Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  tlak turba
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2

tlak turba

Autor Zpráva
roland702
Zaslal: čt březen 06, 2014 19:30 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
Tohle neni zadrena regulace, to bude jinej spek. To s tim tak ECU rumlpuje.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
acryll
Zaslal: čt březen 06, 2014 19:46 pm Citovat
Založen: 17.9.2011 Příspěvky: 123 Bydliště: MT-sk
zvlastne na tom je to, ze za sekundu zmeni polohu reg. ventilu zo 60% na 4%, to musi celkom slusne trhat autom, uz len preto ako sa meni protitlak
dalsia zaujimavost co som si vsimol, ze do toho obcas kecalo aj riadenie ventilu egr
tam bude nejaka ina zrada.. od kedy to auto zacalo robit ?
neni nejaky update na tuto jednotku?

_________________
ETC M523-RM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: čt březen 06, 2014 20:53 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
roland702 napsal:
Tohle neni zadrena regulace, to bude jinej spek. To s tim tak ECU rumlpuje.

Myslím si taky že prúser bude jinde,vule na regulaci udělá procento 10-30 třeba ale tady to jede jako šící stroj v jakesi stejné oscilaci a hlavně jen defakto n75 a pak to rozhazuje zbytek hodnot váhu atd...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
DIGI-DELETED
Zaslal: čt březen 06, 2014 21:26 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
tak jsem ještě napichl tlakomer na tandem a tlak je reklativně stabilní za jízdy když je to v tahu, při 2000 už to dáva kolem 8bar
ono to zase tak moc autem nerumpluje jen je prostě cítit změna výkonu..
když to vezmu zlehka tak aby turbo moc netlačilo , tak to jede celkem normálně.
do nouze to ani jednou nespadlo , chyby žádné
ještě to pořádně naloguju osciloskopem , jestli tem není nějakej bordel v signálech..
Very Happy

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jafan
Zaslal: st březen 12, 2014 20:59 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 304
Nějakej výsledek?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
marquee
Zaslal: ne březen 29, 2020 8:23 am Citovat
Založen: 25.9.2008 Příspěvky: 784 Bydliště: Stř. čechy
DIGI-DELETED napsal:
tak jsem ještě napichl tlakomer na tandem a tlak je reklativně stabilní za jízdy když je to v tahu, při 2000 už to dáva kolem 8bar
ono to zase tak moc autem nerumpluje jen je prostě cítit změna výkonu..
když to vezmu zlehka tak aby turbo moc netlačilo , tak to jede celkem normálně.
do nouze to ani jednou nespadlo , chyby žádné
ještě to pořádně naloguju osciloskopem , jestli tem není nějakej bordel v signálech..
Very Happy

Zdar, vyřešil jsi to nějak?

_________________
Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
seny69
Zaslal: st duben 01, 2020 8:37 am Citovat
Založen: 8.3.2007 Příspěvky: 106
Řeším úplně stejný problém na svým autě. VW Sharan BRT 2008. Prošel jsem všechno jako DIGI. Navíc jsem odtlakoval celý sání. Vyměnil jsem o kroužky ve všech spojích v sání. Sundal jsem sběrný potrubí vyčistil a dal nový těsnění, protože hodnota nasávaného vzduchu (1270mg/s) se mi zdála vysoká. Samozřejmě to nepomohlo.
Ale po dvou dnech hnusný práce jsem možná na stopě co kolísání tlaku způsobuje. Jak jsi na tom ty DIGI s Alhambrou?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Janosik93
Zaslal: st duben 08, 2020 22:59 pm Citovat
Založen: 26.2.2009 Příspěvky: 725 Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
mal som niečo podobne. menil som tam turbo, vačku ( bola total KO , diery vo zdvihatkach) komplet čistenie sacieho potrubia, oprava vyvyžovacich hriadelov plus nove čerpadlo. potom už auto išlo normalne
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
miro
Zaslal: čt duben 09, 2020 0:57 am Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 297 Bydliště: Slovensko
a čo tak váha vzduchu...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
!!!SLÁVEK!!!
Zaslal: so duben 11, 2020 0:25 am Citovat
Založen: 7.3.2014 Příspěvky: 13
Řešil jsem to samé Sharan BRT 2009 také do nouze nepadá ale pocitově ztrácí výkon..
samovolně se mi přivírala el.klapka v sání, klapka byla ok.. proto ti lítá ta hmotnost vzduchu..
LOG jsem měl stejně zubatej..
Dejte vědět..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 23:46 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.