Obsah fóra checksum.cz » Diagnostika - obecně » Start-stop deaktivace |
Strana 2 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 Další |
|
Autor |
Zpráva |
Okura |
Zaslal: pá říjen 11, 2013 13:52 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2181
Bydliště: Ostrava
|
díky za info
to relé by nebyl špatný nápad, asi by to bylo nejednodušší
podle mě by se dalo ošidit i v canu, píšou že systém se aktivuje více podmínek, jedná je že rychlost je 0 km/h
možná udělat filtr pro ecu motoru a když bude rychlost 0km/h poslat ji o 1km/h více , a musí dát pokoj
ale to relé je asi lepší
|
_________________ Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: pá říjen 11, 2013 14:21 pm |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 727
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
ja som to už takymto spôsobom riešil. časovač s 555 aby to dalo impulz od 15-ky 1s dlhy a ide to
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Jodr |
Zaslal: pá říjen 11, 2013 14:54 pm |
|
|
Založen: 23.1.2011
Příspěvky: 607
|
Janosik93 napsal: ja som to už takymto spôsobom riešil. časovač s 555 aby to dalo impulz od 15-ky 1s dlhy a ide to 
Opět jsem "dvojka", už to někdo vyřešil přede mnou . Jen mě nasměruj jak se dostat pod tlačítka na dráty, když to nechci dolámat. Díky.
|
_________________ Kouř po zapnutí ukáže cestu....
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: pá říjen 11, 2013 20:16 pm |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 727
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
|
Návrat nahoru |
|
Jodr |
Zaslal: pá říjen 11, 2013 20:26 pm |
|
|
Založen: 23.1.2011
Příspěvky: 607
|
Janosik93 napsal: ake auto?
Ve vláknu se to dočteš (VW Passat B7), jinak už je hotovo, díky za účast.
|
_________________ Kouř po zapnutí ukáže cestu....
|
|
Návrat nahoru |
|
homzik |
Zaslal: pá listopad 08, 2013 20:43 pm |
|
|
Založen: 8.11.2013
Příspěvky: 1
|
|
Návrat nahoru |
|
Kaviluk |
Zaslal: pá únor 28, 2014 22:54 pm |
|
|
Založen: 2.11.2013
Příspěvky: 219
|
Bohužel odkodovat to nejde,ani v getwayi protože když to vypneš na 19adrs.tak to chodí dál . To bys musel odpojit jednotkuv oprávnění přístupu start a to bys nenastartoval...Teď to řeším u VW Tuareg 2013 a vyrobil si přesně: výše zmiňované udělátko na spínač :po zapnutí 15(klíče ) dá 1 impuls do spínače.
pozn.To jsou mé zkušenosti a poznatky.Třeba má někdo jednoduší řešení.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Nováček |
Zaslal: so březen 01, 2014 13:25 pm |
|
|
Založen: 24.12.2013
Příspěvky: 55
|
Vyřešit to jde , třeba naše testovací A7 má spínač na vypnutí ,
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Kaviluk |
Zaslal: ne březen 02, 2014 1:27 am |
|
|
Založen: 2.11.2013
Příspěvky: 219
|
No jasně, VW Tuareg ho má taky. A ten budu spínat zpožďovačem.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Milan-diagnostik |
Zaslal: so září 27, 2014 17:47 pm |
|
|
Založen: 27.9.2014
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha
|
Pokud má někdo zájem o deaktivaci , umím na Praze 9 . Odzkoušené a plně funkční .
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne září 28, 2014 9:05 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
můžu se na něco zeptat ? ne svém webu píšeš toto : Jsme rádi, že můžeme oznámit, že jsme společně s našimi partnery prolomili antituningovou ochranu nových generací řídících jednotek motorů
.mně by zajímalo jak probíhalo to prolomení ?
to byla nějaká spolupráce při hledání RSA keys ve formě reverse engineeringu a spolupráce s vývojářem flashovacího softwaru ?
neprolomil to náhodou ital a potažmo čínan ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Milan-diagnostik |
Zaslal: ne září 28, 2014 9:47 am |
|
|
Založen: 27.9.2014
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha
|
Koukám ,že se velmi rád navážíte opravdu do každého a také v každém tématu skoru. Dělá Vám to asi dobře a máte to na denním rozvrhu. Nikdo Vám nic vymlouvat nebude a ani se s Vámi dohadovat. Lepší je se starat sám o sebe a myslím si ,že ani vy nejste dokonalý .
