Obsah fóra checksum.cz » Diagnostika - obecně » Diagnostika Octavia.II |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Drago |
Zaslal: st březen 23, 2022 5:49 am |
|
|
Založen: 1.2.2020
Příspěvky: 9
Bydliště: Oslavany
|
Ahoj borci. Můžete mi někdo poradit?
2 závad nalezeno.
7329 - meric hmotnosti vzduchu (G70)
P0101 00 [100] - neverohodny signal
Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 252895 km
Datum: 2105.14.25
Čas: 14:13:50
Otáčky motoru: 1340.75 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 36 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 79 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 21 °C
Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
Napětí svorky 30: 14.344 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: skutečná hodnota (mg/zdvih)-MAF_MES: 317.349 mg/stroke
Poměr hmotnosti vzduchu filtrovaný-FAC_MAF_CYL_KGH_RATIO_FIL: 1.27179
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota-ANG_EGRV[0]: 11.469 %
Ovladač škrticí klapky: skutečná hodnota-ANG_THR[0]: 95.996 %
Plnicí tlak: požadovaná hodnota-MAP_SP_MMV: 1057.78 hPa
Plnicí tlak: skutečná hodnota-MAP_MMV: 1057.78 hPa
točivý moment motoru-TQI_SP: 0.00 Nm
7563 - Snímač 1 zpětného vedení výfukových plynů
P046C 00 [101] - neplatný signál
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 3
Kilometry: 252894 km
Datum: 2105.14.25
Čas: 14:11:33
Otáčky motoru: 1957.25 /min
Normovaná hodnota zátěže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 53 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 80 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 21 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napětí svorky 30: 14.456 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: skutečná hodnota-ANG_EGRV[0]: 5.450 %
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: buzení-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: buzení-PWM_HBR_EGRV[0]: -19.846 %
Ovladač zp.vedení výf.plynů: vysoký tlak: skut.hodn.hr.napětí-V_EGRV[0]: 1.348 V
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset zavřen-V_EGRV_BOL[0]: 1.206 V
Ventil zpětného vedení výfukových plynů: ofset otevřen-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
Ovladač zpětného vedení výfukových plynů: vysoký tlak: stav-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 12
|
|
|
Návrat nahoru |
|
maros4341 |
Zaslal: st březen 23, 2022 21:46 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 667
Bydliště: Michalovce,SK
|
tu nikto nema veštecku guľu.
Chceš pomocť ale zakladne informacie neposkytneš alebo skrývaš
Uveď popis auta,motora a najlepšie log z celeho auta
Možno sa niekto najde, kto Ti pomože.
|
_________________ maros
Rozumieme Vášmu autu
|
|
Návrat nahoru |
|
Kenapuc |
Zaslal: út květen 10, 2022 6:50 am |
|
|
Založen: 22.8.2017
Příspěvky: 34
Bydliště: Chrudim
|
Tipnul bych si vadný EGR ventil a na základě toho to pak hází chybu s neočekávaným průtokem přes váhu vzduchu (protože přisává přes EGR když nemá, nebo naopak nepřisává když má).
Pokud to má ten elektronický EGR (což podle množství zalogovaných hodnot asi ano), tak se tam stává že se ošoupe háček který s ventilem hýbe, ten se pak zasekává a dělá to neplechu. Bohužel se to nedá samostatně vyměnit a kvůli zaseklému malinkému kolečku s háčkem za pár desetikorun je potřeba vyměnit celý EGR za pěticifernou částku.
|
_________________ VW Golf III Variant 1.9 TDI | Audi A8 D3 4.2 MPI | BMW E46 328ci
|
|
Návrat nahoru |
|
Drago |
Zaslal: út květen 10, 2022 10:22 am |
|
|
Založen: 1.2.2020
Příspěvky: 9
Bydliště: Oslavany
|
Tak ještě výměna EGR a oprava za cca dalších 20tis. Auto už jede, ale při sešlápnutí a povolení plynů se zdá, že trochu pocukává. Už se mi tam ani nechce chodit.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|