Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Prosím pomoc, teplý start octavia II Tdi.
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Prosím pomoc, teplý start octavia II Tdi.

Autor Zpráva
jjarda
Zaslal: út únor 07, 2012 20:05 pm Citovat
Založen: 29.7.2011 Příspěvky: 219
Úprava přes VAG nefunguje tak jak je popsána ve VISu 4.0 nefunguje. Ve VISu je popsána změna z 0 na 2, to nepomohlo, tak jsem zkusil 4 a taky to nepomohlo. Mám zkusit ještě víc, nebo to jde vyřešit jenom přímou úpravou mapy? Pomůže mi s tím prosím někdo? Děkuji ...



03G906019K.zip
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  03G906019K.zip
 Velikost:  290.52 kB
 Staženo:  1506 krát

Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: út únor 07, 2012 21:08 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
tady máš upravenej file Confused
heslo máš v sz
a neni to 03G906019K ale 03G906016K Evil or Very Mad



03G906016K_start ok.rar
 Komentář:

stáhnout/zobrazit
 Soubor:  03G906016K_start ok.rar
 Velikost:  252.61 kB
 Staženo:  1564 krát


_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jjarda
Zaslal: út únor 07, 2012 22:13 pm Citovat
Založen: 29.7.2011 Příspěvky: 219
Výborně, děkuji na 100.000krát a jak je to s tím postupem v tom VISu? Nevíte někdo? Proč nefunguje?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: st únor 08, 2012 10:45 am Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
Very Happy


Naposledy upravil martin dne st únor 08, 2012 18:54 pm, celkově upraveno 1 krát.

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jjarda
Zaslal: st únor 08, 2012 18:09 pm Citovat
Založen: 29.7.2011 Příspěvky: 219
ehmm, no já se neptal na diagnostiku závad. Diagnostikovat konkrétně tenhle problém není žádná věda a osciloskop na to opravdu nepotřebuju ač mám dva. Dignostikou se nějakej ten pátek zabývám a nemám s tím žádný problém a to ani s paralelní! Nepotřebuji přednášku podobného typu. Já se jen ptal na postup uvedený ve VISu, proč nefunguje a jak to eventuelně řešit do budoucna?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: st únor 08, 2012 18:51 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
Postup ve VIS je pouze pro přidání množství nafty při režimu start je to jeden z korekčních parametru v nastavení jednotky ale ten je pouze na přidání množství nikoliv na změnu startovacích otáček.Změnou parametru (počáteční otáčky pro aktivaci vstřikování )ve startovacím režimu z 250 ot/min na 120 ot/min dojde k tomu že pokud je motor teplej a roztažnosti materiálu a opotřebení startéru má za následek nižší než požadovaný otáčky tak motor spolehlivě chytne protože dosáhne počátečnich (snižených) startovacích otáček.
Parametr podle vis množství je dobrý pro extrémní teploty nasávaného vzduchu kde lze v určitém rozsahu upravit pevně danou konstantu pro základní (startovací) směšovací poměr. (moc paliva nechytá teplé málo paliva nechytá studené)

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jjarda
Zaslal: st únor 08, 2012 20:05 pm Citovat
Založen: 29.7.2011 Příspěvky: 219
jo super, přesně tohle jsem potřeboval vědět. Byl jsem v Boschi na školení na PDčka a hodně se tam probírala právě ta korekce startovací dávky, ale o otáčkách nikdy nic neříkal. Dneska jsem to do tý octávky dal a šlape to, ale současně ten kluk taky říkal, že potom co jsem přidal posledně tu start dávku, tak když potom asi dvakrát startoval teplý, tak to prej bylo dobrý a pak už nikde nejezdil, takže to je taky těžký. Ve VISu se píše minutu počkat s vypnutým zapalování. To jsme dělali a start pořád špatný. Je to jedno, hlavně že už to šlape. Děkuji tedy za vysvětlení a za pomoc ...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
slazo
Zaslal: út říjen 16, 2012 18:08 pm Citovat
Založen: 1.7.2012 Příspěvky: 1
Viete mi niekto poradit aky postup zvolit pri teplych startoch ? Mam octavku 2 liter Bkd .Docital som sa ze niekto to riesi prepisanim r.jednotky ci zase vymenou startera,baterky .Tak kde teda zacat? Alebo ci sa niekto najde v okoli Nitry.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
skodovak
Zaslal: út říjen 16, 2012 23:04 pm Citovat
Založen: 17.5.2012 Příspěvky: 130
slazo napsal:
Viete mi niekto poradit aky postup zvolit pri teplych startoch ? Mam octavku 2 liter Bkd .Docital som sa ze niekto to riesi prepisanim r.jednotky ci zase vymenou startera,baterky .Tak kde teda zacat? Alebo ci sa niekto najde v okoli Nitry.


preprogramovat a neriesis viac ....

_________________
Homes fucking kiling prostitution Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 8:35 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.