| Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Audi Q5 | 
	
	
		| 
			
			Strana 1 z 1     | 
	
	
		 | 
	
	
		| Autor | 
		Zpráva | 
	
	
	
		| pozotr | 
		
			
				
					 Zaslal: ne říjen 22, 2023 17:12 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 23.2.2012
			Příspěvky: 154
			Bydliště: Slovensko
		 | 
		
			
				
					| Zdravím mam na diely AUDI Q5 2.0 TDI CGLB na prístrojovke stale pise chybu s ADBLUE ze dojazd je 900 km a nejde to zmazat. žiadne chyby v r.j. ADBLUE vypustene a znova natankovane cca 15l cez odis nakodovane ze plná napl a bol som sa aj porevieť a stale nic. Viete poradiť co stím. Dakujem
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| maros4341 | 
		
			
				
					 Zaslal: ne říjen 22, 2023 20:50 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 23.2.2007
			Příspěvky: 709
			Bydliště: Michalovce,SK
		 | 
		
			
				
					obyčajne býva problem s tlakom reductantu a vhľadom na investicie sa SCR často vypína
 
 
Ale ak to treba opraviť tak skus
 
 
VIS piše toto pre zmazanie chyboveho hlasenia :
 
 
 
1) Spojit se protokolem OBD a vymazat paměť závad
 
 
2) spojit se s řídící jednotkou 01 - motor
 
    smazat paměť závad
 
 
3)Měřené hodnoty UDS
 
 
vyberte položku v menu:
 
 
IDE06866-ENG57549 - Zvýšení - omezení dojezdu
 
 
TIP! Do okna "Filtr" zadejte kód IDE, ENG nebo MAS pro snadnější hledání v menu.
 
 
00000001 (1) = elektrická závada
 
00000010 (2) = hydraulická závada
 
00000100 (4) = dávkování redukčního prostředku – závada
 
00001000 (  = účinnost – nízký - tvorba tlaku
 
00010000 (16) = hydraulická závada – eliminace tlaku
 
00100000 (32) = vyhřívání SCR
 
01000000 (64) = AdBlue – kvalita
 
10000000 (128) = závada SCR
 
 
Požadovaná hodnota:
 
00
 
Při nedosažení hodnot:
 
-provést zkušební jízdu
 
 
 
Zkušební jízda
 
 
 
dodržujte pravidla bezpečnosti práce při zkušební jíždě s připojeným diagnostickým testerem
 
 
 
Měřené hodnoty UDS
 
 
vyberte položku v menu:
 
 
IDE06866-ENG57549 - Zvýšení - omezení dojezdu
 
 
 
a) Doba trvání = 5 min.
 
- běžná jízda - teplota motoru > 70°C
 
 
b) Doba trvání = 50 s
 
- otáčky motoru = 1850 ot/min - 1950 ot/min
 
- rychlost = 80 - 120 km/h - konstantní!
 
- zařazena rychlost = 5 nebo 6
 
 
 
c) Doba trvání = 10 s
 
- uvolnit plynový pedál – decelerace
 
 
Požadovaná hodnota (IDE06866-ENG57549)
 
 
00
 
 
Při nedosažení hodnot:
 
- Zkušební jízda: opakovat dokud se nedosáhne hodnot: IDE06866-ENG57549 = 00
 
 
 
dále provést: Kontrola: redukční prostředek SCR - účinnost
           | 
				 
				
					
             _________________ maros
 
Rozumieme Vášmu autu
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| pozotr | 
		
			
				
					 Zaslal: út listopad 07, 2023 20:40 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 23.2.2012
			Příspěvky: 154
			Bydliště: Slovensko
		 | 
		
			
				
					po dlhsej dobe dobe som sa zas povenoval ten audine. Ventil adblue bol zaneseni som ho vyčitil ide dobre davkovanie a množstvo ok. Tlak na adblue pocas jazdy cca 5,2 baru. Po dlhsej dobe jazdy nabehla zavada p20ee00 katalyzátor nox - ucinnost prilis nizka. 
 
pozeral som hodnoti ide06866 -   bit 3 -1  a bit 7 -1.
 
viete dať nietko rady co stim. Ci je vadny SCR katalyzátor
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		| chucky | 
		
			
				
					 Zaslal: út listopad 07, 2023 20:55 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 23.2.2007
			Příspěvky: 499
			
		 | 
		
			
				
					| Sleduj hodnoty NOx před a za katalyzátorem.
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| maros4341 | 
		
			
				
					 Zaslal: út listopad 07, 2023 20:57 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 23.2.2007
			Příspěvky: 709
			Bydliště: Michalovce,SK
		 | 
		
			
				
					no asi to tak bude
 
alebo je vadny zadny NOX
 
ak je to možne
 
prehodil by som zadny za predny, ak nepomože tak vadny SCR kat alebo zla kvalita reductantu - my davame len VAG OEM reductant
           | 
				 
				
					
             _________________ maros
 
Rozumieme Vášmu autu
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| maros4341 | 
		
			
				
					 Zaslal: út listopad 07, 2023 22:14 pm | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		
			 
			
			
			Založen: 23.2.2007
			Příspěvky: 709
			Bydliště: Michalovce,SK
		 | 
		
			
				
					chucky napsal: Sleduj hodnoty NOx před a za katalyzátorem.  
 
 
 
ak hlasi nizku učinnosť tak bude vpredu vysoke NOx a vzadu rovnako vysoké alebo vyššie ako je prahova hodnota - isteže sledovanie hodnot je správna metoda
           | 
				 
				
					
             _________________ maros
 
Rozumieme Vášmu autu
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			          
		 | 
	
	
		| pozotr | 
		
			
				
					 Zaslal: st listopad 08, 2023 6:13 am | 
					     | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| 
			
			
			
			Založen: 23.2.2012
			Příspěvky: 154
			Bydliště: Slovensko
		 | 
		
			
				
					| No na aute som našiel len zadnú nox sondu v predu je lambda sonda. Hodnoty nox zadnej rada je zohriaty motor pri zaťaží 1650ppm a počas jazdí to lieta cca od 200 ppm do 900 ppm zľahka pridaný plyn. Idem ešte skúsiť vymeniť sondu a uvidím ci to pomôže .
           | 
				 
				
					| 
            
           | 
				 
			 
		 | 
	
	
		| Návrat nahoru | 
		
			         
		 | 
	
	
		 |