Obsah fóra checksum.cz » Software » Čím začít |
Strana 3 z 4 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4 Další |
|
Autor |
Zpráva |
exotus |
Zaslal: so leden 25, 2014 21:47 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
To: Hydra
To popisuješ individual tuning ne mrzačení to je jiná kapitola...
Nicméně když už si s tím začal optám se z jaké strany si začnul ty ?
Od vačky ,kliky ventilů a nebo si hned začnul řešit SW?
|
Naposledy upravil exotus dne so leden 25, 2014 22:25 pm, celkově upraveno 1 krát.
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: so leden 25, 2014 22:18 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
reher64 napsal: Tak pane martine, tím co jste napsal jste si nazkočil na rychlou smeč. Jelikož motorů už za sebou pár mám. Paradoxně mě kdysi pohltil rally sport, takže ze sériového auta jsem udělal auto závodní a řekl bych že na slušné úrovni. Jediné co jsem nedělal tak je právě to nalazení ECU. Jinak ty řeči kolem motorů můžete vykládat někomu kdo ví max kde ten motor v autě najde a né mě
Tipické koště na rallye,chytnem kořena co nám bude sloužit za hambáče se sejrem koukne na kundičky bude žhavej a bude fungovat jak si písknem a necháme ho číhnout na ten závoďák ale kurva z dálky (kterýkoliv motorsport je jen lepidlo pro blbečky pokud nejsi u vesla),nic víc než medialní nevolnictví ale jak myslíš máš možná "praxi"
Kdysi jsem dělal jeden pseudo závoďák a kořen brečel a brečel jak sponzoři jak todle a nakonec už ho nedelám,čéče a je líp...
Taky mi sliboval tickety na soutěže taky VIP kecy mrdám na každýho!!!!!!
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
reher64 |
Zaslal: so leden 25, 2014 22:30 pm |
|
|
Založen: 21.1.2014
Příspěvky: 104
|
Motor sport je lepidlo pro blbečky ? Aha, tak máte štěstí že mám už od mala slušné vychování, jinak bych vám taky asi vybral nějaké jméno za váš názor Je pár lidí co to dělá pro zviditelnění, ale to je malá část, ale převaha lidí co to dělá to dělají proto, že maj určitý vztah k autům, závodům, rychlé jízdě atd...ale toto člověk který nikdy nezkusil ( a zkusit myslím ne z donucení, ale že sám od sebe chce) tak to nikdy nepochopí o čem to je a co to pro člověka znamené. Pro mne je to velký kus života, koníček a odreagování se. V tom autě když jedete rz není čas přemýšlet na ostatní věci které vás zatěžují jako v normálním životě, ale vnímáte jen spolujezdce cestu před sebou a chovaní auta.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: so leden 25, 2014 22:45 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
A vnímáš auťák? Soutěžáku...
A proč kladeš dotazy na stupidní forum když máš lajnu do motorsportu,to mi hlava nebere,to si buď fantasta kterej je fakt koštětem nebo nevím... přeci frajer z rallye ví co má kde a když se tam pohybuješ od mala tak tě ten hodnej strejda nechá podívat do pc jak tam ladí wrcko nebo se pletu? lJasan ladí jen N1 ale to je snad fuk..
Nehodlám ti dělat psychoanalízu ale něco je blbě...??
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
reher64 |
Zaslal: so leden 25, 2014 22:52 pm |
|
|
Založen: 21.1.2014
Příspěvky: 104
|
Nevím co by mělo bejt blbě. S autem jezdíme do Prahy do firmy xx když potřebujem nějaké změny a věř že tě nenechají jen tak koukat. A i kdyby tak je to kničemu maj jen sw k jejich jednotkám a k ostatním věcem je to kničemu.
Jo mít strejdu co ladí wrc tak tu asi fakt nepíši
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: so leden 25, 2014 23:05 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Mužu vědět alespoň co ladíte za auťák?
