Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  1,9 TDI PD - zlé studené štarty
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2

1,9 TDI PD - zlé studené štarty

Autor Zpráva
midnight_man
Zaslal: po únor 12, 2018 16:13 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
korekcie za studena? ktory valec sa hada? tlaky?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m@yo
Zaslal: út únor 13, 2018 23:46 pm Citovat
Založen: 28.9.2011 Příspěvky: 35 Bydliště: Myjava
Ono to pri tom štarte za studena ani nieje moc vidieť, lebo sa to nestihne tak rýchlo načítať. Tlaky som ešte nestihol zmerať.
https://photos.app.goo.gl/YunElpEPjEMz0KSs1
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m@yo
Zaslal: so prosinec 01, 2018 1:59 am Citovat
Založen: 28.9.2011 Příspěvky: 35 Bydliště: Myjava
Po dlhej dobe som vyriešil problém so studeným štartom. Vymenil som palivový filter, nalial som doňho celý VIF, posunul som synchronizáciu z -1,7 na + 2,2 a štartuje to ako nové. Keď bolo teplo tak to bolo celkom ok, ale tetaz ako sa ochladilo, tak mi to zasa nedalo pokoj. Už to je asi týždeň a štartuje to úplne super, žiadny dym, žiadny nepravidelný chod. Inak tlaky vo valcoch sú ok. Ďakujem všetkým.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
midnight_man
Zaslal: so prosinec 01, 2018 11:11 am Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
kolko krat to treba vysvetlovat ze nemate posuvat tie vačky na rozvode??? Koherencia je len informačná hodnota pre kontrolu!!!! Nie je to udaj podla ktoreho mate časovat rozvod!

Rozvod daj na pripravky!!!

Ak po novom rozvode nemáš pri 96kw motore +- 0,5 buď máš čínske pripravky, nevieš to poriadne osadiť, alebo nejaky iny problem.

-2 aj +2 sú totalne mimo a s takymto nastavenim je to cele zle....

ak ti to zle štartuje pri 0° koherencii...tak máš problem inde!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: so prosinec 01, 2018 15:59 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
midnight_man napsal:
kolko krat to treba vysvetlovat ze nemate posuvat tie vačky na rozvode??? Koherencia je len informačná hodnota pre kontrolu!!!! Nie je to udaj podla ktoreho mate časovat rozvod!

Rozvod daj na pripravky!!!

Ak po novom rozvode nemáš pri 96kw motore +- 0,5 buď máš čínske pripravky, nevieš to poriadne osadiť, alebo nejaky iny problem.

-2 aj +2 sú totalne mimo a s takymto nastavenim je to cele zle....

ak ti to zle štartuje pri 0° koherencii...tak máš problem inde!

Přesně 0 +- 0,5 nic jiného

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
m@yo
Zaslal: so prosinec 01, 2018 18:41 pm Citovat
Založen: 28.9.2011 Příspěvky: 35 Bydliště: Myjava
Tak toto môže povedať len ten kto videl rozvodový remeň tak v krabici alebo na krabici. Ja som za mojich 15 rokov pri autách tých remeňov teda vymenil dosť, z toho som 7 rokov robil vo VW servise, prípravky mám hazet, jedine ak by sa vyrábali v Číne a skoro nikdy sa mi nestalo že by po výmene remeňa ukazovala tá synchronizácia presnú nulu. Niektorý motor ukazuje do plusu, niektorý do mínusu ale tých čo ukazujú 0 je teda fakt málo. Ja podľa tej blbej synchronizácie, čo tu všetci píšete nikdy remeň nenastavujem, vždy podľa prípravkov a nakoniec sa iba zo zvedavosti pozriem čo to vlastne ukazuje. Aj keby som mal rozobrať pol auta, tak to vždy robím podľa prípravkov a to že to má ukazovať 0 je taká hovadina ako keby niekto povedal že u nás na SK bude celý rok 20° C.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m@yo
Zaslal: so prosinec 01, 2018 23:02 pm Citovat
Založen: 28.9.2011 Příspěvky: 35 Bydliště: Myjava
Inak rád by som videl tú dielenskú príručku kde sa píše o tej slávnej 0. Keď ElsuPro obrátim hore nohami, tak ju tam nenájdem.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jaro2304
Zaslal: ne prosinec 02, 2018 12:17 pm Citovat
Založen: 3.2.2010 Příspěvky: 16 Bydliště: Slovensko
Ano konečne prispevok z realneho života. Tiež mam roky Hazet , tiež som ich pár urobil ,tiez to bezne vyleti na odchylku . Kolegovy sa minule stalo dokonca v tolerancii 3 ale zo startovaním kvoli tomu nebol nikdy problém.
Takže pekný deň všetkým.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
midnight_man
Zaslal: ne prosinec 02, 2018 12:48 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
nemate pravdu páni, resp. len ciastocne.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: po prosinec 03, 2018 19:17 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Není pro to pravidlo,ale s nulou pracuje edc, zbytek musí datově dohnat čí přehnat,tím že posunete synchro jinam je jen ojebávka, není to řešením,to že posuneš synchro na hodnotu +2,2 jen doháníš problém jinde a neřešíš závadu,třeba ti to tak dočasně funguje,pro mě to je třeba nedostačující...
Dělal jsem v autorizáku taky (dlouho),bohužel časem tam stráveným se nedá jednoznačně rozlišit kvalita práce...
Je potřeba se podívat i na kanál 5 pole 2 po každém startu, bohužel v else jsem to hledal taky marně Wink
Né vše je v elsa win,kdysi existovali i papírové manuály a v nich bylo víc info,nicméně dnes je to v rámci zjednodušení a současně eliminaci dementů vše zakomponováno do ODIS a prostě pokud ta hodnota je mimo tak to tomu teleti jasně řekne...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
m@yo
Zaslal: po prosinec 03, 2018 22:40 pm Citovat
Založen: 28.9.2011 Příspěvky: 35 Bydliště: Myjava
Ďakujem, za normálnu odpoveď. Ja som to do plusu nenatiahol umelo, nastavil som to podľa prípravkov a tam sa to ocitlo. Tiež si viem predstaviť kvalitu oveľa vyššiu ako je v autorizovanom servise, ale to vidí človek až v tom zákulisí toho servisu už keď tam je. Lebo to pozadie je úplne niečo iné, ako ten pekný obal ktorý človek vidí z pohľadu zákazníka. Ale zasa sa rád držím toho čo doporúča výrobca, aj keď verím tomu že to nieje vždy ideálna cesta.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
midnight_man
Zaslal: út prosinec 04, 2018 10:48 am Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
Podme si to upresniť Wink

