Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diskuze mimo mísu  »  Profesionální zvýšení výkonu od úpravce s normou ISO
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 4    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Profesionální zvýšení výkonu od úpravce s normou ISO

Autor Zpráva
eazy20
Zaslal: st listopad 19, 2014 14:32 pm Citovat
Založen: 1.4.2009 Příspěvky: 575 Bydliště: Košice Prešov Regensburg
Aku podobnu brzdu by si doporucil v podobnej cene? Len na jednu napravu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: st listopad 19, 2014 15:35 pm Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2797
By me zajimalo, proc vsichni prahnou po nejake brzde.
Mozna, pocit nadrazenosti, ze jini ji nemaj, a stejne nevi o tom
co vlastne upravuji, viz drnceni motoru, kdy to vlastne delaji spaliny
v turbu.Kdyby turbo zadrncelo, tak je to to posledni co udela.
Ze upadne kompresor od primaru je normalni, velky tlak a vule v pouzdrech,
rozvazene lopatky.
Me to udelalo to same, neresim, bylo to na vymenu stejne.
Ale ovce na to slysi, maji nejaky papir, tak jako od repas turbin, kdy manici
meni vyvazene stredy z PL, potazmo z chiny.Hlavne ze je papir o vyvazeni.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tpower
Zaslal: st listopad 19, 2014 15:57 pm Citovat
Založen: 7.2.2013 Příspěvky: 211
eazy20 napsal:
Aku podobnu brzdu by si doporucil v podobnej cene? Len na jednu napravu


Odpoved neni jednoducha, zalezi kolik chces investovat, co od toho cekas, co chces merit, s jakou presnosti opakovani, jake vykony resp. motory, staticky nebo jen dynamicky, presne nebo orientacne, ...

V principu skutecne co Motocom a jemu podobne brzdy udela kpower a ruzne dalsi programy, ktere jsou i na silnici vcelku odpovidajici jen nemusis litat venku ale stojis na valci.

Pokud chces merit jen koncern, staci jen jakykoliv valec (na netu jsou dostupne jak starsi tak nove za dobre ceny) a pouzij kpower.

Jestli chces presnejsi, da se pouzit ten samy valec a k nemu dokoupit software s elektronikou za cca 1200€ a mas za super penize fungujici dynamickou brzdu ala kpower ale s lepsim algoritmem mereni a slusny ovladaci software ktery delas co od neho cekas.

Pokud bys chtel skutecne presnejsi funkcni reseni a stale levne, pak se uz musis podivat na brzdy v relaci starsiho BOSCHe s retarderem - da se koupit kolem 150 tis. Kc a je dobry do cca 300HP (dynamicka i staticka zkouska).

V relaci novych bych se vydal cestou s retarderem, ale neceho odzkouseneho co proste funguje. Superflow je best of, ale cenova relace uplne mimo, MAHA je akorat marketingove nafoukly lepsi prumer, Dastek nejsou spatne, cenove dostupne a pro jednu napravu vicemene idealni reseni, DynoDynamics a jim podobne.

Kazda ma sve klady a zapory, spoustu z nich jsem vyzkousel v praxi a skutecne nelze jednoznacne rict ze je nejaka nejlepsi. Z toho duvodu jsme zacali pracovat na vlastni elektronice, software pro sber a vyhodnocovani dat z brzdy a ovladani retarderu a ve finale pripravujeme i vlastni zelezo a bude to presne to, co pro uspesne naladeni motoru v aute potrebujeme. Nasi elektroniku se softwarem bude mozne po lehke modifikaci pouzit i na Motocomy a dalsi valce at se to da aspon v ramci moznosti vyuzit.

