Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Hardware  »  MOTOCOM TEST - zkušenosti
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2

MOTOCOM TEST - zkušenosti

Autor Zpráva
roland702
Zaslal: út leden 25, 2011 19:47 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
AEP napsal:
roland702 napsal:
MNBM napsal:
já nemám aretaci!
tak to mas blbe Wink Wink Wink s aretaci uvazano za 5minut O1 treba.

jen tak na to tady koukám a napadá mne jestli si roland702 nezaložil další nick a nepíše si sám se sebou !? Very Happy Very Happy
Laughing ee ze bych byl tak hotovej to jeste snad ne Laughing Laughing
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chiptuning
Zaslal: st leden 26, 2011 1:06 am Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 761 Bydliště: plzen
aretaci taky nemam,jaka je ta nova verze sw ? ja mam 4.0.3.1 , jinak cidlo snimani ot na valci mam puvodni a zatim bez problemu ,prumer valce mam 44,87

_________________
drag power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
MNBM
Zaslal: st leden 26, 2011 4:02 am Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
AEP napsal:
roland702 napsal:
MNBM napsal:
já nemám aretaci!
tak to mas blbe Wink Wink Wink s aretaci uvazano za 5minut O1 treba.

jen tak na to tady koukám a napadá mne jestli si roland702 nezaložil další nick a nepíše si sám se sebou !? Very Happy Very Happy


ne, to určitě ne.
myslím, že 2.2.2008 neměl válec čerstvě v zemi, viz příloha...



HPIM5394.JPG
 Komentář:
 Velikost:  446.64 kB
 Zobrazeno:  20822 krát

HPIM5394.JPG



_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MNBM
Zaslal: st leden 26, 2011 4:11 am Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
chiptuning napsal:
aretaci taky nemam,jaka je ta nova verze sw ? ja mam 4.0.3.1 , jinak cidlo snimani ot na valci mam puvodni a zatim bez problemu ,prumer valce mam 44,87



díky za info.
44.87, tak to je o necelý centimetr menší na průměru než co mám já.
jaký používáš, respektive pan H. doporučil, moment setrvačnosti válce?

s tím čidlem mě to překvapuje, že nikdo nemá problémy.
tohle, když mělo svoje dny, tak se to projevovalo asi nějak takto - viz obrazek



cidlo vadne.jpg
 Komentář:
 Velikost:  420.57 kB
 Zobrazeno:  20820 krát

cidlo vadne.jpg



_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Zaslal: st leden 26, 2011 9:01 am Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
tak to nevim jak ma ty verze sw teda ja mam 9.8.15.1

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
AEP
Zaslal: st leden 26, 2011 9:04 am Citovat
Založen: 29.10.2008 Příspěvky: 1235 Bydliště: doma , přechodné v dílně
každý má jinou! asi vás má očíslované!

_________________
mám prd ! ale originál, žádná china !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
chiptuning
Zaslal: st leden 26, 2011 9:20 am Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 761 Bydliště: plzen
ja mam moment setrvacnosti 32

_________________
drag power
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Brouk
Zaslal: st leden 26, 2011 9:56 am Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
merim s 29 tak me vychazi auta v orig skoro presne pokud je auto OK .

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
MNBM
Zaslal: st leden 26, 2011 18:54 pm Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
Brouk napsal:
merim s 29 tak me vychazi auta v orig skoro presne pokud je auto OK .


29 - jaký máš průměr válce?

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Zaslal: st leden 26, 2011 20:05 pm Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
44.89

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
MNBM
Zaslal: út únor 01, 2011 3:23 am Citovat
Založen: 2.1.2011 Příspěvky: 114
Brouk napsal:
44.89



to by jsi měl mít moment setrvačnosti stejný jako "chiptuning" (on 32, ty 29).
nicméně, pochoptelně v tom hraje roli i vnitřní průměr, tedy tloušťka válce, síla bočnic a počet vyvyžovacích závaží.
prakticky, přesné sladění hodnot nastavení momentů setrvačnosti jak válce, ostatních komponentů včetně motoru, se musí projevit tím, že průběhy a maximální hodnoty veličin budou stejné jak při měření na 2, 3, 4, 5, případně 6 stupeň (různé změny otáček kol/válce a motoru v čase)

chtělo by to porovnat, několik referenčních motorů na jednotlivých brzdách

_________________
v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: út únor 01, 2011 14:00 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
MNBM napsal:
Brouk napsal:
44.89



to by jsi měl mít moment setrvačnosti stejný jako "chiptuning" (on 32, ty 29).
nicméně, pochoptelně v tom hraje roli i vnitřní průměr, tedy tloušťka válce, síla bočnic a počet vyvyžovacích závaží.
prakticky, přesné sladění hodnot nastavení momentů setrvačnosti jak válce, ostatních komponentů včetně motoru, se musí projevit tím, že průběhy a maximální hodnoty veličin budou stejné jak při měření na 2, 3, 4, 5, případně 6 stupeň (různé změny otáček kol/válce a motoru v čase)

chtělo by to porovnat, několik referenčních motorů na jednotlivých brzdách
No jelikoz pri instalaci me brzdy pan Hrukda resil jen rozmer valce tak nevim nevim. Navic se mi po case utthlo zavazi a valec byl rozvazenej, nastesti mi to opravil a udelal to poradne. mam 44,68 merim na 30
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ludvik2
Zaslal: pá duben 01, 2011 17:16 pm Citovat
Založen: 24.4.2008 Příspěvky: 39
Každý válec se liší podle toho jak se povede,Brouk a já máme třeba na válci vroubkování je možný že mají válce i jinou tloušťku materiálu atd.,se závažím jsem měl taky problém a pro jistotu jsem ho na některých místech víc přivařil,s čidlem problém nemám,ze začátku problém s nastavením otáček,po sestavení brzdy se prováděla kalibrace s více auty v seriovém stavu odchylka +-1-2PS,problém s tiskem,ptal jsem se několikrát na propojení Motocomu a OBD II prý je to ve fázi testování,při každé změně softu je lepší zkontrolovat soft podle měření protže se výsledky rozcházejí,chyba byla v souboru motor.ini,po změně softu došlo k navýšení přepočtu normy ISO o 1% podle informací pana Hrudky nevý proč k tomu došlo optá se programátora,který na všem pracuje ale asi se mu moc nechce Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kart-tom
Zaslal: pá listopad 18, 2011 20:23 pm Citovat
Založen: 18.11.2011 Příspěvky: 1
Koukam že moc velká spokojenost tady nepanuje
Mám v planu si postavit vlastní zkušebnu a rozhoduji se co použiji za software a elektroniku.
Nemáte někdo zkušenost s jiným systémem (datamite, Dtec, ...)
Co se týká válce při pruměru cca 450mm by měla být tloušťka stěny 30mm jestly se nemýlím.
Jaka je přibližně doba meření na jeden rychlostní stupeň u výkonějšího auta (nad 200k)
díky za pomoc a nevíte jestli má někdo podobnou zkušebnu v okolí hradce králové
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 7:01 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.