Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Opraveno Laguna II houpala až dohopala |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Bradytec |
Zaslal: út únor 09, 2010 14:55 pm |
|
|
Založen: 3.10.2008
Příspěvky: 79
|
Takže přijel ke mě pán s houpající lagunou. Jedná se o Lagunu II 2001 1.9 dci 79 kw
Při odvozu pána mi připadalo že to táhlo normálně i když pán řikal že pocituje pokles výkonu. Nevím těžko spekulovat. Při cestě z něho vypadlo, že to nešlo nastartovat a že blbnou nějak budíky. Prý musel 5x vložit kartu aby vůbec naběhly budíky a chytlo to. Já to dovezl před barák. Na večer že to uklidím domů a už to nechyto. Vždycky jako když by už chtělo ale nechytlo. A budíky nenaběhly tak jak by měly.Jen občas. ( viz foto) Odstrkal jsem to do dílny a načetl KTS. XX závad. Co jsme to tak nějak promazal, tak na jednotce motoru relé žhavení. Vymněnil jsem tedy žhavičky. Ani jedna nešla. Ted mám v dílně 25 nad nulou a motor po dlouhém trápení chytnul ale třeba max na sekundu. Spíš to chce jen jako by chytat. Reakce na plyn žádná a při startování to občas zakouří. V jednotce motoru je pamět prázdná. Zkoušel jsme teda ještě centrální elektriku jestli imo atd. Tam jsou uložené závady : 36 čtečka čipových karet - Spínač dorazu karty, přerušení. 80 Komunikace CAN s řídící jednotkou ABS/ESP - Signál rychlosti chybí. Myslím ale že ta závada 36 svídita už při minulé návštěvě a vše tak nějak fungovalo. Myslíte že má chyba č. 36 nebo 80 vliv na nastartování motoru?
|
Naposledy upravil Bradytec dne čt únor 18, 2010 17:38 pm, celkově upraveno 1 krát.
Komentář: |
|
Velikost: |
68.62 kB |
Zobrazeno: |
16737 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Bradytec |
Zaslal: út únor 09, 2010 15:01 pm |
|
|
Založen: 3.10.2008
Příspěvky: 79
|
zavady
|
Komentář: |
|
Velikost: |
54.86 kB |
Zobrazeno: |
16735 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Bradytec |
Zaslal: út únor 09, 2010 15:01 pm |
|
|
Založen: 3.10.2008
Příspěvky: 79
|
Takto většinou naběhnou budíky po vložení karty
|
Komentář: |
|
Velikost: |
67.11 kB |
Zobrazeno: |
16735 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Bradytec |
Zaslal: út únor 09, 2010 15:03 pm |
|
|
Založen: 3.10.2008
Příspěvky: 79
|
A takto jednou z xx pokusů a občas se rozsvítí až při startování
|
Komentář: |
|
Velikost: |
67.46 kB |
Zobrazeno: |
16733 krát |
|
|
|
Návrat nahoru |
|
minoss |
Zaslal: út únor 09, 2010 17:23 pm |
|
|
Založen: 20.6.2008
Příspěvky: 75
Bydliště: SR
|
ten snimac v citacke som menil uz na 3.... dokonca bola na jedenj aj poskodena karta tym ze ju majitel nosil vo vrecku na zadku... vymenil som to vsetkoa auto chodi dodnes... zatial... ale mal som to vtedy citane cez clip a pozeral som aj skutocne hodnoty ze to tam bolo aj vidiet mam pocit ako to nechodilo...ale to bolo uz davnejsie asi 2 roky...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Bradytec |
Zaslal: čt únor 18, 2010 17:37 pm |
|
|
Založen: 3.10.2008
Příspěvky: 79
|
Takže auto opraveno. Byly zalepené špičky od nějaké sračky. Nejspíš bionafta. Takže komplet vyčištěny, novej palivák, vyčištěn celí pal. sistém. Vysátá nádrž a auto natočeno na Pro-tec a následně nová nafta. Auto ted startuje na první otočku a výkon šel razantně nahoru.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mp3turbo |
Zaslal: so říjen 16, 2010 21:02 pm |
|
|
Založen: 28.9.2009
Příspěvky: 19
|
viem ze reagujem rok dozadu ale aj tak : hentakym setrilkom by som dakedy doprial, aby im tie lacne sracky na ktore sa snazia jazdit oddrbali cele cerpadlo, vsetky vstrekovace a este aj volaco ine k tomu v motore.
pretoze to co ludia dokazu aby "usetrili" sedem korun to uz nema obdobu.
takze by som im fakt doprial nech si usetria 20.000 na palive a potom vycaluju 80.000 za opravy. Aby sa nabuduce uvedomili s tymi ich sprostymi gebuľami...
napriklad:
http://www.powerdiesel.sk/viewtopic.php?f=9&t=157
http://www.powerdiesel.sk/viewtopic.php?f=9&t=203 [najprv mu nafta oddrbe dva vozy a fešák to potom leje do 2.0tdi - ja by som mal trochu bobky]
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: po leden 24, 2011 20:11 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
Bradytec napsal: , vyčištěn celí pal. sistém.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|