Obsah fóra checksum.cz » Hardware » MOTOCOM TEST - zkušenosti |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
roland702 |
Zaslal: út leden 25, 2011 19:47 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
AEP napsal: roland702 napsal: MNBM napsal: já nemám aretaci! tak to mas blbe s aretaci uvazano za 5minut O1 treba.
jen tak na to tady koukám a napadá mne jestli si roland702 nezaložil další nick a nepíše si sám se sebou !? ee ze bych byl tak hotovej to jeste snad ne
|
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: st leden 26, 2011 1:06 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
aretaci taky nemam,jaka je ta nova verze sw ? ja mam 4.0.3.1 , jinak cidlo snimani ot na valci mam puvodni a zatim bez problemu ,prumer valce mam 44,87
|
_________________ drag power
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: st leden 26, 2011 4:02 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
AEP napsal: roland702 napsal: MNBM napsal: já nemám aretaci! tak to mas blbe s aretaci uvazano za 5minut O1 treba.
jen tak na to tady koukám a napadá mne jestli si roland702 nezaložil další nick a nepíše si sám se sebou !?
ne, to určitě ne.
myslím, že 2.2.2008 neměl válec čerstvě v zemi, viz příloha...
|
Komentář: |
|
Velikost: |
446.64 kB |
Zobrazeno: |
20822 krát |
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: st leden 26, 2011 4:11 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
chiptuning napsal: aretaci taky nemam,jaka je ta nova verze sw ? ja mam 4.0.3.1 , jinak cidlo snimani ot na valci mam puvodni a zatim bez problemu ,prumer valce mam 44,87
díky za info.
44.87, tak to je o necelý centimetr menší na průměru než co mám já.
jaký používáš, respektive pan H. doporučil, moment setrvačnosti válce?
s tím čidlem mě to překvapuje, že nikdo nemá problémy.
tohle, když mělo svoje dny, tak se to projevovalo asi nějak takto - viz obrazek
|
Komentář: |
|
Velikost: |
420.57 kB |
Zobrazeno: |
20820 krát |
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: st leden 26, 2011 9:01 am |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: st leden 26, 2011 9:04 am |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
každý má jinou! asi vás má očíslované!
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
chiptuning |
Zaslal: st leden 26, 2011 9:20 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 761
Bydliště: plzen
|
ja mam moment setrvacnosti 32
|
_________________ drag power
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: st leden 26, 2011 9:56 am |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: st leden 26, 2011 18:54 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
Brouk napsal: merim s 29 tak me vychazi auta v orig skoro presne pokud je auto OK .
29 - jaký máš průměr válce?
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: st leden 26, 2011 20:05 pm |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út únor 01, 2011 3:23 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
to by jsi měl mít moment setrvačnosti stejný jako "chiptuning" (on 32, ty 29).
nicméně, pochoptelně v tom hraje roli i vnitřní průměr, tedy tloušťka válce, síla bočnic a počet vyvyžovacích závaží.
prakticky, přesné sladění hodnot nastavení momentů setrvačnosti jak válce, ostatních komponentů včetně motoru, se musí projevit tím, že průběhy a maximální hodnoty veličin budou stejné jak při měření na 2, 3, 4, 5, případně 6 stupeň (různé změny otáček kol/válce a motoru v čase)
chtělo by to porovnat, několik referenčních motorů na jednotlivých brzdách
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út únor 01, 2011 14:00 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
MNBM napsal:
to by jsi měl mít moment setrvačnosti stejný jako "chiptuning" (on 32, ty 29).
nicméně, pochoptelně v tom hraje roli i vnitřní průměr, tedy tloušťka válce, síla bočnic a počet vyvyžovacích závaží.
prakticky, přesné sladění hodnot nastavení momentů setrvačnosti jak válce, ostatních komponentů včetně motoru, se musí projevit tím, že průběhy a maximální hodnoty veličin budou stejné jak při měření na 2, 3, 4, 5, případně 6 stupeň (různé změny otáček kol/válce a motoru v čase)
chtělo by to porovnat, několik referenčních motorů na jednotlivých brzdách No jelikoz pri instalaci me brzdy pan Hrukda resil jen rozmer valce tak nevim nevim. Navic se mi po case utthlo zavazi a valec byl rozvazenej, nastesti mi to opravil a udelal to poradne. mam 44,68 merim na 30
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Ludvik2 |
Zaslal: pá duben 01, 2011 17:16 pm |
|
|
Založen: 24.4.2008
Příspěvky: 39
|
Každý válec se liší podle toho jak se povede,Brouk a já máme třeba na válci vroubkování je možný že mají válce i jinou tloušťku materiálu atd.,se závažím jsem měl taky problém a pro jistotu jsem ho na některých místech víc přivařil,s čidlem problém nemám,ze začátku problém s nastavením otáček,po sestavení brzdy se prováděla kalibrace s více auty v seriovém stavu odchylka +-1-2PS,problém s tiskem,ptal jsem se několikrát na propojení Motocomu a OBD II prý je to ve fázi testování,při každé změně softu je lepší zkontrolovat soft podle měření protže se výsledky rozcházejí,chyba byla v souboru motor.ini,po změně softu došlo k navýšení přepočtu normy ISO o 1% podle informací pana Hrudky nevý proč k tomu došlo optá se programátora,který na všem pracuje ale asi se mu moc nechce
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kart-tom |
Zaslal: pá listopad 18, 2011 20:23 pm |
|
|
Založen: 18.11.2011
Příspěvky: 1
|
Koukam že moc velká spokojenost tady nepanuje
Mám v planu si postavit vlastní zkušebnu a rozhoduji se co použiji za software a elektroniku.
Nemáte někdo zkušenost s jiným systémem (datamite, Dtec, ...)
Co se týká válce při pruměru cca 450mm by měla být tloušťka stěny 30mm jestly se nemýlím.
Jaka je přibližně doba meření na jeden rychlostní stupeň u výkonějšího auta (nad 200k)
díky za pomoc a nevíte jestli má někdo podobnou zkušebnu v okolí hradce králové
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|