Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Renault Laguna 1.9dci 2003 EDC 15C3 (0 281 011 101) |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Hydra |
Zaslal: so červenec 06, 2013 14:36 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
Dobry den,
chtel bych se zeptat ktere z orig. zarizeni/klonu je nejvhodnejsi na upravy Renault Laguna 2003 EDC 15C3 (0 281 011 101).
Diky moc
|
|
|
Návrat nahoru |
|
m5668443578 |
Zaslal: so červenec 06, 2013 18:31 pm |
|
|
Založen: 3.3.2008
Příspěvky: 342
Bydliště: Frýdek-Místek, Pardubice, Brandýs nad Labem
|
Tohle zvladne jakýkoliv flasher.
|
_________________ More Power By Me TDi Power
-------------------------------------------------------------
Chiptuning, Diagnostika, Přizpůsobení Km, PIN, IMMO
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: so červenec 06, 2013 21:53 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Radeji zajed za nekym s original zarizenim
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: so červenec 06, 2013 23:20 pm |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
Diky za odpoved, mam znameho co ma par krabicek, ale jelikoz chci zatim pouze vypnout EGR a chtel bych s winols porovnat par binarek od "profiku" ze dvou spolecnosti a pozdeji mozna trochu experimentovat, radsi bych mel doma zarizeni svoje. Jelikoz se tim nemam uplne v planu zivit - pochopitelne nechci investovat megacastku za original a nerad bych otravoval nekolikrat znameho - aniz bych aspon tusil co cekat.
Kdybych se rozhodl pro klon - umeli by jste doporucit konkretni?
Diky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: ne červenec 07, 2013 7:54 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Digi ti urcite co nevidet odpovi
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: ne červenec 07, 2013 8:38 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
zeptej se digiho jeho digi4cars.cz ti určitě najde správný produkt
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne červenec 07, 2013 8:50 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
jenom se chci s winols podívat na pár binárek....
proč se nezeptáš toho "kámoše" s těmi krabičkami ????
osobně bych se tohoto stroje radši ani nedotýkal , padají tam turba už v serii po 100000km , píšou to i servisce aby ses tim lidi pak radši nikam daleko nevydávali, rozpad krišota hrozí kdykoliv....
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Hydra |
Zaslal: ne červenec 07, 2013 10:03 am |
|
|
Založen: 6.7.2013
Příspěvky: 184
|
F9Q se montuje do vic aut nez laguna. Dokonce honeywell dela stejnej pajsl akorat s jinou prirubou a to se montuje tusim do koncernovych aut. Zalezi na tom cim se maze a jak dlouho tam nechas bahno.. rozumej olej po 30 000. Kolem laguny beham co druhy vikend, ale turbo nepiska a motor nezere olej, dokonce neni ani v sani za mezichladicem. Ty soubory nejsou nic jineho nez ciselne rady. Problem je interpretace, ale jak rikam - ke zvysovani vykonu nejspis nesahnu. Zajima me to spise ze zvedavosti a prirozene potreby se ucit - to je castecne i duvod proc s tim zatim nechci nikoho otravovat - jen sbiram info a myslel jsem ze se tu najde dobra duse ktera mi rekne - neorigo je spatenka, ale pro cteni su vystacia s kwp2000/ galletto/ mpps/. Tak jsem pokorne a slusne zadal o radu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne červenec 07, 2013 11:37 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
|