Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Začarovaná laguna |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
DIGI-DELETED |
Zaslal: st červen 19, 2019 6:23 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
Tak jsem nechal já blbec přemluvit k účasti na jednom vraku sousedem co s ním chodím do hospody a ted toho docela lituju. Jedné se o lagunu II 19dci rok asi 2002 ecu edc15.
Auto pořád padá do nouzáku kvůli tlaku turba, vyskakuje chyba ventil plnícího tlaku signál nízký. ventil už je tam asi pátý , žádný rozdíl , turbo repasované , nová váha vzduchu , intercooler nový , sací systém těsný, vývěva dává dostatečný podtlak..
egr se taky zkoušel ze zdravého auta, svazek komplet ropzpletený a zkontrolovaný, ecu vyměněná za jinou se stejným výsledkem ...
nějaký nápad na co se zaměřit ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: st červen 19, 2019 6:58 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2169
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: st červen 19, 2019 9:34 am |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
daj prosim ta cislo chyby ... je myslený nizky signal z PWM ventilu regulacie podtlaku k banke?
a logni si data keď to spadne
|
|
|
Návrat nahoru |
|
miro |
Zaslal: st červen 26, 2019 11:34 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 297
Bydliště: Slovensko
|
riesil som presne toto na takomto istom aute.
Pri stojacom motore čekni snímač plniaceho tlaku
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st červen 26, 2019 13:16 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
jj jsou dva druhy a rozdíl 200mbar
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
miro |
Zaslal: st červen 26, 2019 19:27 pm |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 297
Bydliště: Slovensko
|
musí ukazovať v kľude poctivý atmosférický tlak. Ak nie, tak tam môže byť problém.
kôli tomuto mi dávalo núdzak.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|