Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Rozdíl mezi TDi PD 85KW AJM a TDi PD 96KW AVF |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
chiptuning |
Zaslal: pá říjen 21, 2011 10:03 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
ono taky nejsou trysky z 96kw vsechny stejny / eu2,eu3 /
|
_________________ drag power
|
|
Návrat nahoru |
|
jjarda |
Zaslal: pá říjen 21, 2011 11:52 am |
|
|
Založen: 29.7.2011
Příspěvky: 219
|
jj, vím o tom, teď jsem to řešil na passatu, po výměně trysek hrn hrn na volnoběh a taky to řeší soft ...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne říjen 23, 2011 18:46 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
jjarda napsal: Dumám tady nad schématem a nemůžu nic vymyslet. Vyměnil jsem vstřiky a mapu - auto vrčí i tak nějak jede, ale nemá sílu, netáhne. PINOUT jednotek stejnej, váha vzduchu stejná. Mám motor původně AVF a dal jsem na něj trysky z AJM. Ještě je rozdíl v turbu, ale to poznám i na místě, že ten motor nejde, jako by nereaguje na plyn, nebo jenom malinko ... Má někdo zkušenost?
jakou že to mapu jsi vyměnil ???
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: po říjen 24, 2011 6:37 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
chiptuning napsal: ono taky nejsou trysky z 96kw vsechny stejny / eu2,eu3 / 
nemyslel jsi EU3 a EU4?AL vs BA?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Tomasc |
Zaslal: út říjen 25, 2011 6:00 am |
|
|
Založen: 27.8.2011
Příspěvky: 119
|
Chci se zeptat, dá se změřit vagem čidlo vačky?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|