_________________
www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: st listopad 19, 2014 18:03 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
Nestacim se divit Laughing
Hrudka prestal s vyrobou z duvodu, ze to delal za nesmyslne nizke ceny a dopracoval to tak daleko, ze delal od nevidim do nevidim a nemel ani na zaplaceni telefonu. Vubec se mu nedivim, a kdo chce brzdu, hold nemuze delat za par korun tuning.
TPower, co vidim videa od tebe, tak do dnes delas na brzde bez zateze a tady pises takove clanky??? Nahodit tam nejakou TELMU a zpracovat regulaci preci pro tebe nemuze bejt problem. Nez tohle, to uz bude mit vetsi vahu informace co se deje, (EGT,LAMBDA, nabeh turba atd.) mereni na ceste treba pomoci zarizeni na mereni vykonu na ceste, kde bude adekvatni zatez.
Na staticke mereni auta s 200kw to je tak mit jeste min pul mega na chlazeni Surprised
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tpower
Zaslal: st listopad 19, 2014 18:39 pm Citovat
Založen: 7.2.2013 Příspěvky: 211
roland702 napsal:
Nestacim se divit Laughing
Hrudka prestal s vyrobou z duvodu, ze to delal za nesmyslne nizke ceny a dopracoval to tak daleko, ze delal od nevidim do nevidim a nemel ani na zaplaceni telefonu. Vubec se mu nedivim, a kdo chce brzdu, hold nemuze delat za par korun tuning.
TPower, co vidim videa od tebe, tak do dnes delas na brzde bez zateze a tady pises takove clanky??? Nahodit tam nejakou TELMU a zpracovat regulaci preci pro tebe nemuze bejt problem. Nez tohle, to uz bude mit vetsi vahu informace co se deje, (EGT,LAMBDA, nabeh turba atd.) mereni na ceste treba pomoci zarizeni na mereni vykonu na ceste, kde bude adekvatni zatez.
Na staticke mereni auta s 200kw to je tak mit jeste min pul mega na chlazeni Surprised


Jasne, mam Motocom bez zateze, taky se tim netajim, proto jesm dlouho sbiral informace a testoval dospele brzdy a taky uz mam v tom trochu prehled. O modernizaci Motocomu jsem bojoval nekolik let a pro Hrudku jsem mel i slusny navrh ze by ho to nevyslo uplne spatne - marne ... Pravda o Hrudkovi je trochu jina nez ze to delal za par penez a na nic nemel, on si to umi moc dobre spocitat, takze rozhodne neprodelaval. MAHA nechci a na SuperFlow nejsou tintily, proto stavime celou brzdu od zakladu s prihlednutim na dospele brzdy s funkcema pro tunery a taky s trochu vetsima valcema nez tyhle prditka, ale vsechno ma svuj cas a jeste to chvili potrva a nejakou kacku to papne.

_________________
www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
K
Zaslal: st listopad 19, 2014 19:11 pm Citovat
Založen: 9.4.2007 Příspěvky: 694 Bydliště: Praha
MAHA je akorat marketingove nafoukly lepsi prumer,


Tak to v tom máš hokej , pro krátkodobé testy obsluhu a sw je jedna z nej.
Superflou měří úplně stejně , je na tom však lépe s jedním velkým válcem pro dlohodobou zátěž a vyšší výkony|/ nad 1000PS/ nedeformují se pneu. Podobně MSR
Pro max přesnost superflou dynamometr pro měření na hřídeli.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tpower
Zaslal: st listopad 19, 2014 19:29 pm Citovat
Založen: 7.2.2013 Příspěvky: 211
K napsal:
MAHA je akorat marketingove nafoukly lepsi prumer,


Tak to v tom máš hokej , pro krátkodobé testy obsluhu a sw je jedna z nej.
Superflou měří úplně stejně , je na tom však lépe s jedním velkým válcem pro dlohodobou zátěž a vyšší výkony|/ nad 1000PS/ nedeformují se pneu. Podobně MSR
Pro max přesnost superflou dynamometr pro měření na hřídeli.


Ver ze v tom hokej nemam, pri praci s ruznyma brzdama zjistis spoustu odlisnosti o kterych jsi predtim nemel ani tucha - tim nemyslim odchylky mereni nebo vyslene mereni, zkratka praci s brzdou, ruzna nastaveni a dalsi veci pro praci s ni.

Nebavim se o hodnotach mereni, to samozrejme meri, bavim se o funkcich a uzivatelskych moznostech. MAHA si vse nechaj krute zaplatit, jinak to umi maximalne zmerit vykon ve dvou modech - kratsi mereni a delsi mereni - to mne docela zarazilo. Dale je problem u MAHA ze je asynchronni, proste matematicke secteni u 4x4 neni stastna volba.

_________________
www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: st listopad 19, 2014 19:46 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
Tim dalsim nastavenim myslis co?? Pac si neumim predstavit co vic je dobre nastavovat pro nejklasictejsi a nejcastejsi zkousku a to dynamickou. Na staticke mereni neni ani vetsina seriovych aut stavena.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: st listopad 19, 2014 19:54 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
Kazdopadne bez ISO to je stejne vsechno burt. Laughing Laughing Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tpower
Zaslal: st listopad 19, 2014 20:02 pm Citovat
Založen: 7.2.2013 Příspěvky: 211
roland702 napsal:
Tim dalsim nastavenim myslis co?? Pac si neumim predstavit co vic je dobre nastavovat pro nejklasictejsi a nejcastejsi zkousku a to dynamickou. Na staticke mereni neni ani vetsina seriovych aut stavena.


