Obsah fóra checksum.cz » Diesel » octavia 66 kw |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
hansdob |
Zaslal: po květen 17, 2010 14:10 pm |
|
|
Založen: 13.9.2009
Příspěvky: 130
|
Je to originál nebo je poštouraná pozná to někdo?
|
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
038 906 012 H.rar |
Velikost: |
360 Bajtů |
Staženo: |
3084 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
m5668443578 |
Zaslal: po květen 17, 2010 18:42 pm |
|
|
Založen: 3.3.2008
Příspěvky: 342
Bydliště: Frýdek-Místek, Pardubice, Brandýs nad Labem
|
máš to špatně vyčtené.
|
_________________ More Power By Me TDi Power
-------------------------------------------------------------
Chiptuning, Diagnostika, Přizpůsobení Km, PIN, IMMO
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: po květen 17, 2010 18:48 pm |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
presne tak...jedine zeby to bolo s nejakej eepromky ale tam mapy nenajdes
|
_________________ Volvo S80 T6 2.8biT...mod r.2000
Volvo V50 2.0D r.2006
Volvo V70 D5 r.2008
|
|
Návrat nahoru |
|
zlintuning |
Zaslal: po květen 17, 2010 22:41 pm |
|
|
Založen: 8.5.2010
Příspěvky: 31
Bydliště: Šanov
|
mas to spatne vyctene. kdyz to stahnes a podivas se na vlastnosti tak to musi mit 524 kB a nejake drobne k tomu. jinak to muzes zahodit. a tu samou velikost musi mit soft ktery tam chces nalit. jinak je po r.j. a muzes pajet CHIP ven
|
_________________ profesionální úpravy ŘJ motoru
|
|
Návrat nahoru |
|
hansdob |
Zaslal: út květen 18, 2010 19:40 pm |
|
|
Založen: 13.9.2009
Příspěvky: 130
|
ano ano již jsem jukal. Zítra večer to vytáhnu znovu a dám to sem. Omlouvám se a zatím díky.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
hansdob |
Zaslal: st květen 19, 2010 19:57 pm |
|
|
Založen: 13.9.2009
Příspěvky: 130
|
Tak tady to je.
|
Komentář: |
|
 stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
octavia66KW 0123456789 1037350857 0281010129.rar |
Velikost: |
139.53 kB |
Staženo: |
3224 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: st květen 19, 2010 22:42 pm |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
ano je to poladene...
orig:
Bosch
Diesel
0281010129
1037350857
------------------------------
Cks: 3D29
Size: 524288 = 0x80000
tvoj:
Bosch
Diesel
0281010129
1037350857
------------------------------
Cks: 6C3F
Size: 524288 = 0x80000
|
_________________ Volvo S80 T6 2.8biT...mod r.2000
Volvo V50 2.0D r.2006
Volvo V70 D5 r.2008
|
|
Návrat nahoru |
|
m5668443578 |
Zaslal: st květen 19, 2010 23:17 pm |
|
|
Založen: 3.3.2008
Příspěvky: 342
Bydliště: Frýdek-Místek, Pardubice, Brandýs nad Labem
|
Obash je upravený. Uprava ujde, taková neškodná. Jednu jedinounu věc bych ještě upravil, aby došlo k navýšení plnícího tlaku.
|
_________________ More Power By Me TDi Power
-------------------------------------------------------------
Chiptuning, Diagnostika, Přizpůsobení Km, PIN, IMMO
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: čt květen 20, 2010 9:11 am |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
nieje ten tlak na to turbo i tak uz dost vysoky?
inak tuto upravu som uz videl v jednej oktavke ktorej turbo piskalo pri volnobehu...nieje to len nejaka nalievacska uprava z DVD?
