Obsah fóra checksum.cz » Diesel » F.SMAX 1.8 TDCI 92 kW problem se startováním |
Strana 2 z 4 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3, 4 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Fofan |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 8:44 am |
|
|
Založen: 7.8.2014
Příspěvky: 27
|
Máš pravdu je to tak, ale já stejně nevidím problém na té diag, jedině že by ten signál nebyl opravdu přesně správnej, ale jak má teda vypadat? Když motor nastartuje tak v tom signálu nevidím rozdíl, na konci toho grafu motor normálně nastartoval, za jízdy je vše v pořádku a jede jak víno
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 9:32 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2795
|
Na oscilu uvidis
napoj ty tri signaly zaroven, a hned to poznas
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JozefC |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 10:04 am |
|
|
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 226
|
Sycro tam máš, čiže čidla by mali byť ok. Vstreky možno otvára, chce to merať otváranie na scope, alebo aspoň nejaký impulz. Zvykne byť problém aj so vzduchom zo skúseností. Zaslep egr a skús.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Fofan |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 10:19 am |
|
|
Založen: 7.8.2014
Příspěvky: 27
|
EGR mám zaslepenej právě, nemám ani nikoho kdo by mi osciloskop půjčil, nejste někdo z Moravy okolí Brna popř. směr Svitavy? Nechci to zadarmo samozřejmě
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JozefC |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 11:18 am |
|
|
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 226
|
Daj tam aspoň niečo, čo ti opticky ukáže impulz na vstreku.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Fofan |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 11:34 am |
|
|
Založen: 7.8.2014
Příspěvky: 27
|
Žárovka
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 12:04 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
JozefC napsal: Sycro tam máš, čiže čidla by mali byť ok. Vstreky možno otvára, chce to merať otváranie na scope, alebo aspoň nejaký impulz. Zvykne byť problém aj so vzduchom zo skúseností. Zaslep egr a skús. Synchro tam je ale klidne muže být trochu zmrzacenej signál kliky,vačky a pak to taky nechce otvírat vstřiky, ten tlak na railu by tomu odpovídal...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
JozefC |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 12:22 pm |
|
|
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 226
|
Áno máš pravdu. Bežne tým trpeli napr. mk3 2,0 tdci, kde keď bol zanesený CKP, tak to blblo. Ale na ids a pod. synchro nesedelo nikdy. Tuto je ok. Stačilo očistiť snímač a fungovalo ďalej. To by nerobilo len za studena. Čiže ak má synchro u forda, signál chytať musí.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 12:37 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2795
|
To JosefC:
Signal kliky ti pripadne spravne?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JozefC |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 13:00 pm |
|
|
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 226
|
Kde vidíš signál kľuky? Toto je len datalog z meraných hodnôt.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Fofan |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 15:18 pm |
|
|
Založen: 7.8.2014
Příspěvky: 27
|
Koukal sem teď na ten snímač a na setrvák, opravdu vše nové, ten snímač jde oddalovat, jde s ním hýbat cca 2mm, ale je to beze změny, je to klasickej halův snímač a setrvák má věnec s okýnkama. Co si já pamatuju tak tahle potvora je háklivá a startovací otáčky, startér se sice před rokem měnil a pak ho ještě kvůli tomuhle problém někdo testoval znovu, nicméně nad ním netěsní komora termostatu tak ho budu muset rozdělat nebo znovu vyměnit protože je v něm zatečená chl. kapalina. Ještě jeden poznatek, občas se stane jako mě před chvílí, že motor jakoby naskočí ale hned zdechne, není to ani sekunda, tak to mě zase mate trošku. Je pro mě teď důležití zjistit jestli se může stát to co tady píšete, že mi diag hlásí ok synchronizaci ale signál že snímače i tak nemusí být věrohodný
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JozefC |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 17:38 pm |
|
|
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 226
|
Ak by nebol , tak ti nenabehne v hodnotách synchronizácia. Áno je háklivý na otáčky, stačí väčší pokles naätia kôli odberu prúdu a správa sa rovnako. Ale písal si, že sa menil štartér, tak hádam ešte rozoznáš ok štartér od chyteného. Aspoň dúfam, lebo inak to bude téma o ...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Fofan |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 19:13 pm |
|
|
Založen: 7.8.2014
Příspěvky: 27
|
Vzhledem k tomu že i při vyšších startovacích otáčkách a vysokému tlaku paliva auto nenastartuje tak si myslím že ten startér muži vyloučit, i když bude brzy po něm kvůli úniku kapaliny.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 19:39 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Josef ty fordy má fakt zmakle to asi víme, mě právě zaráží ta hodnota těch startovacích otáček, že už v datalogeru vyběhnout až za 500 což je fizicky nemožné, tím pádem preleze tlak railu až za 40 a tam to ty výstřiky neotevre ani když se budeš modlit, ty fordy jsou mrdky a já kupuju snímače ot jen nové origo Ford a dávám vždy oba...
Jen doplněk : několik téhle F aut mi synchro ids ids psala ok a jsem vylecen, fordi měřené hodnoty se zdaleka nedají přirovnat k vagu tzn ze pokud chceš dělat tyhle věci je potřeba mít selský rozum a velikanskou trpělivost, spoustu věcí si vymyslet a nasimulovat a spíš od toho auta čekat levarnu nežli spolupráci.
Ps: vždy když letí Rail nahoru a nechyta tak za mě snímače ot, hlavně vysoký tlak na railu je důsledkem jiné závady, je lepší když je nízkém pak je profit nebo smrt...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Fofan |
Zaslal: čt červenec 16, 2020 20:09 pm |
|
|
Založen: 7.8.2014
Příspěvky: 27
|
Já sem jeden z těch co ty Fordy má naopak raději než celej koncern, mám k těm autům z jistých důvodu blízko, naopak denně potřebuju minimálně jeden vůz z koncernu, ale to je jiná kapitola nicméně už vím že signál na vstřikovači nelze testovat žárovkou Ráno proběhne další měření a uvidíme, každopádně koukal sem ještě co tam ti psychopati předemnou dali za snímač na kliku a nic sem nezjistil, má to vybroušený logo jak už to tak bývá, takže pro mě no name, na vačku sem dal novej Hella snímač. Zkusím sehnat na spodek z funkčního auto na test a uvidíme
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|