Myslím soutěžní né tu octu ropa 66kw co máš doma s chipem a asi nestačí a nebo tě sere že má všecky ventily tam kde maj být...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: so leden 25, 2014 23:44 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
exotus napsal: To: Hydra
To popisuješ individual tuning ne mrzačení to je jiná kapitola...
Nicméně když už si s tím začal optám se z jaké strany si začnul ty ?
Od vačky ,kliky ventilů a nebo si hned začnul řešit SW?
Vtipna otazka zacinal jsem na strojich co vacku ani ventily nemely a nejnovejsi zazrak elektroniky byla elektronka.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: so leden 25, 2014 23:49 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
BTV Rubín
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: ne leden 26, 2014 0:10 am |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
|
Návrat nahoru |
|
reher64 |
Zaslal: ne leden 26, 2014 0:39 am |
|
|
Založen: 21.1.2014
Příspěvky: 104
|
Můžeš, jezdím s octavii I 1.8 t.
Tu co mám doma tak není 66 kW A nechápu co tě na tom stále tak žere ! Každej tu tvrdí začni na svém autě, než náhodou dojebat auto zákazníkovi. Já sem stejného názoru neříkám že ne. Ale nechápu proč ty tu začínáš že mě na tom sere že to má eště ventily tam kde mají být, nebo co si to tam psal. Nejde mi o to naladit si svoje auto a mít z toho bůh ví co, od toho mám auto na závody. Ale jde mi o to se to naučit. A jak moudří řekli a já sem téhož názoru. ,, Lepší zkurvit svoje auto, než-li auto zákazníkovo "
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne leden 26, 2014 10:26 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
exotus napsal: reher64 napsal: Tak pane martine, tím co jste napsal jste si nazkočil na rychlou smeč. Jelikož motorů už za sebou pár mám. Paradoxně mě kdysi pohltil rally sport, takže ze sériového auta jsem udělal auto závodní a řekl bych že na slušné úrovni. Jediné co jsem nedělal tak je právě to nalazení ECU. Jinak ty řeči kolem motorů můžete vykládat někomu kdo ví max kde ten motor v autě najde a né mě
Tipické koště na rallye,chytnem kořena co nám bude sloužit za hambáče se sejrem koukne na kundičky bude žhavej a bude fungovat jak si písknem a necháme ho číhnout na ten závoďák ale kurva z dálky (kterýkoliv motorsport je jen lepidlo pro blbečky pokud nejsi u vesla),nic víc než medialní nevolnictví ale jak myslíš máš možná "praxi"
Kdysi jsem dělal jeden pseudo závoďák a kořen brečel a brečel jak sponzoři jak todle a nakonec už ho nedelám,čéče a je líp...
Taky mi sliboval tickety na soutěže taky VIP kecy mrdám na každýho!!!!!!
tady u nás je taky jedna parta "závodníků"
ego jim stříká až z uší a z očí kouká hloupost.....
to není jen tak , vyměnit kotouč a brzdič za větší , a hlavně přece kotouč za 30 litrů nemůže jen tak někdo vzít do ruky ,a co když se teprve mění čep na stabilizátoru to je panečku složitý úkon hodný jen speciailstů....
jeden zbohatlík- egohlupák a kolem něho parta pitomců co někde v autorizaku zametají piliny, všichni kšiltofky "im americana stupid idiot" no celkově to zní jako reklama na pýchu...
jednou kámoš sestřelil takovýho pyšnýho šaška s bohatym fotrem co jezdí rallye na národní úrovni: šašek za nim pyšně přišel s podepsaným svým plakátem s tím že mu ho dá....
no a on mu řekl at si ho strčí do prdele, no ten čuměl ....
