Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Fabia vymena sw
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2

Fabia vymena sw

Autor Zpráva
dodi911
Zaslal: čt říjen 20, 2011 20:33 pm Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
marquee napsal:
V tom případě bych to chlapíkům hodil na hlavu ať tam namontují co tam patří. Jinak po kabelu to půjde, soft se upravit dá, ale nikdy to nebude ideální.
Diki, este otazocka, ktore rj idu po kabli 12 a 18 ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marquee
Zaslal: čt říjen 20, 2011 20:42 pm Citovat
Založen: 25.9.2008 Příspěvky: 784 Bydliště: Stř. čechy
012 v naprosté většině jdou, ale je několik vyjímek, 018 se musi vždy pájet

_________________
Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
chiptuning
Zaslal: pá říjen 21, 2011 9:53 am Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 761 Bydliště: plzen
marquee napsal:
012 v naprosté většině jdou, ale je několik vyjímek, 018 se musi vždy pájet

u rotacky , pokud je to ppd tak jde i 018 Wink

_________________
drag power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
marquee
Zaslal: pá říjen 21, 2011 10:59 am Citovat
Založen: 25.9.2008 Příspěvky: 784 Bydliště: Stř. čechy
chiptuning napsal:
marquee napsal:
012 v naprosté většině jdou, ale je několik vyjímek, 018 se musi vždy pájet

u rotacky , pokud je to ppd tak jde i 018 Wink

Dobře pro upřesnění 038906018 se musí pájet, ale neviděl jsem ještě v Passatu B5 PPD motor Laughing Laughing

_________________
Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
djkenny
Zaslal: so říjen 22, 2011 7:03 am Citovat
Založen: 6.11.2008 Příspěvky: 296 Bydliště: Jičín
roland702 napsal:
djkenny napsal:
Ja už jsem taky dělal něco podobného, ale když už jsem si tak nějak upravil sw aby to davalo rozumné hodnoty a fungovalo, tak jsem zjistil že pokud nechci využívat relativně navýšený výkon, tak při normálním ježdění šla spotřeba nahoru. Takže akorát krok z5. Byly teda vyměněné pouze vsřiky do 74kw z 96kw. Po navrácení původních vstřiků po úpravě byla spotřeba dobrá a výklon stejný. Taková je moje zkušenost.
jsi to asi udelal blbe

Odborník, to se pozná Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt říjen 02, 2025 6:51 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.