|
Obsah fóra checksum.cz » Ostatní » Datasheet integrace zesaku z BMW |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
matiz |
Zaslal: pá duben 05, 2013 20:52 pm |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Kluci, nevite nekdo co je to zac. Podle mne to budou vicekanalove DA prevodniky, je to v zesilovaci od BMW. Moc by mne to pomohlo, neumim tu mrdku najit. nejhorsi na tom je fakt, ze na webu AD takovy svab neni, jen podobny co by "funkcne" odpovidal. Je to za DSP-ckem a dal uz jsou jen koncaky... Pomuze mi nekdo prosim ???
|
Naposledy upravil matiz dne pá duben 05, 2013 21:12 pm, celkově upraveno 2 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: pá duben 05, 2013 21:09 pm |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Pinove by to mohl byt AD1933.
2ch predni dvere, 2ch zadni dvere + strecha, 1 ch centr a 2ch suby. V tom pripade by stacil jen jeden a na paralerni razeni DA se mi moc nechce verit u automotive. I kdyz je to hajend baworaka, tak preci jen setri kde muzou. Maji to udelane docela hezky, i kdyz jsou tam prasive D-ckove koncaky, je tam 6ks TDF8590TH coz je 2 x 80W/4 ohmy nebo 1X160W v mustku. Coz je krasne vyuzitych 7x80W a 2x160 pro suby. Porad mi ale vrta proc tam jsou ty dva DA prevodniky kdyz staci jeden.
Nevim jak to jde ovladat, ale ze by sel regulovat pomer hlasitosti vsech repraku nezavisle - to by se z toho bezny uzivatel asi posral... Jedinne co mne napada proc tam jsou ty dva, ze opravdu vsechny repraky pujdou ridit samostatne a ten mustek je udelany tak, ze to jde rovnou z DA prevodniku do koncaku a i ten mustek pro suby resi vlastne 4ch z DA cipu...
Co vy na to ??
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je st říjen 01, 2025 18:32 pm
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
|
|
|