompatibilní? Nebo je potřeba nahrát obsah pro Z12XEP. Jakou koupit nebo jak pořešit. Díky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: po červenec 30, 2012 19:47 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
Co ma lambda s otackomerom a kontrolkami a preco hned riesit rj. Co kabelaz napajania a pod. To, ze nestartuje a blbnu budiky bude skor o budikoch. Pozri studene spoje v budikoch, ci je vsetko ok.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
xaerocom |
Zaslal: po červenec 30, 2012 19:52 pm |
|
|
Založen: 22.5.2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Pelhřimov
|
Problém nejsou ani tak budíky jako spíš chování motoru.. Kabely zkontrolovány, motor při chybě dává jiskru ale zastaví palivo.. Prostě za tepla se chová tak, že elektronika blbne. Kostru na jednotku jsem zkoušel, prakticky všechno. Chová se to tak, že nastartuje, na pedál reaguje ale vzápětí chcípne. Pokud odpojim budíky, dělá to samozřejmě to samý.. prostě problém v elektrice
|
|
|
Návrat nahoru |
|
xaerocom |
Zaslal: út srpen 21, 2012 20:17 pm |
|
|
Založen: 22.5.2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Pelhřimov
|
Pro oživení posílám chyby, pokud by někoho něco napadlo..
ECU:
P1615 - Wrong Vehicle ID from Body Control Modul
P1616 - Wrong Vehicle ID from Instrument Control Module
U2108 - Invalid Data from ABS (Anti Lock Brake System)
U2107 - CAN-Bus no Communication with Body Control Module
U2108 - CAN-Bus No Communication with ABS (Anti-Lock Brake System)
U2100 - CAN-Bus Malfunction
BCM:
U2105 - CAN-Bus no Communication with ECM (Engine Control Module)
U2108 - CAN-Bus no Communication with ABS/TC
U2103 - V-Bus Malfunction
B1485 - Exciter Current Generator Terminal 61 Circuit Open (PRESENT)
U2104 - V-Bus Reset Counter Overrun
ABS:
U2103 - CAN-Bus Communication Malfunction
U2105 - CAN-Bus no Communication with ECM (Engine Control Module)
U2104 - CAN-Bus Reset Counter Overrun
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Dratex |
Zaslal: út srpen 21, 2012 22:52 pm |
|
|
Založen: 31.1.2012
Příspěvky: 67
|
chyba bude nejspis v CANu - projdi dráty, to ze to nestartuje vypadá na immo - asi studenak.
|
_________________ Microchip, AVR programming, Vývoj el. zařízení a podobný blbiny
|
|
Návrat nahoru |
|
xaerocom |
Zaslal: st srpen 22, 2012 8:52 am |
|
|
Založen: 22.5.2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Pelhřimov
|
Je někdo šikovnej v okolí Pelhřimova kdo tohle dokáže odstranit? už na to nemám nervy a ani času moc neni.. díky za tipy na PM
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st srpen 22, 2012 11:13 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
|
Návrat nahoru |
|
mira109 |
Zaslal: po duben 14, 2014 11:25 am |
|
|
Založen: 20.1.2011
Příspěvky: 116
Bydliště: Vrátkov,Praha
|
jak to nakonec dopadlo?
|
_________________ Diagnostika vozidel,soustružení,sváření hlíníku,broušení hlav
|
|
Návrat nahoru |
|
xaerocom |
Zaslal: út duben 15, 2014 21:43 pm |
|
|
Založen: 22.5.2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Pelhřimov
|
Objednal jsem jednotku z Německa, byla locknutá. Měli to dvá lidi (ten poslední 2x) a pak už jsem na to neměl nervy, tak jsem to auto prodal. Odvahu koupit to měl jedinej člověk, nějakej týpek ze Srbska. Odvezl to na náklaďáku..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st duben 16, 2014 5:45 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
xaerocom napsal: Objednal jsem jednotku z Německa, byla locknutá. Měli to dvá lidi (ten poslední 2x) a pak už jsem na to neměl nervy, tak jsem to auto prodal. Odvahu koupit to měl jedinej člověk, nějakej týpek ze Srbska. Odvezl to na náklaďáku..
já vidím problém v tom že jsou dneska lidi líní rozbalit svazky , páč 90% takových poruch je v kabelech , obzvláště poruchy CANu ...
svazkem není myšleno 10cm od konektoru..
jinak jednotka je výmluva dementů když už neví kudy kam....
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
xaerocom |
Zaslal: st duben 16, 2014 15:46 pm |
|
|
Založen: 22.5.2010
Příspěvky: 7
Bydliště: Pelhřimov
|
Palubka byla rozebraná, stará jednotka napíchnutá a byla v prdeli. Takovýho experta jsem potřeboval když jsem to auto měl Mohl jsi pomoct.
PS: ta jednotka tam byla už měněná ze stejnýho důvodu, nechápu proč to ti dementi v Brně dělali když mohli projít jen kabely...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|