Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » jak přidat více paliva u PD |
Strana 3 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 |
|
Autor |
Zpráva |
MNBM |
Zaslal: po leden 24, 2011 21:32 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
a tady je pracně vytvořená kalibrace pro RACE520
|
Komentář: |
|
Velikost: |
495.11 kB |
Zobrazeno: |
28172 krát |

|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út leden 25, 2011 2:19 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
Ale to jde i do 51mg. Zbytecne roztahovat az na 70.. celej sw je na tomhle postavenej, jedine co si roztahuji je turbo, at neni prefoukanej motor. velka chyba vetsiny nahravacu u PD.. konkretne ASZ tam si potaham i uhly [osy] a je to pak pruznejsi a prijemnejsi.
Moje kalibrace race by jsi kukal
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út leden 25, 2011 3:03 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
tomu nerozumím, proč zbytečně do 70mg?
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
vali |
Zaslal: út únor 01, 2011 3:23 am |
|
|
Založen: 7.9.2008
Příspěvky: 62
Bydliště: České Budějovice
|
Nejspíš roland702 myslí, že neni potřeba na X měnit 51 na 70mg. Jelikož délka vstřiku od 51Mg vejš, je furt stejná.
Ale proč to nezměnit, když to chce mít korektně.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út únor 01, 2011 4:37 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
potřeba je, aby když si jednotka myslí, že pracuje např. s 40, 50, 60 mg, tak aby reálně vstřiky dávaly taky 40, 50, 60mg.
a né, aby si jednotky myslela, že dává 51, a při tom vstřik dával 80mg. to je potom prostě všechno regulované v závislosti na dávce paliva úpně špatně.
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: út únor 01, 2011 13:24 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
jo no ale tady si borci myslej ze kdyz maji napsane 80mg ze tam 80mg maji, na seriove trysky. Ty resis pojem oni prujem
Jsou softy co maj i na injection 60mg ale voltaz stejnou jako 51
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: út únor 01, 2011 17:19 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: út únor 01, 2011 17:43 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
alpiners2 napsal: http://www.youtube.com/watch?v=zLqPVgmkPgE&NR=1 96kw vstrekovače 
pointa?
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
jet2000 |
Zaslal: út únor 08, 2011 10:08 am |
|
|
Založen: 28.1.2011
Příspěvky: 14
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: út únor 08, 2011 10:34 am |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
keď nevieš ako to je tak radšej no comment
|
|
|
Návrat nahoru |
|
strong2 |
Zaslal: ne březen 06, 2011 12:54 pm |
|
|
Založen: 5.3.2011
Příspěvky: 33
Bydliště: jižní morava
|
no tak šlo o to přidat více paliva, nemuselo být (ukazovat) víc jak 70mg, tet už vím, prodloužit délku vstřiku.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: po březen 07, 2011 8:54 am |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
hmm kurna technická debata nikde ale 12 stranek o tom že se něco nepovedlo a že zakazník za 100 e čeká zazraky tak to jooo ...........
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
|