Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Chip Cimbu na OII RS TDi 125kw-->173kw? |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
lesnik |
Zaslal: st březen 14, 2007 2:21 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 5
|
Koukal sem že firma Cimbu nabízí zvýšení výkonu nové dieslové oktávky RS za 125kw a 350Nm na 173kw a 420Nm.Co si o tom myslíte?Já myslim,že filtr pevných částic nebude moc dlouho fungovat při takovém nárustu výkonu.
Stránky Cimbu jsou zde http://www.cimbu.cz/index_cz.php
|
|
|
Návrat nahoru |
|
BH MOTOR |
Zaslal: st březen 14, 2007 12:10 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 114
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: st březen 14, 2007 17:36 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
samotným chipem z toho motoru 50kw? nezmysel
|
|
|
Návrat nahoru |
|
BH MOTOR |
Zaslal: st březen 14, 2007 20:41 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 114
|
alpiners2 napsal: samotným chipem z toho motoru 50kw? nezmysel a zasa najsamlepsi cimbu. moj nazor ze este menej ako na obyc 2 litri. uz je to aj tak dost nafuknute a este aj filter pevnych k tomu. nerealne bez zmeny koncepcie.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
alpiners2 |
Zaslal: čt březen 15, 2007 14:23 pm |
|
|
Založen: 9.3.2007
Příspěvky: 346
Bydliště: Slovakia
|
tie 2litre octavky majú problém už zo sériovým výkonom. kamoš má 2tdi pd 140ps a už mu menili turbo a aj prevodouku. a to ešte nanajazdil ani 100tis. km. chip pre ten motor je istá vražda
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: ne duben 01, 2007 11:59 am |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
ani to neni problem motoru jako kvalitou Turba a materialu , vse se zlevnuje a kvalita jde do pr...
njn vsichni chteji vse levnejsi akce akce akce a tak to vypada potom No a nejvetsi podil vidim u ridicu proste nekomu muzete rikat cokoliv ale kdyz ma tezkou nohu a jeste je hluchej nevydrzi ani original )))))))))
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: pá únor 04, 2011 7:54 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
lesnik napsal: Koukal sem že firma Cimbu nabízí zvýšení výkonu nové dieslové oktávky RS za 125kw a 350Nm na 173kw a 420Nm.Co si o tom myslíte?Já myslim,že filtr pevných částic nebude moc dlouho fungovat při takovém nárustu výkonu.
Stránky Cimbu jsou zde http://www.cimbu.cz/index_cz.php
173kW s GT1749VC ? nesmysl!
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
pepiktdi |
Zaslal: so únor 05, 2011 0:20 am |
|
|
Založen: 14.3.2008
Příspěvky: 351
|
treba to enni 173KW ale je to 173PS
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: so únor 05, 2011 9:10 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: so únor 05, 2011 9:26 am |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
podvodnik, to turbo je tak max na 205 koni
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: so únor 05, 2011 10:36 am |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
volal mi zakaznik že audi A6 3,0tdi 155kw tak mu řikam že mužem na 175 kw a on na to cimbu mi slibil 300hp ........
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: so únor 05, 2011 10:47 am |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
tomík napsal: volal mi zakaznik že audi A6 3,0tdi 155kw tak mu řikam že mužem na 175 kw a on na to cimbu mi slibil 300hp ........
u té 155kW verze si dej pozor na převodovku - ZF6HP19A - max 450Nm, jinak ti do půl roku bude volat a požadovat zaplacení opravy...
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: so únor 05, 2011 10:59 am |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
je to v manuálu ale diky za info poznačim si ma cenu s tím automatem vubec navyšovat?
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
Libang |
Zaslal: so únor 05, 2011 11:48 am |
|
|
Založen: 25.11.2010
Příspěvky: 163
Bydliště: Velké Meziříčí
|
Brouk napsal: ani to neni problem motoru jako kvalitou Turba a materialu , vse se zlevnuje a kvalita jde do pr...
njn vsichni chteji vse levnejsi akce akce akce a tak to vypada potom No a nejvetsi podil vidim u ridicu proste nekomu muzete rikat cokoliv ale kdyz ma tezkou nohu a jeste je hluchej nevydrzi ani original )))))))))
kde jsou ty doby 1.6TD ktere meli snad 100% predimenzovane turbo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
MNBM |
Zaslal: so únor 05, 2011 12:40 pm |
|
|
Založen: 2.1.2011
Příspěvky: 114
|
tomík napsal: je to v manuálu ale diky za info poznačim si ma cenu s tím automatem vubec navyšovat?
má, ale nikde nesmíš nepřekročit 450Nm - což je např. ve 4000 1/min 256HP.
(spousta tunerů vůbec nerešilo, jaká je tam skřín, naložili tomu co uměli, a po pár měsících se skřín rozsypala)
novější auta mají s 3.0TDI automat ZF6HP28, ten zvládne na vstupu max. 700Nm.
|
_________________ v chiptuningu od 1995, brzda, diagnostika, analýzy, výpočty a konstrukce motorů, kalibrace pro ECU, výuka v oblasti HW, SW
|
|
Návrat nahoru |
|
|