Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Benzín  »  Audi A8 D3 - úprava chování motoru
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Audi A8 D3 - úprava chování motoru

Autor Zpráva
Kenapuc
Zaslal: pá listopad 18, 2022 7:31 am Citovat
Založen: 22.8.2017 Příspěvky: 34 Bydliště: Chrudim
Ahoj, mám A8 D3 4.2 MPI.

Chtěl bych upravit chování motoru. Jak je auto udělané pro komfort a co nejplynulejší jízdu, tak to prostě vůbec nebrzdí motorem, což se pak samozřejmě projevuje na spotřebě, pokud člověk nejede zrovna po dálnici.

Příklad: Jedu třeba 90km/h, vidím před sebou kolonu, pustím plyn a místo aby auto začlo zpomalovat, tak aktuální spotřeba jen klesne cca na 3-4l/100km a auto skoro udržuje rychlost. Dokonce i když při tom začnu brzdit, tak auto stále nepřestane vstříkovat a aktuální spotřeba je pořád kolem těch 3-4l/100km. Až když jedu cca kolem 100km/h a víc, tak po puštění plynu auto přestane vstříkovat. Když zařadím "S", tak auto drží vyšší otáčky a dělá to do nižší rychlostí.

Dokázal by toto chování někdo upravit?

_________________
VW Golf III Variant 1.9 TDI | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
maros4341
Zaslal: pá listopad 18, 2022 19:46 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 689 Bydliště: Michalovce,SK
to sa mi nezda
Určite elektronika rozozna 0% požiadavku od plynoveho pedalu ? teda že vodič nestláča plynový pedal ....
Ak ano nad 1500 otačok to musi zastaviť vstrekovanie

_________________
maros
Rozumieme Vášmu autu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kenapuc
Zaslal: st březen 15, 2023 11:09 am Citovat
Založen: 22.8.2017 Příspěvky: 34 Bydliště: Chrudim
Kamarádova D3 4.2 se chová totožně. Dříve jsem měl Superba 2.8 s automatem a cca nad 60 km/h taky pořád vstřikoval s puštěným plynovým pedálem, aby byla jízda plynulá a nebrzdilo to motorem.
Na dálnice fajn věc, ale v příměstském provozu to je na houby.

A ano, nad 1500 otáček to asi zastavuje vstřikování... Jenže to má právě tak dlouhé převody, že to při běžné s puštěným plynem samozřejmě zařadí nejvyšší kvalt a na ten to přes 1500 otáček nemá.

_________________
VW Golf III Variant 1.9 TDI | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mironet8
Zaslal: čt březen 16, 2023 13:51 pm Citovat
Založen: 9.12.2016 Příspěvky: 39
To by se podle mě musel ladit současně motor s převodovkou, protože ta v tom bude hrát zásadní roli. Ale podle mě se do toho nikdo nepouští.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 23:45 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.