Tady na tom foru asi vládnete Vy jak tak na to koukám a probíhal jsem různé obsahy tady.
V čechách už to asi lepší nebude ,každej se zajímá o ostatní ,závidí si ledacos a pak jen vzniká to jako tady na tom forum.
Zlatá fora v cizině. Tam si lidi pomáhají i když taky né zadarmo. Ale kdo se s tím zabývá a živý ho to ,tak rád pomůže i tady ,ale za výhodnější podmínky.
Lidé si mají pomáhat navzájem na forech , i když se opravdu najdou někdy takový lidé ,kteří mají čínské klony za pár stovek a jen lákají z těch co mají originály jen informace ,aby jim přiskákalo hodně peněz na svůj účet za málo muziky ,jak se říká..
Já se do nikoho nenavážím ani do Vás ,tak se laskavě věnujte jiným ,kteří za to opravdu stojí . Děkuji za pochopení
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne září 28, 2014 11:15 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
to byla tak složitá otázka ? jen jsem se ptal na postup prolomení ochrany a odpověd na otázku jsem nedostal, ani nevím proč
zní snad tato otázka jako nějaké navážení ? pokud píšete že lidi by si měli na forech pomáhat , tak bych chtěl pomoci s vyřešením tohoto problému.
hodně lidí právě píše že se jim povedlo prolomit ochranu , tak mi jen zajímá jak se to udělalo nic víc.
mně právě zajímá jestli s k tomu používá vývojový kit pro infineon a nebo se odposlouchává komunikace mezi diagnostikou a ecu.
pokud píšete že se vám to povedlo prolomit , tak mi stačí napovědět jakou to bylo metodou , zajímá mi to z toho důvodu , že vývojový kit od infineonu není zrovna levný , tak abych ho třeba nekupoval zbytečně.
dík za konkrétní odpověd na konkrétní otázku ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
FandaTDI |
Zaslal: ne září 28, 2014 21:14 pm |
|
|
Založen: 28.6.2010
Příspěvky: 296
|
ještě zpátky k tématu - u různejch aut je to různý (někdy to jde i s VCDS, ale ...) a v podstatě jde o navození nějaký z cca 7-mi podmínek s ohledem na prioritu řj, apod. U A4 to známej "odkódoval" snad ve 3 řj od gatewaye po motorovku, ale v tý se to kódování po vyp./zap. klíči vrátilo ... zkoušel jsem projíždět i "známý/možný" kanály adaptace např. v tý gatewayi, ale bylo to jinak než třeba u VW ... nakonec to vyřešil s čipem v řj motoru přes nějakou teplotu, ale stejně má hlášku na budíkách ... a podobnýho stavu (např. s jinou hláškou/kontrolkou...) by se de facto mělo dát dosáhnout pouhym odpojením toho vypínače (jak se lze mj. dočíst např. v těch sspčkách )
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Milan-diagnostik |
Zaslal: po září 29, 2014 7:15 am |
|
|
Založen: 27.9.2014
Příspěvky: 15
Bydliště: Praha
|
U platformy MQB Octavia 3 , Golf 7 a audi A3 se upravují hodnoty v gateway v eepromce + flash a tím se pak nic nezobrazuje , tj. všechno se chová jako při plně funkčním systému i tlačítko je plně funkční a na maxidotu se zobrazí po zastavení je přeškrtnutá ikonka startstop.
U ostatních vozidel třeba Passat , Superb 2 , Yeti , Octavia 2 , Tiguan - úprava také gateway , úprava flash
Co jsem testoval na ostatních Audi atd. - tak tam zatím byl úspěch jen u některých modelů - jen odkodováním se povedlo.
Už odzkoušeno na hodně autech a plně funkční...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|