|
_________________ Volvo S80 T6 2.8biT...mod r.2000
Volvo V50 2.0D r.2006
Volvo V70 D5 r.2008
|
|
Návrat nahoru |
|
hansdob |
Zaslal: čt květen 20, 2010 15:09 pm |
|
|
Založen: 13.9.2009
Příspěvky: 130
|
No tak to jste mě moc nepotěšili. Já jsem opravář a ne chipař a toto bylo asi poslední možné. Toto auto jezdí dobře na 1,2,3 rychlostní stupen (i do max otáček) a pokud zařadím 4,5 tak při rychlosti 130 a víc většinou padá do "nouzáku" 17965 regulace plnícího tlaku - mez regulace překročena. Vše na autě kontrolováno měněno tak už mě zbyl jen nápad chyba software. Myslíte že chyba může být v té opravdu upravě?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dod |
Zaslal: čt květen 20, 2010 17:45 pm |
|
|
Založen: 20.5.2009
Příspěvky: 155
Bydliště: SL-SK
|
turbo si uz vycistil od sadzi? nemalo by to hadzat do nudzaku kvoli tej uprave...podla mna, pripoj sa na to nejakou diagnostikou kde vidis aktualny plniaci tlak, nechaj niekoho soferovat a pozeraj co sa stane ked das kotol na tu stvorku a pätku niekde do kopca, ked vyskoci tlak nad 2500 kPa a bude sa tam par sekund drzat tak najskor zanesena ta regulacia turba(samozrejme ked uz si skusal aj iny regulacny ventil turba) ... mozno niekto poradi este nieco ine
|
_________________ Volvo S80 T6 2.8biT...mod r.2000
Volvo V50 2.0D r.2006
Volvo V70 D5 r.2008
|
|
Návrat nahoru |
|
jini |
Zaslal: čt květen 20, 2010 18:14 pm |
|
|
Založen: 4.3.2007
Příspěvky: 101
Bydliště: Tišnovsko
|
dod napsal: nieje ten tlak na to turbo i tak uz dost vysoky?
inak tuto upravu som uz videl v jednej oktavke ktorej turbo piskalo pri volnobehu...nieje to len nejaka nalievacska uprava z DVD?
Tlak téměř beze změny jak výše psáno
|
|
|
Návrat nahoru |
|
m5668443578 |
Zaslal: čt květen 20, 2010 20:47 pm |
|
|
Založen: 3.3.2008
Příspěvky: 342
Bydliště: Frýdek-Místek, Pardubice, Brandýs nad Labem
|
hansdob napsal: No tak to jste mě moc nepotěšili. Já jsem opravář a ne chipař a toto bylo asi poslední možné. Toto auto jezdí dobře na 1,2,3 rychlostní stupen (i do max otáček) a pokud zařadím 4,5 tak při rychlosti 130 a víc většinou padá do "nouzáku" 17965 regulace plnícího tlaku - mez regulace překročena. Vše na autě kontrolováno měněno tak už mě zbyl jen nápad chyba software. Myslíte že chyba může být v té opravdu upravě? 
Úpravou to není, hledej HW chybu. Turbo, podtlaková baňka, vedení podtlaku, ovládací ventil.
|
_________________ More Power By Me TDi Power
-------------------------------------------------------------
Chiptuning, Diagnostika, Přizpůsobení Km, PIN, IMMO
|
|
Návrat nahoru |
|
zlintuning |
Zaslal: čt květen 20, 2010 22:20 pm |
|
|
Založen: 8.5.2010
Příspěvky: 31
Bydliště: Šanov
|
tuto zavadu maji nastarosti hadicky, RGVentil, turbo nebo podtlak. na 100 % je to neco z techto veci. urcite jsi vsechno nevymenil tak badej
|
_________________ profesionální úpravy ŘJ motoru
|
|
Návrat nahoru |
|
hansdob |
Zaslal: pá květen 21, 2010 7:02 am |
|
|
Založen: 13.9.2009
Příspěvky: 130
|
Ventil vyměněn ,hadičky nové baňka z jiného auta (které to nedělá) také mám z čeho brát to není problém. Jen jsem nečistil to turbo jak je výše psáno ale zase si říkám když na první tři rychlostní stupně to nedělá tak proč až v těch rychlostech 4.5 a po dosažení 130. Ovladač turba je odskoušen jen zda drží a že se hýbe lehce. Proto jsem začal chybu hledat jinde.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|