Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Chiptuning 101  »  Vypnuti zavad audi a5 CAPA
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2

Vypnuti zavad audi a5 CAPA

Autor Zpráva
mecsoun
Zaslal: pá červen 03, 2016 12:04 pm Citovat
Založen: 17.9.2009 Příspěvky: 156
Podpalit to Idea
No na cidle dif. tlaku jsme ted na hodnote -2. Cidla teplot pred turbem, pred a za dpf ukazuji uz jak maji. Jak jsem zminoval bylo vadne cidlo teploty pred dpf. Nechapu teda jak mam odstranit ty dve zminene zavady ohledne dpf kdyz ty kraviny okolo dpf jsou funkcni. Samozrejme ty zavady jdou smazat. Pak kdyz vypnu a zapnu zapalovani tak zase naskoci a to ani nestartuju. Ty zavady tedy vypisuje na zaklade te hodnoty 49g.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: pá červen 03, 2016 16:20 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
No právě na základě té hodnoty zaplnění s tím nehneš,samo žádné jiné chyby jak psal Anydraj,jezdil sem s laptopem a sledoval co se děje,filtr vyčištěnej hodnota 46% a diag s tím nic nešlo,hodnota tlaku dif. ok pokud sem tomu nakládal tak hodnota stála a nebo se zvyšovala ono to zohlednuje i najetý km a k tomu hodnota zanešení,jedině když se trvale udrzuje jizda jako v reg. pak ta hodnota opravdu pomalu klesala,zřejmě si to nějak dopočítává podle dif tlaku,říkám cca 80-120km a dostal sem to pod 40 a pak už klasika reg a ok a střep zase ožil...
Dokud se ti nedokončí uspěšně regenerace tak kontrolky a nouze...

V autorizáku se s tím neserou nejde - žádost o technickou radu - 3 dny ticho pak dejte novou ecu Wink

No jako ty DPF to je peklo na zemi,drobná chyba na řízení motoru,pepici s tím dál harcujou z dědiny do dědiny,každý tele v servisu tam naleje ceresoft ze žlutočernýho sudu hvězdné linie,levný pumpy sračkozní tafna až do uplnýho posrání a pak si to řešte,ale hlavně at to není drahý...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
mecsoun
Zaslal: pá červen 03, 2016 17:42 pm Citovat
Založen: 17.9.2009 Příspěvky: 156
Ale ty moje dve chyby jsi tam tedy mel p2002 a p242f? Zitra to kolega zkusi pojezdit po rychlostce tam a zpatky a snad se to hne.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: pá červen 03, 2016 21:07 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Nee tvje chyby sem tam neměl,měl sem tam svoje chyby 18434 atd.
Zaber a začni na tom makat,diskusí tady se to samo nerozjezdí,informací máš víc než dost...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
anydraj
Zaslal: so červen 04, 2016 6:32 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2771
Jak rika Exotus, prvne vyhazet zavady z pameti a pak teprve
zkouset FAP ozivit.A radsi dej plnou nadrz, nektere potvurky
se nepusti s praznou nadrzi.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mecsoun
Zaslal: so červen 04, 2016 9:59 am Citovat
Založen: 17.9.2009 Příspěvky: 156
Dneska se na tom bude pracovat tak pak poreferuju s jakym vysledkem. Ta zavada co psal exotus je moje zavada p2002. Vetsinou pouzivam zavady v oznaceni PXXXX. Dokonce na tom kramu je i bonus ze obcas zlobi plovak v nadrzi. Je pravda ze ted zatim ukazuje spravne. Porad jsem sazel na to ze po vycisteni dpf se pichne diagnostika, udela klik klak, reset po vymene dpf a je to. Ale bohuzel to tu tak snadno nejde. Prece jenom to je nekomfortni postup nekde letet porad nejmene za 4 ve 2500 otackach a doufat ze se to umoudri. Hlavne ale ve vcds mam v prizpusobeni na to nabidku ale pise error. tedy natuty nejaky login ale jaky. ale chvala bohu ze tu mame R6 cheb vary tak se tu takhle jet da.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mecsoun
Zaslal: so červen 04, 2016 22:43 pm Citovat
Založen: 17.9.2009 Příspěvky: 156
Tak jsme zatim prohravajici. Sad Dveste kilaku a hodnota nam akorat narostla a soucasne realne zaplneni dpf je 20g Sad v origo servise na tom snad meni jednotku motoru nebo ji prehravaji.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eazy20
Zaslal: ne červen 05, 2016 8:02 am Citovat
Založen: 1.4.2009 Příspěvky: 572 Bydliště: Košice Prešov Regensburg
v origo servisu najprv odstrania zavady,ale nie vypnutim dtc atd... Wink
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mecsoun
Zaslal: ne červen 05, 2016 10:52 am Citovat
Založen: 17.9.2009 Příspěvky: 156
No jasne to jsou hezke rady ale jak docilim toho aby mi zmizely zminene zavady, ktere vybihaji jen protoze ma ulozenou hodnotu o stavu zaplneni prevysujici 45g. Zavadu dam smazat a vypnu a zapnu zapalovani aniz bych nastartoval a sup jsou tam zpatky jen kvuli tomu ze je vic jak 45g. Dpf na aute je vypulirovane. Hodnoty o skutecnem stavu jsou nizke. Cidla OK ale ta vypocitana hodnota ne a ne spadnou k te realne hodnote nebo alespon min jak 45.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: ne červen 05, 2016 12:11 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Nějaké hodnoty víme? Teploty na turbíně,před za dpf a rozdílovej tlak je na tom jak za jízdy - částečná zátěž a plná zátěž,hodnota ve volnoběhu je k ničemu...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
mecsoun
Zaslal: ne červen 05, 2016 13:36 pm Citovat
Založen: 17.9.2009 Příspěvky: 156
Teplota před turbem max 400 ,za dpf v max 280, rozdilovy tlak při 120 km 50-60 cca půl plynu

Zitra zkusim dpf off a projet to a pak ho zapnout. Prinejhorsim jeste me napadlo vycist komplrt jednotku a upravit hodnotu v eeprom.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mecsoun
Zaslal: po červen 06, 2016 16:32 pm Citovat
Založen: 17.9.2009 Příspěvky: 156
Dokazal by mi nekdo pomoc s eeprom na tehle jednotce. Mam tu dva soubory. Jeden ma 55,28g a druhy ma ulozenych 55,42g. V jednom z nich to shodit na 17g. Moc moc dekuji.

http://leteckaposta.cz/669940067
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je út duben 16, 2024 6:20 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.