Obsah fóra checksum.cz » Diesel » bmw x6 35d vstřiky |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
DIGI-DELETED |
Zaslal: st prosinec 19, 2012 8:56 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
mam tu bmw x6 35d 2009 rok , piezzo vstřiky , auto se chová záhadně :
po nastartovani běží asi 3 vteřiny a zdechne , diag hlasi zavadu na vstriku 4a nebo 5 .
pokud odpojím jeden z trojice vstřiků 1, 4 a 5 tak auto běží na 5 válců , ale běží a hlásí jen tu konkrétní závadu odpojeného vstřiku , pokud ho připojím zpět tak auto zdechne...
přehazoval jsem vstřiky mezi sebou a dělá to zase jen tato společně ovládaná trojice, je jedno kam který vstřik dám , stejně to zase vyhodí error a vypne motor..
je mi to záhada , jako kdyby ta větev byla proudově přetížená a ochrana v ecu to shazovala celé...
kabeláž byla rozpletená . konektory na vstřikách (pozlacene) jsem všechny vyměnil , konektory na ecu taky vyzkoušené , druhá ecu se chová stejně (edc16cp35)
divne je že jsem i přehodil vstřiky z větve 1,4,5, na větev 2,3,6 a pořád stejná závada (tím bych vstřiky vyloučil)
nenapadá někoho něco ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: st prosinec 19, 2012 9:12 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2169
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: st prosinec 19, 2012 12:26 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
Při startování hází vstřiky do přepadu všechny stejně_?
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
hombre1 |
Zaslal: st prosinec 19, 2012 23:41 pm |
|
|
Založen: 4.11.2011
Příspěvky: 81
|
DIGI-DELETED napsal: mam tu bmw x6 35d 2009 rok , piezzo vstřiky , auto se chová záhadně :
po nastartovani běží asi 3 vteřiny a zdechne , diag hlasi zavadu na vstriku 4a nebo 5 .
pokud odpojím jeden z trojice vstřiků 1, 4 a 5 tak auto běží na 5 válců , ale běží a hlásí jen tu konkrétní závadu odpojeného vstřiku , pokud ho připojím zpět tak auto zdechne...
přehazoval jsem vstřiky mezi sebou a dělá to zase jen tato společně ovládaná trojice, je jedno kam který vstřik dám , stejně to zase vyhodí error a vypne motor..
je mi to záhada , jako kdyby ta větev byla proudově přetížená a ochrana v ecu to shazovala celé...
kabeláž byla rozpletená . konektory na vstřikách (pozlacene) jsem všechny vyměnil , konektory na ecu taky vyzkoušené , druhá ecu se chová stejně (edc16cp35)
divne je že jsem i přehodil vstřiky z větve 1,4,5, na větev 2,3,6 a pořád stejná závada (tím bych vstřiky vyloučil)
nenapadá někoho něco ?
Sam nikomu neporadis a ted somrujes?
Prubni cidlo na railu. Mas tam maly tlak. Dva vstriky utahne, tri uz ne.
|
_________________ *-* opravy ecu a autoelektroniky *-*
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: čt prosinec 20, 2012 0:25 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
a co mam poradit ? co kam nalejt a nebo co a jak stočit ?
to se blbě radí , ale konstruktivní věci nejsou problem ....
pokud by se ty chyby měly týkat tlaku paliva , tak si myslím že by to ecu poznala zahlasila error co se tlaku týká ne ?
i když možné je leccos , hodně chyb jsou jen důsledkem jiné příčiny...
p.s. většinou se snažím věci rozlousknout jinak než psaním na forum ,když už něci napíšu , tak po delším bádání jinde .
