Obsah fóra checksum.cz » Komfortní systém » VW Sharan 1.9 2003 |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
RomanP |
Zaslal: so únor 16, 2013 16:13 pm |
|
|
Založen: 29.11.2008
Příspěvky: 1462
Bydliště: Jihlava
|
VW Sharan 1.9 TDI 2003
Je to sprarny uceni na DO ? Mam jen jeden a druhy z vrakoviste o stejny frekvenci.
Programování dálkového ovládání na vozech VW Sharan/SEAT
Alhambra/Ford Galaxy 2000
• Přizpůsobení klíčků do zapalování s dálkovým ovládáním rádiovým
kmitočtem se může provádět jen při zavřených oknech.
• Přizpůsobení každého klíčku do zapalování nesmí trvat déle než 15
sekund proto si pokyny bedlivě přečtěte a teprve potom začněte
provádět postup:
Kódování prvního klíčku
1.Zasuňte klíček do zámku dveří a třikrát jím otočte dopředu (směr
odemykání). Po dobu 5 sekund musíte klíček pokaždé 0,5 sekundy
podržet ve směru odemykání.
2.Klíček vytáhněte ze zámku, stiskněte zamykací tlačítko klíčku a držte
ho stisknuté.
3.Třikrát stiskněte odemykací tlačítko a poté zamykací tlačítko uvolněte.
Pro kontrolu tohoto postupu se v klíčku pětkrát rozsvítí dioda LED.
Kontrolka v obložení dveří ohlásí pětinásobným rozsvícením identifikaci
počátečního kódu řídicí jednotky.
Kódování dalších klíčků
2
S přizpůsobováním dalších klíčků je nutno začít nejpozději 15 vteřin po
začátku blikání varovné kontrolky ve dveřích.
Opakujte body 2. a 3.
|
_________________ BDM 100,Ren.Clip,Beeprog,,Renault immo decoder,Upa,Vag 19,Lexia,Diag.delphi.Xprog-M 5. Mpps V.16..Repair SBC Mercedes C249F.Carprog4.01.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess. Abritus. Digi prog III. Orange 5. Iprog v84.
|
|
Návrat nahoru |
|
RomanP |
Zaslal: so únor 16, 2013 18:33 pm |
|
|
Založen: 29.11.2008
Příspěvky: 1462
Bydliště: Jihlava
|
JJ uz jsem to vyskousel je to tento postup, predtim jsem nemel auto, ale nedari se mi druhy klic naprogramovat.
46. konfort tam neni abych zadal 2. klice a adaptaci udelal.
|
_________________ BDM 100,Ren.Clip,Beeprog,,Renault immo decoder,Upa,Vag 19,Lexia,Diag.delphi.Xprog-M 5. Mpps V.16..Repair SBC Mercedes C249F.Carprog4.01.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess. Abritus. Digi prog III. Orange 5. Iprog v84.
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: ne únor 17, 2013 12:17 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
Tohle jen pres zamek.Po zablikani ledky ve dverich zacni s druhym klicem.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Kaviluk |
Zaslal: so prosinec 07, 2013 21:59 pm |
|
|
Založen: 2.11.2013
Příspěvky: 216
|
Sharan nema komfortku.Postup mas spravnej musi to slapat. Docela velky problem sehnat dalku se spravnou frekvenci. Tusim ze musi mit nejakech 393,3 mhz.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Kaviluk |
Zaslal: so prosinec 07, 2013 22:00 pm |
|
|
Založen: 2.11.2013
Příspěvky: 216
|
Sharan nema komfortku.Postup mas spravnej musi to slapat. Docela velky problem sehnat dalku se spravnou frekvenci. Tusim ze musi mit nejakech 393,3 mhz.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kubenec |
Zaslal: út únor 25, 2014 20:44 pm |
|
|
Založen: 14.11.2010
Příspěvky: 22
Bydliště: Pragl-VWršovice
|
Kaviluk napsal: Sharan nema komfortku.Postup mas spravnej musi to slapat. Docela velky problem sehnat dalku se spravnou frekvenci. Tusim ze musi mit nejakech 393,3 mhz.
Máš pravdu, že Sharan nemá komfortku, ale ani nemá DO s frekvencí 393,3 MHz.
SAGy od roku 2000 mají DO 433,92 MHz, ale od Siemensu, ne jako zbytek koncernu mám pocit od VDO.
