Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  bmw x6 35d vstřiky
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

bmw x6 35d vstřiky

Autor Zpráva
DIGI-DELETED
Zaslal: st prosinec 19, 2012 8:56 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
mam tu bmw x6 35d 2009 rok , piezzo vstřiky , auto se chová záhadně :
po nastartovani běží asi 3 vteřiny a zdechne , diag hlasi zavadu na vstriku 4a nebo 5 .
pokud odpojím jeden z trojice vstřiků 1, 4 a 5 tak auto běží na 5 válců , ale běží a hlásí jen tu konkrétní závadu odpojeného vstřiku , pokud ho připojím zpět tak auto zdechne...
přehazoval jsem vstřiky mezi sebou a dělá to zase jen tato společně ovládaná trojice, je jedno kam který vstřik dám , stejně to zase vyhodí error a vypne motor..
je mi to záhada , jako kdyby ta větev byla proudově přetížená a ochrana v ecu to shazovala celé... Rolling Eyes
kabeláž byla rozpletená . konektory na vstřikách (pozlacene) jsem všechny vyměnil , konektory na ecu taky vyzkoušené , druhá ecu se chová stejně (edc16cp35)

divne je že jsem i přehodil vstřiky z větve 1,4,5, na větev 2,3,6 a pořád stejná závada (tím bych vstřiky vyloučil)

nenapadá někoho něco ?

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Okura
Zaslal: st prosinec 19, 2012 9:12 am Citovat
Založen: 4.10.2008 Příspěvky: 2168 Bydliště: Ostrava
napajení, země pro ecu drží ok?

_________________
Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
tomík
Zaslal: st prosinec 19, 2012 12:26 pm Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
Při startování hází vstřiky do přepadu všechny stejně_?

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hombre1
Zaslal: st prosinec 19, 2012 23:41 pm Citovat
Založen: 4.11.2011 Příspěvky: 81
DIGI-DELETED napsal:
mam tu bmw x6 35d 2009 rok , piezzo vstřiky , auto se chová záhadně :
po nastartovani běží asi 3 vteřiny a zdechne , diag hlasi zavadu na vstriku 4a nebo 5 .
pokud odpojím jeden z trojice vstřiků 1, 4 a 5 tak auto běží na 5 válců , ale běží a hlásí jen tu konkrétní závadu odpojeného vstřiku , pokud ho připojím zpět tak auto zdechne...
přehazoval jsem vstřiky mezi sebou a dělá to zase jen tato společně ovládaná trojice, je jedno kam který vstřik dám , stejně to zase vyhodí error a vypne motor..
je mi to záhada , jako kdyby ta větev byla proudově přetížená a ochrana v ecu to shazovala celé... Rolling Eyes
kabeláž byla rozpletená . konektory na vstřikách (pozlacene) jsem všechny vyměnil , konektory na ecu taky vyzkoušené , druhá ecu se chová stejně (edc16cp35)

divne je že jsem i přehodil vstřiky z větve 1,4,5, na větev 2,3,6 a pořád stejná závada (tím bych vstřiky vyloučil)

nenapadá někoho něco ?


Sam nikomu neporadis a ted somrujes?

Prubni cidlo na railu. Mas tam maly tlak. Dva vstriky utahne, tri uz ne.

_________________
*-* opravy ecu a autoelektroniky *-*
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: čt prosinec 20, 2012 0:25 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
a co mam poradit ? co kam nalejt a nebo co a jak stočit ? Laughing Laughing
to se blbě radí , ale konstruktivní věci nejsou problem ....

pokud by se ty chyby měly týkat tlaku paliva , tak si myslím že by to ecu poznala zahlasila error co se tlaku týká ne ?
i když možné je leccos , hodně chyb jsou jen důsledkem jiné příčiny...
p.s. většinou se snažím věci rozlousknout jinak než psaním na forum ,když už něci napíšu , tak po delším bádání jinde .
tady jsem to aspon zkusil , přijde mi to konstruktivnější dotaz než píčoviny typu začínám s chiptuningem Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomík
Zaslal: čt prosinec 20, 2012 6:54 am Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
pokud ti nic nejde z prepadu malej tlak pokud ti z jednoho nebou dvou přepadu de moc vstrik ko tlak vidiš na diagnostice jak skoči 200 musi naskočit když neklesne tak běží pokud prokresluje čidlo poznáž na rychlých změnách ve hře je špatná nafta nizkej podavaci tlak musi být min 2 bary 1,5 bar nechytne 1,8 bar prochytavá 2,bar běží Smile