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
reher64 |
Zaslal: ne leden 26, 2014 12:15 pm |
|
|
Založen: 21.1.2014
Příspěvky: 104
|
Škoda mluvit jsou lidi co to nikdy nepochopí. Já si dělám na autě všechno sám s kámošem (spolujezdcem) a eště jedním. Nikdo víc, nepotřebuju mít kolem sebe bandu šašků. A kšiltovky fakt nenosíme jediný co máme stejný sou tak akorát helmy a kombinézy. Ale neříkám že tací o kterých píšeš se tam nevyskytují.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: ne leden 26, 2014 20:37 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
reher64 napsal: Tak pane martine, tím co jste napsal jste si nazkočil na rychlou smeč. Jelikož motorů už za sebou pár mám. Paradoxně mě kdysi pohltil rally sport, takže ze sériového auta jsem udělal auto závodní a řekl bych že na slušné úrovni. Jediné co jsem nedělal tak je právě to nalazení ECU. Jinak ty řeči kolem motorů můžete vykládat někomu kdo ví max kde ten motor v autě najde a né mě
Jinak s úpravou vlastních map bych to taky neviděl až tak hodně komplikovaně. Studuji to asi 4 dny a docela dost jsem se toho dozvěděl. Ve winols zatím a na dýl jenom free verzi už zkouším nějaké zacházení s programem a základní úpravy, nějaké drobnosti. Mám objednanou i nějakou literaturu, tak časem to snad zvládnu. Ale pak stejně budu muset najít někoho zkušeného aby na to kouknul a řekl todle je blbě tady přidej, tady uber atd... To bude, ale asi to nejtěžší z toho všeho najít někoho ochotného.
když tohle napíšeš tak maš teorii a praxi zmaknutou tak potom nevidim problem v tom aby jsi s tim začal a bude to mit smysl potom ale nechápu že tápeš v nastavení motoru všecek ten elektronickej xindl se stejně upravuje jenom tím stylem že se přidá palivo a změní předstih popřípadě časování vaček a když se to bere hardcore tak se dá ecu od vipec nebo haltech nebo ignitech na jednodužší aplikace udělá se base map předstih a palivo a potom se to odladí jako starý mechanický rozdělovače a karburátory princip je stejnej akorát že se to dělá přes pc žádná věda ani černá magie to není a ty ten zaklad znáš tkaže tohle by ti mělo činit ty nejmenší potíže pokud o tom chceš někdy pokecat stav se dame pivo a mužem to probrat
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: ne leden 26, 2014 22:17 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
martin napsal: reher64 napsal: Tak pane martine, tím co jste napsal jste si nazkočil na rychlou smeč. Jelikož motorů už za sebou pár mám. Paradoxně mě kdysi pohltil rally sport, takže ze sériového auta jsem udělal auto závodní a řekl bych že na slušné úrovni. Jediné co jsem nedělal tak je právě to nalazení ECU. Jinak ty řeči kolem motorů můžete vykládat někomu kdo ví max kde ten motor v autě najde a né mě
Jinak s úpravou vlastních map bych to taky neviděl až tak hodně komplikovaně. Studuji to asi 4 dny a docela dost jsem se toho dozvěděl. Ve winols zatím a na dýl jenom free verzi už zkouším nějaké zacházení s programem a základní úpravy, nějaké drobnosti. Mám objednanou i nějakou literaturu, tak časem to snad zvládnu. Ale pak stejně budu muset najít někoho zkušeného aby na to kouknul a řekl todle je blbě tady přidej, tady uber atd... To bude, ale asi to nejtěžší z toho všeho najít někoho ochotného.
když tohle napíšeš tak maš teorii a praxi zmaknutou tak potom nevidim problem v tom aby jsi s tim začal a bude to mit smysl potom ale nechápu že tápeš v nastavení motoru všecek ten elektronickej xindl se stejně upravuje jenom tím stylem že se přidá palivo a změní předstih popřípadě časování vaček a když se to bere hardcore tak se dá ecu od vipec nebo haltech nebo ignitech na jednodužší aplikace udělá se base map předstih a palivo a potom se to odladí jako starý mechanický rozdělovače a karburátory princip je stejnej akorát že se to dělá přes pc žádná věda ani černá magie to není a ty ten zaklad znáš tkaže tohle by ti mělo činit ty nejmenší potíže pokud o tom chceš někdy pokecat stav se dame pivo a mužem to probrat
Za me? Nez jsem s cimkoliv zacal tak jsem mel tuseni v te jednotce najdu. Ale napr n75 mapa? WTF, nejdebilnejsi regulator co jsem jakteziv videl.