Torsion value a.k.a odchýlka synchronizácie kluky a vačky zobrazuje hodnotu v ° na kluke ktorá reprezentuje odchýlenie od OČAKÁVANEJ pozície.

Keďže jednotka presne vie kde by sa mala vačka v danom čase nachádzať!!!! Avšak v reálnom svete vieme, že nie vždy bude vačka tam kde by mala....počíta sa s natiahnutím remena a pod...iem

Neexistuje žiadny manuál, SSP, vysvetlenie ani nič...zo strany VW k tejto problematike. Darmo budete hladat.
Je to rovnaké ako Injector switch time deviation... žiadne podklady k tomu.

Teraz je nutné rozdeliť generáciu PD motorov na 2 kopy.

1. Prvá generácia motorov AUY,ATD,ASZ...a všetky PD so snímačom kluky v bloku a na jednotke EDC15!
2. Druhá generácia motory "B" kde snímač kluky je v gufere a jeho poloha je daná prípravkom od VW.. vačšinou na jednotke EDC16.

Tuším existujú modely so snímačom v bloku ale už s jednotkou EDC16? AUDI..... také som tu nemal takže ako sa tam pracuje s torsion value netuším.

U motorov z generácie 1. po rozvodoch musíte mať vždy 0+- 0.5°! Nie je dôvod mať tam niečo iné. Snímač na kluke má fixnu poziciu u všetkych vyrobenych kusoch, snimac na vačke tiez. Takze pri spravnom osadeni remena, spravnych komponentoch je vysledok vždy rovnaky.ani +-1 nie je tak zle. Avšak 3 je už na zamyslenie. Prečo tomu tak môže byť nemusím snad vysvetlovat....

U motorov z gen 2... neexistuje číslo ktoré by vyjadrovalo správnosť osadenia rozvodov a odchylku synchronizacie. Keďže snímač polohy kluky je na gufere jeho osadenie je vždy mierne iné.

Preto platí, na prípravky a +-3° je vždy viac menej ok!

Teraz tá protivná časť...ak vám niekto vymenil gufero na takomto motore bez prípravkov...môžete si to hodiť..... Hladanie bodu G v tomto prípade nemá význam.

Tak isto sme už zažili poškodené zuby na vačkovom snímači, čínsky snímač....atď.

u gen 2 platí, správne osadené snímače na kluke a vačke, nepoškodený trigger na vačke, rozvody na prípravky = odchýlka + - 3° = OK
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Wishmaster
Zaslal: út prosinec 04, 2018 11:36 am Citovat
Založen: 14.11.2012 Příspěvky: 111
Děkuji za vysvětlení. Perfektní práce. Vzpomínám si, že kamarád na VW CADDY tak vyměnil gufero na bloku, a ....14 dní laborace. Nedal to nikdo do kupy, až někdo ze škodovky co si pamatuju, je to dlouho už. Něco na tom bude.

_________________
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION, WEBASTO THERMO TOP C
Diag: SuperVag, CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: út prosinec 04, 2018 20:40 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
To už Jawa 50 musela mit nějak seřízený předstih aby vůbec jela . Dnešní generace 2000+ se takovými pitomostmi nezabývá , tady už se rovnou "ladí" motory s turbem .... Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 21:48 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.