Obsah fóra checksum.cz » Diesel » 206 HDI úprava |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
karelhdi |
Zaslal: st říjen 10, 2012 1:21 am |
|
|
Založen: 10.10.2012
Příspěvky: 20
|
zdravím, potřeboval bych poradit, mám P 206 2.0 HDI 90 koní, mám udělané vedení a intercooler a dal jsem tam turbo z P 307 2.0 HDI 100 kw, na internetu byl návod, co předělat, aby jednotka uměla ovládat turbo. z jednotky jsem si vytáhnul kabely k MAP senzoru a na podtlakový ventil na turbo (stejně tak, jako to má 2.0 HDI 80kw), bylo tam, že se tam musí nahrát mapa z P 406 2.0 HDi 80 kw, která už to ovládání turba v sobě má, ty jednotky jsou stejný, jen ten sw je jinej, tak jsem si stáhnul mapu z 80kw, ale nějak to nefungovalo jak by mělo, auto nenastartovalo :/ byla zapsaná chyba, teď nevím přesně jak to tam bylo, ale něco s imobilizérem, jak je to možný? ještě když jsem tam měl origo turbo, tak jsem tam chtěl lepší mapu, měl jsem jednotku s upravenou mapou taky z 206 2.0 HDI 90 koní a chtěl jsem jí přendat, ale to bych musel přendat i BSI a to se mi nechtělo, tak jsem si do auta zapojil tu jinou jednotku, vytáhnul jsem si z ní mapu, zapojil jsem mojí jednotku a staženou mapu jsem nahrál a fungovalo to, teď jsem to chtěl udělat taky tak a je problém s tím imobilizérem, jak je to možný, veděl by někdo? je pravda, že ta 80 kw mapa byla stažená od někoho z fóra, a možná to byla mapa z 406 2003 r.v. , může to být ten problém, měla by to být mapa z r.v. před 2002, vim, že pak dělali jinou elektriku, tak jestli je to tím nebo jestli je tam úplně jinej problém, dík za rady
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st říjen 10, 2012 7:59 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
u PSA máš několik verzí hardwaru v ecu , i když se to všechno jeví jako edc15c2 !!!
když přendáš čidlo tlaku a ventil regulace turba na ecu která není uvnitř plně osazená . tak ti ty věci fungovat nebudou.....
dále musí být souhra eeprom - flash a hardware ecu , plus bsi , což ty asi tak nějak nemáš, tak se nediv že to ani nenastartuješ
musíš bud spárovat ecu z p406 z bsi tveho auta pomoci změny loginu v ecu a nebo immo off ...
a neříká se mapa ale software , těch map tam bývá od několika desítek až po několik stovek ....
chápeš ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: st říjen 10, 2012 8:17 am |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Na 206 ti to se správným sw bude chodit ,ale na čem se mě tato úprava nepovedla rozbehat je jednokonektorova xara nebo picaso ,nepudou budiky .
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
karelhdi |
Zaslal: st říjen 10, 2012 10:23 am |
|
|
Založen: 10.10.2012
Příspěvky: 20
|
mě je hlavně divný, že tenkrát mi šel sw z jiný jednotky do mojí a v pohodě, hned to chytlo a teď ne
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st říjen 10, 2012 10:37 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
karelhdi napsal: mě je hlavně divný, že tenkrát mi šel sw z jiný jednotky do mojí a v pohodě, hned to chytlo a teď ne
dobře to děláš ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: st říjen 10, 2012 10:47 am |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
karelhdi napsal: mě je hlavně divný, že tenkrát mi šel sw z jiný jednotky do mojí a v pohodě, hned to chytlo a teď ne
On ti to už místní linčovatel psal ,206 -2 druhy HW nemultiplexovaná +ještě multiplex a spasovanou Flash –eeprom.
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
karelhdi |
Zaslal: st říjen 10, 2012 11:11 am |
|
|
Založen: 10.10.2012
Příspěvky: 20
|
a jak to teda spáruju, já vim, že jsme to zkoušeli nějak tenkrát přes Peugeot planet, ale nepodařilo se nám to, jak to teda udělat? nebo ten immo off, co to obnáší? víte někdo nějaký postup? prostě to nějak vyřešit, aby to fungovalo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st říjen 10, 2012 12:41 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
mám pocit že to nespáruješ ... na to planet spolu s galettem nestačí ..
programátor a nebo něco co ti vyčte eeprom po kabelu a pak flasher a pak to spáruješ.
immo off je změna v pamětech ecu a tu taky galettem ani planetem neuděláš ..
prostě někoho navštiv ,kdo s tím má zkušenosti .
a nebo druhá možnost je tam nalejvat softy jeden po druhym co kde seženeš , třeba se něco chytí...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
karelhdi |
Zaslal: st říjen 10, 2012 12:48 pm |
|
|
Založen: 10.10.2012
Příspěvky: 20
|
no je to divný, těch návodů je všude mraky, jak dávaj do toho HDI turbo s regulací, tak jak to teda dělaj, že jim to funguje :/
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st říjen 10, 2012 12:50 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
karelhdi napsal: no je to divný, těch návodů je všude mraky, jak dávaj do toho HDI turbo s regulací, tak jak to teda dělaj, že jim to funguje :/
návodů je dost , ale dost jich to taky nějak spatlá hardware se softem dohromady a výsledek ??
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
karelhdi |
Zaslal: st říjen 10, 2012 13:00 pm |
|
|
Založen: 10.10.2012
Příspěvky: 20
|
když vyčtu gallettem sw, tak mi to napíše tohle:
Bytes: 7FFFF
Checksum: 1687
Marca: Bosch
Num. HW: 0281010767
Num. SW: 1037353735
ale původně jsem tam měl:
Bytes: 7FFFF
Checksum: B8EC
Marca: Bosch
Num. HW: 0281010500
Num. SW: 1037353319
ty čísla nesouhlasej a funguje to pěkně, a teď jsem právě myslel, že když tam dám sw ze 406, že to teda půjde, ale ten co jsem stáhnul z fóra, tak byl asi r.v 2003, což už je jinak, ty auta už měli jinak elektriku i jiný jednotky, tak si myslim, že to bude asi tim hlavně, protože v tim návodu bylo HDI 206 a psali tam, že sem tam musí nahrát sw před r.v. 2002, tak si myslim, že v tom bude ta chyba
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st říjen 10, 2012 13:48 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
zkusím nahrát nějaký software někam .... to nemá cenu ani komentovat ...
jak napasuješ soft na vstřiky ? a nebo si myslíš že je jen jeden druh vstřiků a to do 2002 a od 2003 ???
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
karelhdi |
Zaslal: st říjen 10, 2012 13:56 pm |
|
|
Založen: 10.10.2012
Příspěvky: 20
|
ty motory jsou stejný, je tam je to turbo s náklopem, proto to dělaj takhle, nebo aspoň by to tak mělo bejt, jenže tady mi to nikdo neřekne a nebo to ani neví a nebo mi řekne přivez to, nech to tady a já ti to udělám, ale letět někam 200 - 300 km, nechat to tam, jet zpátky a pak zas tam a furt dokola, to se mi moc nechce, ono to nebude asi úplně tak složitý, ale jde o to na to přijít
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: st říjen 10, 2012 15:05 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Když víš co děláš tak to není složité (jak píšeš) ,ty co mají na to HW a zálohy tak je to práce na 10min po OBD – bude jich tady na foru mraky
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
karelhdi |
Zaslal: st říjen 10, 2012 15:31 pm |
|
|
Založen: 10.10.2012
Příspěvky: 20
|
jen kdyby někdo poslal ten origo sw.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|