Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » octavia 1,9tdi chip chvění |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
pospisiljak |
Zaslal: st březen 23, 2011 16:55 pm |
|
|
Založen: 7.3.2010
Příspěvky: 133
|
věděl by nekdo upravit mapu tak aby se auto kolem 2000 otáček nechvelo díky zaplatím jen mi udelejte profi upravu a řeknete názor na upravu co je v zipu díky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: st březen 23, 2011 22:10 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
máš to v SZ
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
trino |
Zaslal: čt březen 24, 2011 0:33 am |
|
|
Založen: 18.10.2009
Příspěvky: 160
|
marquee napsal: martin napsal: no ecm je dobrej editor ale driver na jednotku si musíš napsat sám zas tak složitý to není a pak je to velmi efektivní nástroj
ty drivery co k tomu jsou a používám je mám přepsane podle winols a vlastní zkušenosti a je to ok 
Jj to souhlasím, pokud si k tomu uděláš drivery tak to je jiná, ale stejně mi příjde winols lepší. Osobně občas taky pokužívám ECM, ale spíš na kontrolu checksumu
Tak kdyz mas ofiko tak nemusi kontrolovat checksum v ecm Ja se priklanim k Winols a WinMap vse ofiko
|
_________________ NEW Galletto, MB Star 2010, VAG, Beeprog2, BDM, Bosch KTS.
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: čt březen 24, 2011 7:35 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1570
Bydliště: hk kraj
|
Jj to souhlasím, pokud si k tomu uděláš drivery tak to je jiná, ale stejně mi příjde winols lepší. Osobně občas taky pokužívám ECM, ale spíš na kontrolu checksumu[/quote]
taky na checksum radši používám ECM
|
|
|
Návrat nahoru |
|
pospisiljak |
Zaslal: čt březen 24, 2011 19:00 pm |
|
|
Založen: 7.3.2010
Příspěvky: 133
|
je dobry na upravu winmap od galeta original stoji sice 2000 ale pokud je dobry tak se to vyplatí?? dejte vedet kdo má zkušenosti a co jejich upravy original galeto ma nekdo zase zkušenosti??? díky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Čápa |
Zaslal: po duben 04, 2011 21:01 pm |
|
|
Založen: 4.4.2011
Příspěvky: 8
Bydliště: Kousek od MB
|
Když tam dáš jednohmotu, tak to také přestane vibrovat...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: út duben 05, 2011 8:36 am |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út duben 05, 2011 10:12 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
no něco jsem mu udělal bez auta se to dělá blbě když nevíš co je pravou příčinou tak jsou všechno jen dohady co nezměřim tomu něvěřim ještě ani neposlal log jestli je vubec všechno v motoru ok to je pak těžký každej by nejraději tuning po UTP prostě kraksnu připojit WIFI online a někdo to udělá no co prostě řek že potřebuje pomoct tak jsem mu pomoh když něco potřebuju na americký motory tak napíšu na foru že mám ten a ten problém a dostanu správné info jak z toho ven v americe se s tím nějak moc netají a když napíšeš potřebuju pomoct s upravou tak ti vždycky někdo pomuže když jsem řešil vankl do mazdy RX8 s přídavnou ecu E-MANAGE tak výrobce kitu mi poslal basic setup kterej po 20 kilometrech jizdy zničil motor detonacema bylo to celé podivně nastavené a stačilo napsat jednomu pánovy co má firmu na tyhle motory na jeho forum a poslal mi bez nějakejch keců potřebnej basic file a ktomu v excelu tabulky s popisem bezpečných max hodnot a mazda jezdí jak má byl to projekt kamikaze racing RX najdete to na stránkách http://www.kamikaze-rx8.com/cz/ tak do tohodle kamrád udělal repas motoru ja to nastavil a je to ted docela pěkné povození za měsíc doladíme na brzdě a pak sem dám graf co umí obsah 1,3 l s turbokitem
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: út duben 05, 2011 10:25 am |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út duben 05, 2011 10:39 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
to na 99% protože mu to dělala uprava ale už jsem taky dělal oct co měla špatný to osazení na dvouhmotě takovej malej kroužek zalisovanej co tam vymezuje vůli a jak se jen trochu zvednul výkon tak to drnčelo jak divé ty spojky jsou prostě na píču to soudruzi nedomyslely ale vlastně jo do vlastní kapsy to domyslely dokonale nevim nejlíp to stejně jede kolem 3500 takže je nesmysl to po tom motoru chtít na seriovém autě v 1800 ot jak si to spousta uživatelů týhle malý rafinerie na zpracování dehtu představuje
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út duben 05, 2011 10:42 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
ale taky už jsem tu měl auto co to dělalo jen kvuli blbé regulaci turba kdosi se v tom poštoural a bylo to se to prostě přefouklo a chvění bylo taky
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: út duben 05, 2011 11:15 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2800
|
Brouk napsal: pricinou je kroutak...
JJ, vysokej kroutak, ale pricina je jinde.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út duben 05, 2011 11:53 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
co takhle to udělat jinak zeptáme se uživatele MNBM (michal) a ten nám řekne v bodech specifikace chvění motoru po upravě i bez co vy na to? ono by to možná chtělo přidat sekci rady a tipy než se dohadovat ve vláknech co ty na to brouku?
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
|