Proto ten jiný postup párování. Tento typ DO se opravdu špatně schání. Já osobně kupoval přímo u VW Auto Jarov za cca 2300,-. Označení je pro kulatý model do klíče 7M0959753E a pro klasické dvojtlačítko do vystřelováku 7M3959753F.
Poznámka: SAGy 96-00 mají i DO 7M0959753F o frekvenci 315 MHz.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st únor 26, 2014 7:11 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
Prvni SAGy mely dokonce Infra dalku.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kubenec |
Zaslal: st únor 26, 2014 7:57 am |
|
|
Založen: 14.11.2010
Příspěvky: 22
Bydliště: Pragl-VWršovice
|
To jsem původně chtěl psát taky, ale v ETCE jsem to nenašel.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: st únor 26, 2014 7:59 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
Napsal jsem SAG, ale zatim jsem to videl jen u Galaxy
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: st únor 26, 2014 18:21 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
kubenec napsal: Kaviluk napsal: Sharan nema komfortku.Postup mas spravnej musi to slapat. Docela velky problem sehnat dalku se spravnou frekvenci. Tusim ze musi mit nejakech 393,3 mhz.
Máš pravdu, že Sharan nemá komfortku, ale ani nemá DO s frekvencí 393,3 MHz.
SAGy od roku 2000 mají DO 433,92 MHz, ale od Siemensu, ne jako zbytek koncernu mám pocit od VDO.
Proto ten jiný postup párování. Tento typ DO se opravdu špatně schání. Já osobně kupoval přímo u VW Auto Jarov za cca 2300,-. Označení je pro kulatý model do klíče 7M0959753E a pro klasické dvojtlačítko do vystřelováku 7M3959753F.
Poznámka: SAGy 96-00 mají i DO 7M0959753F o frekvenci 315 MHz.
Neřeš frekvenci je to jiný systém než třeba u octavie IO v klíči.
97…… a 00……. FM jsou stejné
315 snad Amerika
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
kubenec |
Zaslal: st únor 26, 2014 21:40 pm |
|
|
Založen: 14.11.2010
Příspěvky: 22
Bydliště: Pragl-VWršovice
|
Co tady řešíš Ty? Laskavě si přečti celý příspěvek. Psal jsem, že SAGy maj stejnou frekvenci jako OI, ale systém je od Siemensu a ten je úplně jinej než zbytek koncernu VW. Takže pro příště netrapči!
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: st únor 26, 2014 22:13 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Do roku 00 315Mhz od roku 00 433Mhz
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt únor 27, 2014 0:34 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
kubenec napsal: Co tady řešíš Ty? Laskavě si přečti celý příspěvek. Psal jsem, že SAGy maj stejnou frekvenci jako OI, ale systém je od Siemensu a ten je úplně jinej než zbytek koncernu VW. Takže pro příště netrapči!
Po třech měsících od posledního příspěvku si reagoval po patřičném studiu to umí každá lama...
Že si nereagoval hned na dotaz???
Teď se to machruje po googlování a pročítaní etky a stejně máš mezery coo...
VOLE to nechápu...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt únor 27, 2014 6:28 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
Od roku 00--> maji 433,92 MHz
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kubenec |
Zaslal: čt únor 27, 2014 7:14 am |
|
|
Založen: 14.11.2010
Příspěvky: 22
Bydliště: Pragl-VWršovice
|
exotus napsal: kubenec napsal: Co tady řešíš Ty? Laskavě si přečti celý příspěvek. Psal jsem, že SAGy maj stejnou frekvenci jako OI, ale systém je od Siemensu a ten je úplně jinej než zbytek koncernu VW. Takže pro příště netrapči!
Po třech měsících od posledního příspěvku si reagoval po patřičném studiu to umí každá lama...
Že si nereagoval hned na dotaz???
Teď se to machruje po googlování a pročítaní etky a stejně máš mezery coo...
VOLE to nechápu...
Co máš za auto? SAGa asi ne, co? Protože jinak by jsi nemohl napsat takový blábol. To, že reagují po takové dobe bude tím, že jsem jdu pro nějakou svou odpověď nebo si to tu jen pročíst. Nejsem aktivní radil, ale radim ve směs z vlastní nebo že zkušenosti kamarádů SAG-listů.
P.S. Těd po přečtení Tvého profilu se vše vysvětluje.
Podle mě to ani nemělo cenu reagovat na nějakou takovou odpověd, ale už jsem tak učinil. Moje smůla.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|