Obsah fóra checksum.cz » Software » teple starty OI tdi |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
kubito |
Zaslal: čt březen 27, 2014 21:18 pm |
|
|
Založen: 12.2.2010
Příspěvky: 1
Bydliště: Vísky
|
Ahoj, vim ze uz to tu resilo asi dost lidi ale byl by nekdo tak hodny a kouknul na tuhle mapu z OI tdi 66kw potrebuji pomoct s upravou teplych startu.
Dekuji moc za brzkou odpoved
zde odkaz na mapu: http://ulozto.cz/xh9a2Z2b/octavia-tdi-66kw-rar
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kari |
Zaslal: čt březen 27, 2014 23:26 pm |
|
|
Založen: 14.10.2010
Příspěvky: 1201
Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: pá březen 28, 2014 8:53 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
kari napsal: http://ulozto.cz/xkBwZxXu/octavia-tdi-66kw-mod-rar
pass pm za 1500,-
Dobře ty
|
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: ne duben 27, 2014 10:12 am |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 290
|
Kolik ti točí startér za tepla? Zvednout start. dávku jsi zkoušel?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Matias |
Zaslal: ne duben 27, 2014 19:25 pm |
|
|
Založen: 10.12.2008
Příspěvky: 1238
|
Na jak dlouho tohle pomůže?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
nemitom |
Zaslal: po duben 28, 2014 6:40 am |
|
|
Založen: 11.8.2011
Příspěvky: 72
|
Pokud upravis mapu startovaci davky tak na porad...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: po duben 28, 2014 10:50 am |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 290
|
Mam tu jeden zdechlej startér, přepíšete mi to v něm? (kecam )
Nebylo moc jednotek, kde byly ty točky nastavený fakt "na knap" (a u těch to dokonce řešily i svolávačky)
Neni lepší mít startér v pořádku? Což já nemam - v zimě dokonce už leta "kňučí" a rozhodně netočí "jak za mlada" , podobně jako baterku, kterou "oživuju" a leta střídam s tou "ještě starší" (možná i původní - už skoro "plnoletou" ) a přece mi to startuje bez sw úpravy (aspoň pokud vim, tak jen se zvýš.start.dávkou) za tepla na brnk - co dělam špatně? (obecně líp než za studena, i když občas za tepla zahapruje/zatraktoří aniž by se "vyhoupl" k volnoběhu, jako by to pralo palivo do skoro stojícího motoru, že musim vypnout klíček a startovat znova, takže to taky možná někdo zkoušel snižovat... ale jestli jo, tak to zcela jistě bezpochyby přece musel bejt nějakej "tupej nalejvač", když je to jinak tak "všespásný" )
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po duben 28, 2014 22:11 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Víš Fando jezdí i takový auta co maj new batery i s vyšším startovacím proudem a vyšší kapacitou,new starter valeo a stejně to kejchá na prd i přez na maxx zvedlou start dávku v přizpusobení,tzn že jediným a věčným je teplej start upravit a je konec trápení...
Jo a vw nemělo svolavačku na soft ale pouze dílenskou akci a asi i sám víš jak se to dělá a hlavně jestli si dobře vzpomínám tak se to dělalo pouze při hlášeném problému zákazníkem a pokud si se díval do sw tak to ten problém stejně neřešilo alespoň EDC15....
Další věc je ta že pokud někdo dělal teplej start a přes login máš start dávku na maxx pak ti to hapruje je potřeba všechny ADP dát do puvodního stavu a taky se koukni na teplotní čidlo přes oscilo rádo zlobí a vypadek byť minimální znamená max dávku,aby si nešpinil chudáka nalejvače za problém svuj nebo sveho auta...
A jak píšeš nebylo moc jednotek tak proč je tolik dotazu,proč i slavnej siemens ppd má tento problem...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: út duben 29, 2014 10:53 am |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 290
|
No máš pravdu, že koncern (asi nejen - "módou" je to hlavně v Evropě, co tak sleduju ... ) řeší svolávačky jen pokud si to zákazníci fakt vydupou a/nebo hrozí nějaký širší zveřejnění ...
A taky jsem se nechal trochu unést nemitomem, protože po přečtení "na pořád" mi naskočila vyrážka (a kdyby mi tohle řekl někdo v servisu, tak už mě tam neuvidí...)
Btw. dávku nemam úplně na max. a pokud to nastartuje (volnoběh) , tak se žádný haprování nekoná, jen vyjímečně se snaží rozběhnout tak, že to rozklepe celý auto do/při cca 400 ot.min. (třeba do toho při tom "klepci" kecá i "slabší kontakt" třeba toho teplot. čidla, ap., ale nevim ... každopádně jednou jsem to takhle nechal několik vteřin a prostě se nenastartuje, přitom stačí vypnout klíček a při dalšim startu to chytne normálně max. na druhý převalení)
Jo a možná bych to přičítal spíš čidlu otáček, protože tam se mi jeden kablík u konektoru uklepal a mam to opravovaný (za jízdy funguje jak má - ťuk, ťuk, ťuk ) a nevim, jestli je to normální, že potřebuje nějaký točky k nabuzení, ale stává se mi, že spec. za studena se slabší baterkou/když třeba pár dní stojí, se otáčkoměr chytá až cca u těch 200ot. - má zpoždění oproti startéru a neukáže (pomalejší) "roztočení", ale ručička otáčkoměru "vyskočí", až když to točení zrychlí k těm cca 200ot.), ale za studena se mi zas nikdy nestalo to "rozklepání" po puštění paliva,tj. jak se snaží chytit ... asi na to má "stařík" nárok, když už je skoro "plnoletej"
|
|
|
Návrat nahoru |
|
nemitom |
Zaslal: út duben 29, 2014 14:45 pm |
|
|
Založen: 11.8.2011
Příspěvky: 72
|
Fajn napořád bylo dost silně řečeno.... Ale myslel jsem to tak že pokud se problém projevuje jen za tepla a za studena ne je to oprava napořád, protože vadnej starter ne baterie se projeví na studeným motoru mnohem vic.... Navic hejbani se startovací dávkou je od určitý teploty k ničemu.... Nejsou otáčky není prostě nafta....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|