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
podivoc
Zaslal: pá prosinec 21, 2012 0:40 am Citovat
Založen: 27.11.2009 Příspěvky: 584 Bydliště: brno
Tak na tlak se musel divat jestli pada nez to zdechne.V otackach to jede.Jestli taky nepodfukuje egr,to chvilu zahrci a zdechne bez zavad nebo to napise nejakej blud,tak jak pokracujes? Confused


Naposledy upravil podivoc dne pá prosinec 21, 2012 8:38 am, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
anydraj
Zaslal: pá prosinec 21, 2012 7:48 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Ja BMW nedelam, ale urcite bude nekde v live datech nabijeci doba piezzo.Bude to stejne jako na VW.
Tam krasne poznas, ktery vstrik uz to ma za sebou, aniz bys je daval na stolici.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: ne prosinec 30, 2012 20:47 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
tak nakonec občasný zkrat na kostru na vstriku 6 a pritom to vyhazovalo eeror 4a5 jak kts , tak gt1..
mam takovej pocit , že je asi nejlepší začínat rovnou osciloskopem a diag mít jako vedlejší nápovědu..
Rolling Eyes

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robin
Zaslal: ne prosinec 30, 2012 22:44 pm Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
Hele nic proti osciloskopu ale když si něco prectu na FCD jak tam každou kravinu co je už klasickou dedukci jasná, měří osciloskopem tak bych si nevidelal ani na chleba Crying or Very sad jó něco jiného kdyby byli k dispozici derivacni svazky jako je povinné vybavení autor.servinu (někdy mě může trefit po nějakým merici osciloskopu když propycha všechnu izolací na vodici a do měsíce je drát schnili ).
Já ho využijí tak max 20x do roku ,převažuje série a programátor.
V tvém případě by se asi zrovna hodil jak říkáš Wink

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po prosinec 31, 2012 9:35 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
hele lepší než ti co osciloscopem propichují izolaci jsou ti montéři , kteří se snaží narvat měřící hroty z multimetru z Baumaxu do jakéhokoliv konektoru ...
viz tento případ s pozlacenými kontakty na vstřikách..

taky to nevytahuju často , ačkoliv mám jak autoscop , tak i dva stabilní přístroje , ono jen ta práce napojit si všechno co potřebuješ , ale občas to odhalí error kde si lámalo zuby xx " montérů" Laughing

vtip je že původně byl asi jen ten jeden vstřik ko , časem přibyly kontakty (1 kontakt 80kč !!! zloději jedni) a no a pak se odporoučela i ecu do věčných lovišt ...

komické je na tom to , že se to pokoušeli opravit nějací montéři z pneuservisu co tam i čipujou ... Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
matiz
Zaslal: po prosinec 31, 2012 14:44 pm Citovat
Založen: 31.12.2011 Příspěvky: 127
Ted jsem to docet a nechapu majitele ktery muze dat takove auto s takovou zavadou na opravu do pneuservisu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomík
Zaslal: po prosinec 31, 2012 15:13 pm Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
To je normální ke mě jedou až naposledy neb 350kč hodina je asi moc.....a ještě mám tu několik X5,X3,atd si přivezou svoje díly z autokelly ,a pak majitel E39 za 100tis mi dá auto a řekne chci to mít cajk a vše origo někdy člověk nechape....

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirka.p
Zaslal: po prosinec 31, 2012 16:04 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
tomík napsal:
To je normální ke mě jedou až naposledy neb 350kč hodina je asi moc.....a ještě mám tu několik X5,X3,atd si přivezou svoje díly z autokelly ,a pak majitel E39 za 100tis mi dá auto a řekne chci to mít cajk a vše origo někdy člověk nechape....


asi tak nejak. otec ma autoservis a kdyz tam jsem tak to vidim. prijede deda se š 100 a koupi si 4 gumy a neresi a pak na to prijede prazak ze 7 BMW a hleda jete gumy na dojeti. clovek nekdy opravdu nechape...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: po prosinec 31, 2012 16:40 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
matiz napsal:
Ted jsem to docet a nechapu majitele ktery muze dat takove auto s takovou zavadou na opravu do pneuservisu.

no ono tam je na ceduli : pneuservis-autoservis -výměny výfuků a nově i diagnostika a chiptuning.. Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 14:21 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.