Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » jak přidat více paliva u PD |
Strana 2 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
alpiners2 |
Zaslal: út leden 18, 2011 20:21 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
jo,
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: út leden 18, 2011 22:03 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
ale téma je iná, 80mg.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: st leden 19, 2011 11:58 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
to jsem umel 3 roky tomu. A k cemu to je dobre??? Mit 80mg na diag???
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: st leden 19, 2011 13:15 pm |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: st leden 19, 2011 13:53 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
roland702 napsal: to jsem umel 3 roky tomu. A k cemu to je dobre??? Mit 80mg na diag???
ale ja som neprekopal diag soft, ale limitery v softe
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: st leden 19, 2011 19:40 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
tam zadne limitery nejsou navic je ti to uplne k hovnu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: st leden 19, 2011 20:48 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
limitery sú, len ich treba nájsť ak by to bolo k hovnu tak by som po zmene množstva paliva nemusel uberať v n75 15% do mínusu aby uregulovalo tlak turba.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jipi |
Zaslal: st leden 19, 2011 21:47 pm |
|
|
Založen: 9.11.2007
Příspěvky: 300
|
roland daj mu link kde sme to dali (foto), myslím že na CHF
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: st leden 19, 2011 23:52 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: čt leden 20, 2011 18:16 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: čt leden 20, 2011 18:29 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
keď myslíš
|
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: čt leden 20, 2011 18:34 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
alpiners2 napsal:  keď myslíš na nemyslim, ja vim.. ver mi taky.. neber to jako neco spatneho ale je to proste tak..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
jipi |
Zaslal: čt leden 20, 2011 19:51 pm |
|
|
Založen: 9.11.2007
Příspěvky: 300
|
nj, emulátor je ku..a , ani damos tolko nenapovie
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: po leden 24, 2011 20:49 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
není problém překalibrovat jenotku, aby uměla pracovat i s 150mg/zdvih
v příloze je vagcom obrázek z EDC15V na stole
|
Komentář: |
|
Velikost: |
107.03 kB |
Zobrazeno: |
30243 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: po leden 24, 2011 21:09 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
a tady v praxi kalibrace do 70mg/zdvih:
1.9TDI AFV, 2x SMIC, RACE520, GT1749VA, 3BAR MAP, AVF vedení vzduchu včetně MAF, MAF pro ECU suplován takem vzduchu a teplotou, AVF sací potrubí, 240mm spojka, 6st. převodovka, 250tkm na motoru, bez kouře
|
Komentář: |
|
Velikost: |
422.91 kB |
Zobrazeno: |
30236 krát |

|
Komentář: |
|
Velikost: |
304.66 kB |
Zobrazeno: |
30236 krát |

|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
|