|
Obsah fóra checksum.cz » Diagnostika - obecně » ECU LADA NIVA 21214-1411010 GM |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
Petr_X |
Zaslal: po březen 21, 2011 21:06 pm |
|
|
Založen: 15.3.2011
Příspěvky: 3
|
astero napsal: Petre diki za motivaciu, az budem mat chvilku tak to znovu rozlozim. Jak by mala fungovat ta prepojka?
Propojka funguje tak,že když zkratuješ v diagnostické zásuvce v Nivě 1,7i jednobodu ty dva první piny zprava v horní řadě a zapneš zapalování,sepne se relé ventilátorů chlazení (začnou se točit ventilátory na chladiči),dále sepne relé předehřevu sacího sběrného potrubí a začne blikat oranžová kontrolka CHECK ENGINE v levém spodním rohu tachometru. Vybliká 3xza sebou kód 12 (jedno bliknutí_mezera_dvě bliknutí_delší mezera) Toto se opakuje celkem 3x,pak analogicky 3xza sebou je vyblikán Chybový kód,pokud je nějaký v paměti uložen,např. kód 24,který znamená -Absence signálu rychlosti jízdy automobilu. Je-li v paměti další uložený kód,opět je vyblikán 3x. Pak se to celé opakuje od začátku znova,vždycky začíná blikání kódem 12,který signalizuje připravenost ŘJ,pak následují další uložené kódy. Pokud bliká stále jen kód 12 ,je vše v pořádku (v paměti nejsou žádné chybové kódy). Kódů je u Nivy nějak kolem 20. Při odpojení akumulátoru se všechny chybové kódy z paměti vymažou.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je út červenec 22, 2025 16:11 pm
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
|
|
|