Obsah fóra checksum.cz » Benzín » nastavenie škrtiacej klapky octavia |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
puskas |
Zaslal: so červenec 10, 2010 2:13 am |
|
|
Založen: 25.6.2010
Příspěvky: 24
|
Prosim o radu Octavia 1,6 mot. AKL č.riadiacej jednotky 06A906019AN.
Nefunguje nastavenie skrtiacej klapy. Vymenena škrtiaca klapka a bez vysledku.Poistky su poriadku. Može byť vada v riadiacej jednotke.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: so červenec 10, 2010 5:17 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2169
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
poly33 |
Zaslal: ne červenec 27, 2014 13:12 pm |
|
|
Založen: 26.2.2012
Příspěvky: 253
Bydliště: Brno,Kunčice pod Ondřejníkem
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: so květen 16, 2015 11:47 am |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
Obnovím toto téma: Známý z práce má ten samý vůz - Octavia 1,6l 74kW - AKL
Měl problémy s volnoběhěm - prej zdechávalo, navrhl sem zkouknout zanesení klapky. Po demonáži byla trošičku zašpiněná, ale nic výrazného, ale když byla venku, tak sem ji alespoň umyl. Dal zpět do auta, zahřál auto, udělal základní nastavení klapky.....(asi) od té doby auto má sem tam 1600ot volnoběh, sem tam 1400ot. Po startu za tepla má cca 860ot/min, ale jakmile zvýším otáčky pedálem plynu, potom už drží na těch 1400-1600ot. Jendotka zahřátého auta má požadavek na 800ot/min.
Prostě po přidání plynu už nechce navrátit na volnoběh.
Ve VAGu teplota motoru OK, spínač volnoběhu v klapce OK, úhel klapky při 860ot má 3,5°. Při 1400-1600ot to ukazuje 6-8°. Falešný vzduch vyloučen, emise motoru - analyzátorem +- dobrý. Pak sme zkusili výměnu šk.klapky za druhou - dělá to samé.
Dnes sem měřil elektriku mezi klapkou a ECU - bez problému. Skrz VAG mi přijde všechno v pořádku. ECU někdy vyhlašuje závadu - šk. klapka pod hodnotou min. dorazu, přitom dle DP má být úhel 1,7-5,7°.
Pořídil sem čínu kabel VAG Commander na vyčtení PINu, začínáme shánět zkusmo ECU jednotku a zkusíme ji tam vyměnit a dočastně zablokovat immo + dnes sme zapoměli zkontrolovat napájení a kostry ECU.
Neměl by z vás někdo nějaký nápad?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: so květen 16, 2015 16:52 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
commanderem to nepujde vycist.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: ne květen 17, 2015 15:31 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
Úplně přesně nevím co myslíš, ale mě jde o to vyčíst PIN z jeho palubovky. Který sme nějaký vyčetli. Vím že z ECU benzínu ho nevyčtu. Spíš mě jde jen o to vyzkoušet jinou jednotku, jestli se bude chovat normálně nebo taky tak divně. Sázím na to, že v Octavii po zadání PINu se na 40minut vyřadí immo a za těch 40 minut už poznáme jestli je to ECU či nikoliv. Pak se uvidí....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: po květen 18, 2015 5:36 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
|
Návrat nahoru |
|
PauLofWoCC |
Zaslal: st květen 20, 2015 19:18 pm |
|
|
Založen: 2.9.2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Bzenec
|
Já sem osel. Raděj se ani nepřiznám, ale problém s volnoběh.otáčkama je vyřešen. Nyní ještě lambda regulaci, ale to už mě problém dělat nebude...snad...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|