Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  BKC teplé starty
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

BKC teplé starty

Autor Zpráva
fejmus
Zaslal: st červenec 13, 2016 20:10 pm Citovat
Založen: 1.5.2014 Příspěvky: 20
Ahoj, chci se zeptat, zda PD taky trpěli "chybou" v mapě řj jako rotačky...? Při teplém startu strvá než chytne... 1.9 BKC 2004. A zda to lze upravit stejně.. Závada se začala údajně projevovat až po výmeně rozvodů... díky za nazory..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vwphun
Zaslal: st červenec 13, 2016 21:47 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 311
Taky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: čt červenec 14, 2016 7:18 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
ta "chyba" je kvůli ochraně dvouhmoty při startu , všimni si jak to sebou drbne, když se to nakrmí teplé hned od nuly .. Rolling Eyes Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomík
Zaslal: čt červenec 14, 2016 20:30 pm Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
Jo kdyby ty nový dvouhmoty vydrželi alespon polovinu co ty puvodní.

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eazy20
Zaslal: čt červenec 14, 2016 20:33 pm Citovat
Založen: 1.4.2009 Příspěvky: 572 Bydliště: Košice Prešov Regensburg
vymen starter a bude dobre,to v 90% pripadoch pomoze ak nechces zmenit startovaciu davku
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mirodj2
Zaslal: čt červenec 14, 2016 21:42 pm Citovat
Založen: 8.6.2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Michalovce
Ani starter, ani novy akumulator, ani kable k starteru, ani snimace teplot nepomozu vymenit.
Jedine upravit startovaciu davku za tepla.
99 z 99 pripadov pomohlo.

BKC / BJB urcite...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
eazy20
Zaslal: pá červenec 15, 2016 6:39 am Citovat
Založen: 1.4.2009 Příspěvky: 572 Bydliště: Košice Prešov Regensburg
Zaujimave, ja robim v autorizaku a take riesime 2-3x do mesiaca a starter to isti, original novy starter, len vynimocne to nepomohlo, mozno 1-2 auta z 10...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mirodj2
Zaslal: pá červenec 15, 2016 6:47 am Citovat
Založen: 8.6.2011 Příspěvky: 278 Bydliště: Michalovce
Ja som robil 6rokov v autorizaku tiez, VW.
Moja byvala Oktavia2 1.9TDI 2005 BJB bola nevyriesitelna.
Fungel novy startet som nekupil, ale skusil z novsieho auta s menej najazdenymi km aj rocnikovo novsie. Navzajom som zamenil starte a jemu s mojim startrom vzdy startovalo dokonale. No moja BJB stale dlho za tepla...
A medzitym som vyriesil teply start zmenou softu, vyriesene!
A kopec dalsich aut, dokonca aj 2.0 Siemens PPD.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
vaha
Zaslal: pá červenec 15, 2016 6:54 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
DIGI-DELETED napsal:
ta "chyba" je kvůli ochraně dvouhmoty při startu , všimni si jak to sebou drbne, když se to nakrmí teplé hned od nuly .. Rolling Eyes Laughing

Problém je že na tědlech ověřenejch kusech už neni co chránit Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: pá červenec 15, 2016 7:28 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Otazka je, co je levnejsi, jestli menit starter a baterku,
nebo upravit sw, pridat par mg a pomoct starteru.
Pak to blafne i u vymlacene baterky.
Uz se to tahne od prvnich TDi, tenkrat to mozna byla chyba v sw,
ale asi pak VW zjistil, ze by na tom mohl neco vyrejzovat.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
eazy20
Zaslal: pá červenec 15, 2016 11:23 am Citovat
Založen: 1.4.2009 Příspěvky: 572 Bydliště: Košice Prešov Regensburg
jasne,ze sa viac oplati upravit davku,ale ja som mal na mysli co je pricinou,a ten kto nechce pridavat nech kupi novy origo starter
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
FandaTDI
Zaslal: po květen 28, 2018 20:33 pm Citovat
Založen: 28.6.2010 Příspěvky: 289
Trošku oživím, když už se tu zmiňuje BKC a když je snaha tu o tom mluvit i trochu seriózně ... U jakých motorů/jednotek jsou ty "teplý starty" "známý"? (natož když s tím měly problém už rotačky) Btw. v autorizáku to taky přehrajou? (když "pak VW zjistil, že by na tom mohl vyrejžovat") A na kolik otáček to upravujou tam? Imho nacpat to tam od nuly není dobrý nejen pro tu dvouhmotu ... Co takhle předvstřik? (kde u PD je otázka i otvíracího tlaku, popř. tandemu, ale i tak je tam větší rozsah než u rotačky, ne) A na kolik to u jakých motorů upravujete? A jen ty točky? Pod sto je to imho nesmysl, ale když ti startér točí 180-190, tak proč tomu nepomoct, že ... Kdo a za kolik u BKC 2005 (A3) a popř. u AFN 1997 (B5, tam to teda po kabelu nepůjde a přemýšlím, jestli to nespojit s nějakou úpravou map nebo třeba rovnou zdvojením velikosti eeprom na dvě mapy, když se těm ropákům "přistřihujou křidélka" ... Twisted Evil Wink Ale dvouhmotu mám novou Sachs, čímž jsem hodnotu auta v podstatě zdvojnásobil ... Laughing Wink )
Díky za odpověď, klidně sz Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 18:02 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.