Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Problem citroen berlingo prosim o pomoc. |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
johnyb007 |
Zaslal: so červen 05, 2010 4:30 am |
|
|
Založen: 12.10.2009
Příspěvky: 307
|
Mam problem s citroen berlingo na snimaci tlaku na railovej liste sa mi objavilo na patie 9V ma tam byt zem plus 5V a signal a prave na tom signale je 9VMotor naskoci ale vypise to vysoky tlak a vypne myslel som ze je zla rj dal som druhu a to iste kable od cidla idu priamo do rj a su dobre vsetko skontrolovane poradte niekto ak mate podobnu skusenost.Dakujem.
|
_________________ Galletto 1206, BDM 100,Supervag Flash,ECM 6.2,VP 590,
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: ne červen 06, 2010 17:32 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Mezi kterýma piny to měříš (na čidle).
Je to siemens ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
johnyb007 |
Zaslal: út červen 08, 2010 21:27 pm |
|
|
Založen: 12.10.2009
Příspěvky: 307
|
Medzi zemou a signalom je to bosch
|
_________________ Galletto 1206, BDM 100,Supervag Flash,ECM 6.2,VP 590,
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: st červen 09, 2010 7:13 am |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Pokud máš orig čidlo (NE ze siemense – jinak zapojené) tak vyměň regulátor.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: st červen 09, 2010 9:27 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2181
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: st červen 09, 2010 9:40 am |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Měří to mezi špatnýma piny Regulátor
Mezi 2 a 3 pinem máš určitě 5V
|
|
|
Návrat nahoru |
|
johnyb007 |
Zaslal: st červen 09, 2010 22:09 pm |
|
|
Založen: 12.10.2009
Příspěvky: 307
|
Medzi 1 a2 je 9v medzi1 a 3 Je 5v auto naskoci a stale stupa tlak az vypne motor regulator sa vymenil na cerpadle ale stale to iste tlak meria normalne v prametroch je na volnobeh 392 len po chvili zacne stupat az na 800 a potom vypne.
|
_________________ Galletto 1206, BDM 100,Supervag Flash,ECM 6.2,VP 590,
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: čt červen 10, 2010 6:57 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2181
Bydliště: Ostrava
|
to je divné, máš na vstupu 5V a vystup 9V ??
kolik máš napětí když zapneš klíček?
změř proud regulatoru zda je vubec jednotkou ovládán.
|
_________________ Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: čt červen 10, 2010 8:06 am |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Měříš to mezi špatnýma PINY. Ted si to přesně nepamatuji,ale není výstup
negativní (skus měřit +5V- signál) NE zem.
Nedávno jsem měl podobnou závadu ale na siemensu na volnoběh
se začal zvyšovat tlak až to spadlo do nouzáku (siemens nechcípá).
Nedokážu si to vysvětlit ,ale ani regulátor nepomohl (nebo spíš hned odešel)
Také jsem měnilo jednotku dráty atd. a pomohlo pouze výměna celého
čerpadla.(viz jpg –regulátor po 10min chodu na vadném čerpadle).
|
Komentář: |
|
Velikost: |
73.32 kB |
Zobrazeno: |
21099 krát |

|
Komentář: |
|
Velikost: |
102.23 kB |
Zobrazeno: |
21099 krát |

|
|
|
Návrat nahoru |
|
johnyb007 |
Zaslal: st červen 16, 2010 17:54 pm |
|
|
Založen: 12.10.2009
Příspěvky: 307
|
Presne tak ako vravis stale ked sa vycisti regulator chvilu to ide a potom ho zapecie pan totiz dlhsiu dobu jazdi na bionafte a neviem akej kvality trsky boli tiez v cudu takze nove trysky cepadlo a vycistenie komplet palivoveho systemu a auto maka.Dakujem za prispevky vsetkym.
|
_________________ Galletto 1206, BDM 100,Supervag Flash,ECM 6.2,VP 590,
|
|
Návrat nahoru |
|
|