Obsah fóra checksum.cz » Diesel » audi A8 4,0tdi |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
martin |
Zaslal: čt únor 02, 2012 20:07 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
auto přitáhly že nejde nastartovat ecu master si stěžovala na klapku sání byly vylámané ty plastové klapky sání vyměněno chyby žádné a stejně nejde nastartovat provedena kontrola railu tlak při startování 398bar startovací otáčky 125ot/min vše ok provedena kntrola podle vas 5052 celá procedura ok vstřiky na přepadu dávají všechny stejně ale nejde na ně impulz startovací sekvence je v režimu 2 (chyba nebo neběží motor podle dílenské příručky je to ok ) tak čím by tohle mohlo být ?
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: pá únor 03, 2012 7:47 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2169
Bydliště: Ostrava
|
tlak by měl být ok,
co immo?
otáčky nejsou nějaké malé jen 125ot ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: pá únor 03, 2012 7:47 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
to je jak ta zkurvená Q7 co jsem řešil,akorát já neměl ještěk tomu tlak v railu...a pak z ničeho nic se s něčím pohlo nikdo neví s čím a najendou vše OK a jelo to mrdka
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: pá únor 03, 2012 13:55 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
immo v pohodě otáčky mě taky příjdou nějaké malé ale sedí to s požadovanou hodnotou podle příručky ještě zkusim podpojovat nějaký čidla co píšou v příručce a uvidím jezdí a najednou nejede rail ok čidla ok a nepustí vstřikovače chjo to zas bude nějaká píčovina co zapoměly popsat v příručce jednou jsem řešil A6 3,0tdi dost podobná závada ale tam to dělal spojkovej snímač kterej čte pozici pedálu 0-100% když to nešlo nastartovat byla pozice správná ale nebyla správná vzdálenost snímače a to jaksi diag nenapíše jako chybu dalo se to zjistit jen pčřes bit stav v měřených blocích audi je super ale moooooc přetechnizovaná a nedotažená do konce no uvidíme čím to nakonec bude
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: pá únor 03, 2012 18:05 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
martin napsal: immo v pohodě otáčky mě taky příjdou nějaké malé ale sedí to s požadovanou hodnotou podle příručky ještě zkusim podpojovat nějaký čidla co píšou v příručce a uvidím jezdí a najednou nejede rail ok čidla ok a nepustí vstřikovače chjo to zas bude nějaká píčovina co zapoměly popsat v příručce jednou jsem řešil A6 3,0tdi dost podobná závada ale tam to dělal spojkovej snímač kterej čte pozici pedálu 0-100% když to nešlo nastartovat byla pozice správná ale nebyla správná vzdálenost snímače a to jaksi diag nenapíše jako chybu dalo se to zjistit jen pčřes bit stav v měřených blocích audi je super ale moooooc přetechnizovaná a nedotažená do konce no uvidíme čím to nakonec bude
přesně to samí,všechno cajk
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: so únor 04, 2012 10:05 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2169
Bydliště: Ostrava
|
není to je softvarově kousnutý?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: st únor 08, 2012 10:37 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
tak pořád ten krám nefunguje synchronizace startu je pořád na 2 už došlo i na výměnu jednotek a pořád to samé žádné chyby vše jak má být a nestartuje
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: st únor 08, 2012 13:49 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
zkus to nastartovat na sprej,sice je to prasečina,ale třeba se to vzpamatuje,případně odpoj čidla na regulátor tlaku a na vysokotlaké pumpě,baterku na dlouho a třeba se to probere
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: st únor 08, 2012 20:50 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
ta audi vyřešeno dělala to kessy prostě nepovolila start a přitom si ani jedna jednotka na nic nestěžovala dal jsem jinou přizpůsobil a už to maká chjo taková píčovina prostě mě napadlo ji vyměnit měl jsem tu jednu v regále tak jsem to zkusil a vyšlo to
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: čt únor 09, 2012 7:52 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2169
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: čt únor 09, 2012 8:19 am |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
To je zajímavé, když je bloklé immo , popřípadě bloklý zámek řízení ( nedojede na doraz odemknotí ) tak o tom informují jednotky v měřených hodnotách! jak kesy tak ecu motoru start nepovolen .