tady jsem to aspon zkusil , přijde mi to konstruktivnější dotaz než píčoviny typu začínám s chiptuningem
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: čt prosinec 20, 2012 6:54 am |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
pokud ti nic nejde z prepadu malej tlak pokud ti z jednoho nebou dvou přepadu de moc vstrik ko tlak vidiš na diagnostice jak skoči 200 musi naskočit když neklesne tak běží pokud prokresluje čidlo poznáž na rychlých změnách ve hře je špatná nafta nizkej podavaci tlak musi být min 2 bary 1,5 bar nechytne 1,8 bar prochytavá 2,bar běží
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
podivoc |
Zaslal: pá prosinec 21, 2012 0:40 am |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
Tak na tlak se musel divat jestli pada nez to zdechne.V otackach to jede.Jestli taky nepodfukuje egr,to chvilu zahrci a zdechne bez zavad nebo to napise nejakej blud,tak jak pokracujes?
|
Naposledy upravil podivoc dne pá prosinec 21, 2012 8:38 am, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: pá prosinec 21, 2012 7:48 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
Ja BMW nedelam, ale urcite bude nekde v live datech nabijeci doba piezzo.Bude to stejne jako na VW.
Tam krasne poznas, ktery vstrik uz to ma za sebou, aniz bys je daval na stolici.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne prosinec 30, 2012 20:47 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
tak nakonec občasný zkrat na kostru na vstriku 6 a pritom to vyhazovalo eeror 4a5 jak kts , tak gt1..
mam takovej pocit , že je asi nejlepší začínat rovnou osciloskopem a diag mít jako vedlejší nápovědu..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: ne prosinec 30, 2012 22:44 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Hele nic proti osciloskopu ale když si něco prectu na FCD jak tam každou kravinu co je už klasickou dedukci jasná, měří osciloskopem tak bych si nevidelal ani na chleba jó něco jiného kdyby byli k dispozici derivacni svazky jako je povinné vybavení autor.servinu (někdy mě může trefit po nějakým merici osciloskopu když propycha všechnu izolací na vodici a do měsíce je drát schnili ).
Já ho využijí tak max 20x do roku ,převažuje série a programátor.
V tvém případě by se asi zrovna hodil jak říkáš
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po prosinec 31, 2012 9:35 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
hele lepší než ti co osciloscopem propichují izolaci jsou ti montéři , kteří se snaží narvat měřící hroty z multimetru z Baumaxu do jakéhokoliv konektoru ...
viz tento případ s pozlacenými kontakty na vstřikách..
taky to nevytahuju často , ačkoliv mám jak autoscop , tak i dva stabilní přístroje , ono jen ta práce napojit si všechno co potřebuješ , ale občas to odhalí error kde si lámalo zuby xx " montérů"
vtip je že původně byl asi jen ten jeden vstřik ko , časem přibyly kontakty (1 kontakt 80kč !!! zloději jedni) a no a pak se odporoučela i ecu do věčných lovišt ...
komické je na tom to , že se to pokoušeli opravit nějací montéři z pneuservisu co tam i čipujou ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: po prosinec 31, 2012 14:44 pm |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Ted jsem to docet a nechapu majitele ktery muze dat takove auto s takovou zavadou na opravu do pneuservisu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: po prosinec 31, 2012 15:13 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
To je normální ke mě jedou až naposledy neb 350kč hodina je asi moc.....a ještě mám tu několik X5,X3,atd si přivezou svoje díly z autokelly ,a pak majitel E39 za 100tis mi dá auto a řekne chci to mít cajk a vše origo někdy člověk nechape....
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: po prosinec 31, 2012 16:04 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
tomík napsal: To je normální ke mě jedou až naposledy neb 350kč hodina je asi moc.....a ještě mám tu několik X5,X3,atd si přivezou svoje díly z autokelly ,a pak majitel E39 za 100tis mi dá auto a řekne chci to mít cajk a vše origo někdy člověk nechape....
asi tak nejak. otec ma autoservis a kdyz tam jsem tak to vidim. prijede deda se š 100 a koupi si 4 gumy a neresi a pak na to prijede prazak ze 7 BMW a hleda jete gumy na dojeti. clovek nekdy opravdu nechape...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po prosinec 31, 2012 16:40 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
matiz napsal: Ted jsem to docet a nechapu majitele ktery muze dat takove auto s takovou zavadou na opravu do pneuservisu.
no ono tam je na ceduli : pneuservis-autoservis -výměny výfuků a nově i diagnostika a chiptuning..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
|