|
Obsah fóra checksum.cz » Panely přístrojů, immo » Master 2.5dci immo a napájení ECU? |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
exotus |
Zaslal: čt září 22, 2016 9:48 am |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
FandaTDI napsal: DIGI: copak vypadá, že tohle všechno jsem "vydedukoval" od klávesnice? Nevim, co mi tady vysvětluješ, ale já třeba "jen" za diagnostiku mam sazbu často dost přes litr na hodinu, zatimco za "opravy" (obvykle spíš výměny dílů a běžnej servis) je to podstatně menší sazba a jestli tobě někdo třeba jen za výměnu dílu platí takovou sazbu, co "jen" za diagnostiku , jsi šťastnej člověk... (nebo naopak cenu diagnostiky "degraduješ" na cenu oprav...? )
Víš já totiž radši než vydělávat na blbosti druhejch dělam na autech (vybíram si auta) lidí, kteří tomu aspoň jako zodpovědnej uživatel rozuměj (a často i lidem z oboru, který maj např. to samý vybavení a mohli by si to udělat sami, ale maj na práci důležitější věci), takže se mi nezřídka stává, že i po "expertech" v oboru něco dolaďuju, ap. a/nebo naopak jen prostě řeknu "máš díru tady v hadici za turbem, tu si vyměň", řeknu si za to načtení/nalogování/čtvrthodinku "pár" stovek a dostanu třeba víc jak dvojnásobek ... asi jsem holt tatar ...
Dále pro přehlednost (a další tatary) prosím k tématu, DÍKY
Víš tatare z tatarstánu to není o závisti,2,5dci se vyrábí od r2001 takže edc15tek tam je dost,když nejsi schopen napsat co v tom krámu máš tak nečekej že ti to tu někdo hned vysype kde to hledat,
čas který si strávil hledáním a špekulováním aby sis nezasral pacičky ti teď chybí ve výsledku opravy...
Jestli chceš poradit napiš RV,KW,FAP neFAP a nejlépe číslo ecu,kdybys místo slohových prací s hovnama napsal jednu větu s označením toho dobytčáku už to tu máš i s barvama kabelů...
Nespíná hlavní relé,projdi všechny pojistky v autě,kdoví co jste tam kde ještě šlusli když se jiskřilo z 5tikyla
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Gambac |
Zaslal: čt září 22, 2016 11:02 am |
|
|
Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 294
|
S Digim a Exotusem plně souhlasím.Když nejseš schopnej upřesnit aspoň typ jednotky,tak nemůžeš čekat plnohodnotnou odpověď.A jestli ti někdo s tvým přístupem k práci platí tisíce na hodinu,tak to jsem se asi narodil v blbým kraji.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt září 22, 2016 12:18 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
http://aa.bosch.cz/infoboxy/esi-tronic.html
schemata , navody , hodnoty atd , ale za 35000 ročně , takže se musí najít nějaký osel co to zaplatí ,aby ten chytřejší mohl pěkně poděkovat za schéma ...
a role toho osla mi moc nebaví , to asi chápeš ne ?
pak je ještě varianta 2 a ta je mnohem častější : stáhnu nějaká autodata, nebo vivid a tam je to všechno taky ...
takže všichni co opravujete auta za peníze tak to chce i nějaké ty peníze zainvestovat ...
to jsem to ale hajzl lakomá a závistivý pepík ..
|
Naposledy upravil DIGI-DELETED dne čt září 22, 2016 12:23 pm, celkově upraveno 1 krát.
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Gambac |
Zaslal: čt září 22, 2016 12:21 pm |
|
|
Založen: 5.12.2007
Příspěvky: 294
|
Přesně tohle by mu pomohlo.S jeho platem by si to mohl dovolit.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt září 22, 2016 12:31 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Nebo možnost č.2 dodavatel XY,patřičný měsíční odběr ND (v dnešní době v podobě internetových kurvítek cen se to hůř plní),zpřístupní workshop autodata kde se to taky pohodlně najde v CZ mutaci...
Jen mám vždycky noční múry z IT když začnou běhat kolem auta s multimetrem a hlásej ty numera 9,1V 10,6V, 12,3V a přitom jednoduše svítí nesvítí
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: čt září 22, 2016 13:58 pm |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 290
|
jo sorry, je to 4/2008, Bosch 0281013364 (88110 1410 0428 1039S21447), 74kW, neFAP, pojistky prošlý všechny,...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt září 22, 2016 20:50 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Malá svorkovnice někde označená A někde C(tady budu používat C) pohled na ecu: kostry CH1,CH4,CG3,CG4, černý
prostřední svorkovnice B, BM3,BM4, CG1 zelený plus po sepnutí hlavního rele pozice 12 jak máš,
poslední plus je žlutý CD1
BD1 fialová kostra ecu - hlavní relé
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: pá září 23, 2016 0:19 am |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 290
|
Díky za pomoc/nakopnutí.
No sice pro stromy nevidim les, ale ... Např.uzel EP3FB na ty tři zelený,ale to je stejně "jen" 15tka, ne? Když si to relé kostří sama řj tim bílym A(/C)D1 - ve VISU/schématech taky fialovej -"VI" a v popiscích svorkovnice chybí... - na cívku toho relé 983/R12 napájenou tim náraz.sn., ale ten jsem taky proměřoval a taky ok...a hlavně k tomu, aby mu ECU dala povel/ukostřila, potřebuje napájení...
Takže CD1 (žlutej) je nejspíš to, co by mě mělo zajímat, resp. R340 - "Kabina/nouzové zastavení" a ani podle schémat (losos-losos ) ani popisků/obrázků z toho moc moudrej nejsem, no uvidíme (kdy se k tomu zas dostanu) ...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: út září 27, 2016 19:27 pm |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 290
|
Tak abych to uzavřel - ecu ko.
Díky exotus (ok, i DIGI, ale pšššt )
|
|
|
Návrat nahoru |
|
RomanP |
Zaslal: po září 09, 2019 9:14 am |
|
|
Založen: 29.11.2008
Příspěvky: 1462
Bydliště: Jihlava
|
Ahoj nemas zalohu BDM mam taky problem. 0 281 013 364 103 9S2 1447
auto natartuji a nejde přídavat plyn. Pedal OK, draty OK, napeti 5V OK. zavada zadna !
Přídavat plyn jde jen po odpojení vahy vzduchu. Dal novou , to same , nejde plyn.
|
_________________ BDM 100,Ren.Clip,Beeprog,,Renault immo decoder,Upa,Vag 19,Lexia,Diag.delphi.Xprog-M 5. Mpps V.16..Repair SBC Mercedes C249F.Carprog4.01.DevcomTSpro + 4.k osciloskop.K.Tag.FGTech v54.
Kess. Abritus. Digi prog III. Orange 5. Iprog v84.
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt duben 25, 2024 18:30 pm
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
|
|
|