Mam na mysli praci jako celek, vstupy cidel, signalu, sber dat z auta pres obd, zobrazeni udaju v realnem case a i pro dynamickou zkousku nastaveni zateze, ruznych limitu, hlidani teplot a pripadne prizpusobeni zateze aby bylo mozne zkousku dokoncit, pripadne i regulace zateze v zavislosti na otackach, v zavislosti na chovani auta a dalsi moznosti ktere se samozrejme ne vsem hodi. Vetsina brzd pracuje se zatizenim na tvrdo a nelze jej behem zkousky prizpusobit nebo menit a motor to klidne i zadusi a zkouska je znehodnocena.

Naposledy jsme na motorove brzde (motor venku) delali zatezovou zkousku 6 hodin pro homologaci a cely prubeh se musel zaznamenat a pote zopakovat zda-li se motor chova stejne (brzda pote da stejnou zatez jako v teto zaznamenane zkousce) - ano, toto je pro vetsinu z nas k nicemu, nicmene to je treba jedna z veci ktere jsou v tomto pripade naopak k dobru, zde slo o testovani vyvinute komponenty motoru a po 2 zkouskach se motor rozebral, pote vse zkontrolovalo a zkouska se musela opet 2x opakovat a zase naprosto stejne ...

_________________
www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tpower
Zaslal: st listopad 19, 2014 20:03 pm Citovat
Založen: 7.2.2013 Příspěvky: 211
roland702 napsal:
Kazdopadne bez ISO to je stejne vsechno burt. Laughing Laughing Laughing


To je fakt, bez normy podle ktery se pocita i zahnuti okurek a vyrabi parky to nema smysl Very Happy Very Happy

_________________
www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: st listopad 19, 2014 21:13 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1570 Bydliště: hk kraj
tpower napsal:
roland702 napsal:
Kazdopadne bez ISO to je stejne vsechno burt. Laughing Laughing Laughing


To je fakt, bez normy podle ktery se pocita i zahnuti okurek a vyrabi parky to nema smysl Very Happy Very Happy

ISO9001 je o ničem jiném podle toho se nic nepočítá...původní autor ISO9001 bohužel neměl šanci normu dokončit a jak to dopadlo vidíme dnes... Rolling Eyes Laughing Laughing Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tpower
Zaslal: čt listopad 20, 2014 0:12 am Citovat
Založen: 7.2.2013 Příspěvky: 211
Pribeh nekonci Very Happy

citace fb:

Měření se provádí vždy na druhý nejvyšší rychlostní stupeň. Teoreticky by výkon motoru měl být na všechny rychlostní stupně stejný, ale nižší rychlostní stupně nejsou vhodné, protože při prudkém zrychlení může dojít k prokluzu kol a nebo naopak k přefuku turbodmychadla a výkon pak vypadá větší, než ve skutčnosti je. Naopak úplně nejvyšší rychlostní stupeň je často už za hranicí omezovače rychlosti a není možné ho vytočit do úplně maximálních otáček. U bržděné válcové zkušebny už také slabší motory nemusí mít dostatečnou sílu pro vytočení do maxima. Druhý nejvyšší rychlostní stupeň je proto ideální.

konec citace

Sam asi ani nevi o cem mluvi ale pevne tomu veri, zkratka fotograf co fusuje do aut Very Happy

_________________
www.tdichip.cz, www.tpower.cz
oficiální zastoupení EVC pro ČR a SR
WinOLS, OLS300, BDM100, BSL100, CMD, FGTech, Byteshooter, Abrites, tPower dyno ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: čt listopad 20, 2014 9:13 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
k tomu chlazení retarderu : napadlo mi koupit 100 kusů ponorných vařičů a velkou nadrž na vodu a hned je kam natopit 200 kilowatt ... Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: čt listopad 20, 2014 9:55 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2797
Je videt, ze jsi ekolog.
Mozna jeste menice a podat zadost na pripojeni do site Smile
Pak by se brzda zaplatila rychle jako alternativni zdroj energie Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 4    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je út červenec 01, 2025 22:33 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.