Obsah fóra checksum.cz » Hardware » Procesory v ecu Denso (Toyota-Mazda-Lexus) s vnitřní flash |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
hombre1 |
Zaslal: so srpen 25, 2012 10:28 am |
|
|
Založen: 4.11.2011
Příspěvky: 81
|
Zdravim kolegy, zaobiram se momentalne myslenkou vytvoreni pripravku pro vycitani techto procesoru, at uz na vitamin - tak pro dpf. Jednotky vetsinou obsahuji bdm konektor. Uvital bych pokud mate o nich i nepatrne info o pomoc. Diky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: so srpen 25, 2012 10:34 am |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
kup si k-tag, orig galeto new, cmd, piasini atd. jdou vyčíst a zapsat, teda mazda určitě, pouze u některý toyoty-lexus jsou nějaké problémy se zápisem!
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
hombre1 |
Zaslal: so srpen 25, 2012 11:40 am |
|
|
Založen: 4.11.2011
Příspěvky: 81
|
No koukal jsem na vsechny uvedene a napr. Lexus is220d r.v.05 ecu delphi s procem nejaky NEC TDFP11-0006 s interni flash (mam tu na stole vice takovych vcelku podobnych) a jaksi chybi a DPF off nenabizi ani renomovani vyrobci sw pro off. Nebavim se o ecusafe, to nefungovalo nikdy.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: so srpen 25, 2012 11:50 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2169
Bydliště: Ostrava
|
pokud řešíš dpf off, tak jedině na šiditíko a je to, nemusíš řešit sw
ale k přečtení NECu, ať už ovladající flash či interní flash eprom používaj neveřejný čtecí protokol, no nevím nevím, možná jestli se najde chyba v instrukční sadě
|
_________________ Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
|
|
Návrat nahoru |
|
hombre1 |
Zaslal: so srpen 25, 2012 14:34 pm |
|
|
Založen: 4.11.2011
Příspěvky: 81
|
Okura napsal: pokud řešíš dpf off, tak jedině na šiditíko a je to, nemusíš řešit sw
ale k přečtení NECu, ať už ovladající flash či interní flash eprom používaj neveřejný čtecí protokol, no nevím nevím, možná jestli se najde chyba v instrukční sadě
Zrejme si dobre pojisten, kdyz montujes takove zverstvo, jeste ti neshorelo zadne auto (to casem prijde) a mit prolizacku pro deti na zahrade za 2M to te jiste doma pochvali. K tem protokolum, zadny protokol o flashovani nebyl nikdy verejny a uz to funguje. Placas uplne blbosti, jaka "chyba" v instrukcni sade. No nic nezbyva nez si pomoct sam.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne srpen 26, 2012 7:50 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
proč by auto s emulátorem dpf mělo vyhořet ? pokud ten emulator funguje jak tvrdí autoři , tak by při pokusu o regeneraci mělo dojít ke skokovému snížení teploty na výstupu do jednotky a tím pádem k zastavení regenerace ne ?
ale třeba to tak není .....
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: ne srpen 26, 2012 10:12 am |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne srpen 26, 2012 12:00 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
říkala to jedna kecalka při prodeji emulátoru , kdo to jenom mohl být ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: ne srpen 26, 2012 15:52 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
Tvůj problém je ten, že si z každého rozhovoru pamatuješ jen půku ! ale tvrdil jsi že máš nějaký osciloskop, a jsi to ještě nenaměřil ?? napovím, měř si vstupní a výstupní napětí teplotních čidel a jejich hodnoty za provozu ( start, zahřívací fázi atd..... ) vůči váze vzduchu . V tom je ta výhoda emulátorů oproti sw úpravě ! Ale emulátory musí být inteligentní né jen emulovat signál snímače rozdílu tlaku a tam se dostáváme na tu část kterou si pamatuješ !
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: ne srpen 26, 2012 17:47 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2169
Bydliště: Ostrava
|
přesně tak proč by to mělo shořet? To nechápu, pokud je udělán a odladěn není důvod.
A pokud umíš programovat, tak si s tím poradíš dalo rychleji teda pokud ti jde vyloženě o dpf off
|
_________________ Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne srpen 26, 2012 19:11 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
AEP napsal: Tvůj problém je ten, že si z každého rozhovoru pamatuješ jen půku ! ale tvrdil jsi že máš nějaký osciloskop, a jsi to ještě nenaměřil ?? napovím, měř si vstupní a výstupní napětí teplotních čidel a jejich hodnoty za provozu ( start, zahřívací fázi atd..... ) vůči váze vzduchu . V tom je ta výhoda emulátorů oproti sw úpravě ! Ale emulátory musí být inteligentní né jen emulovat signál snímače rozdílu tlaku a tam se dostáváme na tu část kterou si pamatuješ !
v životě jsem neviděl větší kecalku než jsi ty ...
tady máš něco pro inspiraci : http://www.youtube.com/watch?v=RDvm1MxsWkU
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
hombre1 |
Zaslal: ne srpen 26, 2012 19:46 pm |
|
|
Založen: 4.11.2011
Příspěvky: 81
|
Vidim, ze tady jsou sami specialisti kteri disassemblovali vsechny rutiny na FAP. Ja ano. Trochu jsme zabrouzdali, ale do jine sfery nez bylo v zacatku vlakna. Me zajimaji i kuse informace jak se dostat k sw novych jednotek Denso. Opravuji jednotky 15let, na vycitani a zapis pouzivam svuj napsany fw a nedopsany modul na Denso spal uz dlouho, jenze japoncu pribejva. Snad to dostanu z origo diagu co jsem si zapujcil.
|
_________________ *-* opravy ecu a autoelektroniky *-*
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne srpen 26, 2012 21:18 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
jak vypada složitá disasemblovací operace při překodovaní imobilizeru z vadné do nové ecu bez znalosti PIN a VINu , včetně map a nastavení motoru ????
to se jako disasembluje soft v obou jednotkách a nebo se to dělá stylem eeprom and flash read and write ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
hombre1 |
Zaslal: ne srpen 26, 2012 23:39 pm |
|
|
Založen: 4.11.2011
Příspěvky: 81
|
DIGI-DELETED napsal: jak vypada složitá disasemblovací operace při překodovaní imobilizeru z vadné do nové ecu bez znalosti PIN a VINu , včetně map a nastavení motoru ????
to se jako disasembluje soft v obou jednotkách a nebo se to dělá stylem eeprom and flash read and write ?
Ty jsi taky jeden z tech debilu, co si hrajou na frajery? Jsem si myslel z tvojich prispevku ze mas vyssi IQ nez sumici travy. To mam na strankach schvalne pro takove lopaty aby to pochopily.
|
_________________ *-* opravy ecu a autoelektroniky *-*
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: po srpen 27, 2012 7:13 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2169
Bydliště: Ostrava
|
osobně bych trávil čas nad vyvojem něčím jíným než zkoumat proceduru fapu.
pač za chvili přijde doba kdy se bude řešit fap on, ale to věc názoru.
pokud dokážeš vyčíst ovladací flash z NEC třeba rodiny 78Fxxx tak kloubouk dolů
|
_________________ Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
|
|
Návrat nahoru |
|
|