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: čt únor 09, 2012 10:27 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
Stalo se to po tom co pánovy zdechla baterka a startoval auto startovacím vozíkem kessy se tvářila jako že je v pohodě dokonce fungoval i keyless tlačítko start nereagovalo ale když jsi dal klíček do spínačky tak to normálně startovalo jediné co nesedělo byla synchronizace startu v ecu master v měřeným bloku zustávala hodnota 2 (motor stop nebo chyba) takže vím že tenhle popis znamená že kessy nedala správný povel ke startu motoru současně s výměnou kessy zmizela zavada na jednotce řízení spotřeby kde byla neustále hláška proudový okruh chyba v řízení takže závěr je že startovací vozejk poškodil kessy dost podivným způsobem asi odešel nějakej I/0 na procesoru a jednotka nebyla schopná zavadu diagnostikovat proto byla bez chyb
To že pán startoval audi startovacím vozejkem mě přiznal až po tom co jsem auto nastartoval bylo to slovy "hele a nemohlo se to stát jak jsem to startoval přes startovací vozejk?" myslel jsem že ho na místě umlátim no s usměvem jsem si naučtoval použitou kessy za 80% ceny nové autorizaci klíču a 30 hodin práce takže to zas až tak špatnej kšeft ve finále nebyl
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: pá únor 10, 2012 12:21 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
tak dneska pán přijel jestli by to nešlo upravit že prej výkonu je málo tak co by ne další kačky a další auto a další spokojenej zákaznik
i když u tohodle motoru dost dobře nechápu pojem málo výkonu má to v základu 202KW a 650Nm
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
ratafaak |
Zaslal: pá únor 10, 2012 14:30 pm |
|
|
Založen: 4.4.2010
Příspěvky: 310
|
martin napsal: tak dneska pán přijel jestli by to nešlo upravit že prej výkonu je málo tak co by ne další kačky a další auto a další spokojenej zákaznik
i když u tohodle motoru dost dobře nechápu pojem málo výkonu má to v základu 202KW a 650Nm
Nikdy nieje dost ak mas 150 PS chces aspon 200 ak mas 500 chces 700 atd atd ved preco nie ked je moznost... len podla mna takyto dieslak uz nema nic docinenia s lacnym jazdenim ... do 3.0 tdi to ma vyznam aky taky... zas dalsia vec kto ma na take auto ma aj na palivo ...
|
_________________ Diagun,Lexia,Clip,VAG,VAS,IMPA,XCAN,VAGPROG,BEEPROG a ine draty vratane 4x 3,5 medeny v stene
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: pá únor 10, 2012 15:16 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
jj pán říkal že mu to prej ted bude žrát mín občas si pujčuju A8 ale motor 4,2tdi taktéž jsem upravoval a jezdim s tim normální jízdou tak kolem 16L/100km a když si zablbnu tak mám průměr kolem 40L/100km takže tohle neni zrovna moc spořivý auto před dvěma lety jsem si koupil tuarega V10 5,0TDI a šel po pul roce zase dál protože to hovado při mírnej jízdě žralo 15-19L/100km a při blbnutí tak kolem 50-60L/100km spotřeby měřím tak že natankuju uplně po víčko a po ujetí 100km znova dotankovat po víčko a pak jen člověk čumí jak ten palubák lže tohle nejsou motory na spotřebu tohle jsou prutokové ohřívače nafty nakonec jsem zvolil kompromis a mám VW T4 2,5tdi 111KW r.v.2002 výbava generation takže skorem max jezdí to za 9-12L/100km max pohodlí a hlavně na tahání platáku je to sqelý auto
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
|