Co clovek nevi u tech std jednotek jsou napr hodnoty a osy. Najdes mapu, rikas jo tvarem to vypada jako SOI ale co to kurva jsou ty cisla a jak se dostat k BTDC. Duration mapy - no ty kokot.. cekal jsem ze najdu mapu toho kolik paliva umi protect vstrikovacem v zavislosti na tlaku. Napadla me zavislost pozadvku tlaku v zavisloti na palivovem pozadavku. Napadl me limiter turba. Napadla me nejaka tabulka popisujici zavislost kolik paliva max kdyz mam tolik a tolik vzduchu. Mnohem pozdeji mi doslo ze to tak byt nemuze, pac ty nutny vypocty by trvaly moc dlouho. Daleko snazsi je adresovat nez pocitat...
Adaptacni hodnoty.. senzor toho, ci onoho..
Jsou tam proste rozdily. Vite co je ale na tom nejlepsi? To ze mi nikdo nikdy neporadil - tolik zabavy z objevovani navic.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po leden 27, 2014 10:06 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
ono ladění se vlastně rozděluje na ladění podle VE a podle tvrdýho nastavení časů VE system používá pro zjednodušení kdejaka benzinová jednotka i závodní a tvrdý nastavení času používaj starší jednotky a německý jednotky většinou bosch 95% americkejch aut jezdí na VE co se týká nastavení jednotky tak mapy jsou to poslední v sw je hromada switchu a 1x1 tabulek kde se udává kalibrace jednotky tuning po česku je většinou o upravě tkzv base map kde sice lze nastavit většinu potřebnejch udaju ale pro některé typy uprav je to prostě tenhle styl nedostačující problem je v evropském stylu myšlení všecko je tajemný jak hrad v karpatech oproti tomu americký výrobci se tomu nějak moc nebrání upravám a proto existují flasch a edit sw jako například efi live a hp tuners kde je kompletně popsaná kalibrace jednotky a base map licence na kraksnu stojí 50-100 usd nikdo se s ničim netají a na jejich forech se neřeší jestli ten či onen flasher nebo edit sw tam se řeší jestli to či ono železo v motoru funguje a co je lepší i jejich zakladna tuningovejch dílu je uplně někde jinde a o výkonech motoru ani nemluvě takže zavěrem mužu říct jen jedno v evropě se bude tunit cracklým sw a cracklym flasherem protože jinak by to za ty prachy ani nemělo smysl dneska vzít cca 300tis na legální základ a myslet si že to máš za rok nazpátek je trošku nesmysl když uděláš na tuningu ročně 100tis tak máš královskej kšeft a o tom to je
takže zpátky k tomu jak se co dělá stáhni si někde damosy a2l nebo map pack projdi si složitost na start takový ME 7,5 a edc 15 a zjistíš že když toho pulku z tý jednotky vymažeš tak získáš v celku laditelnou a na kravení použitelnou jednotku příkladem je třeba zavodní program od bosche ModasSport ve startovací ceně cca 8tis eur rázem zjistíš že to jsou investice který ti nikdo nezaplatí a vím o čem mluvim . dělal jsem ladění ecu od vipec haltech wolf ecumaster mareli sport diesel ignitech až po takový amaterský srágory jako megasqirt všude je princip stejnej pořád jedno a to samý a to že v normálním autě je sw doplněnej o spoustu sraček který tam nejsou životně nutný o tom žádná proto se to taky nehodí pro nějaký smysluplný ladění a to že se používá třeba edc15 pro sport je opět jen díky modassport od bosche prostě vemeš tenhle FW nasereš ho do jednotky k tomu definiční soubor a jde se ladit bez nějakejch ekoteroristickejch sraček okolo a výsledek stojí za to tuhle ecu jsem implementoval přítelkyni do fobie RS vše funguje komunikace s vozem jako origo ale přes to prostě zavodní ecu a na emise a euronormy prostě seru no moh bych psát celý odpoledne ale musim se pustit do práce takže ladění zdar
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
|