Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  audi A8 4,0tdi
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

audi A8 4,0tdi

Autor Zpráva
martin
Zaslal: čt únor 02, 2012 20:07 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
auto přitáhly že nejde nastartovat ecu master si stěžovala na klapku sání byly vylámané ty plastové klapky sání vyměněno chyby žádné a stejně nejde nastartovat provedena kontrola railu tlak při startování 398bar startovací otáčky 125ot/min vše ok provedena kntrola podle vas 5052 celá procedura ok vstřiky na přepadu dávají všechny stejně ale nejde na ně impulz startovací sekvence je v režimu 2 (chyba nebo neběží motor podle dílenské příručky je to ok ) tak čím by tohle mohlo být ?
Confused

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Okura
Zaslal: pá únor 03, 2012 7:47 am Citovat
Založen: 4.10.2008 Příspěvky: 2169 Bydliště: Ostrava
tlak by měl být ok,
co immo?
otáčky nejsou nějaké malé jen 125ot ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
vaha
Zaslal: pá únor 03, 2012 7:47 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
to je jak ta zkurvená Q7 co jsem řešil,akorát já neměl ještěk tomu tlak v railu...a pak z ničeho nic se s něčím pohlo nikdo neví s čím a najendou vše OK a jelo to mrdka
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: pá únor 03, 2012 13:55 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
immo v pohodě otáčky mě taky příjdou nějaké malé ale sedí to s požadovanou hodnotou podle příručky Evil or Very Mad ještě zkusim podpojovat nějaký čidla co píšou v příručce a uvidím jezdí a najednou nejede rail ok čidla ok a nepustí vstřikovače chjo to zas bude nějaká píčovina co zapoměly popsat v příručce jednou jsem řešil A6 3,0tdi dost podobná závada ale tam to dělal spojkovej snímač kterej čte pozici pedálu 0-100% když to nešlo nastartovat byla pozice správná ale nebyla správná vzdálenost snímače a to jaksi diag nenapíše jako chybu dalo se to zjistit jen pčřes bit stav v měřených blocích Rolling Eyes audi je super ale moooooc přetechnizovaná a nedotažená do konce no uvidíme čím to nakonec bude
Question

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: pá únor 03, 2012 18:05 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
martin napsal:
immo v pohodě otáčky mě taky příjdou nějaké malé ale sedí to s požadovanou hodnotou podle příručky Evil or Very Mad ještě zkusim podpojovat nějaký čidla co píšou v příručce a uvidím jezdí a najednou nejede rail ok čidla ok a nepustí vstřikovače chjo to zas bude nějaká píčovina co zapoměly popsat v příručce jednou jsem řešil A6 3,0tdi dost podobná závada ale tam to dělal spojkovej snímač kterej čte pozici pedálu 0-100% když to nešlo nastartovat byla pozice správná ale nebyla správná vzdálenost snímače a to jaksi diag nenapíše jako chybu dalo se to zjistit jen pčřes bit stav v měřených blocích Rolling Eyes audi je super ale moooooc přetechnizovaná a nedotažená do konce no uvidíme čím to nakonec bude
Question

přesně to samí,všechno cajk Rolling Eyes
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Okura
Zaslal: so únor 04, 2012 10:05 am Citovat
Založen: 4.10.2008 Příspěvky: 2169 Bydliště: Ostrava
není to je softvarově kousnutý?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
martin
Zaslal: st únor 08, 2012 10:37 am Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
tak pořád ten krám nefunguje synchronizace startu je pořád na 2 už došlo i na výměnu jednotek a pořád to samé žádné chyby vše jak má být a nestartuje Evil or Very Mad

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: st únor 08, 2012 13:49 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
zkus to nastartovat na sprej,sice je to prasečina,ale třeba se to vzpamatuje,případně odpoj čidla na regulátor tlaku a na vysokotlaké pumpě,baterku na dlouho a třeba se to probere
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: st únor 08, 2012 20:50 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
ta audi vyřešeno dělala to kessy prostě nepovolila start a přitom si ani jedna jednotka na nic nestěžovala dal jsem jinou přizpůsobil a už to maká chjo taková píčovina Smile prostě mě napadlo ji vyměnit měl jsem tu jednu v regále tak jsem to zkusil a vyšlo to Very Happy

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Okura
Zaslal: čt únor 09, 2012 7:52 am Citovat
Založen: 4.10.2008 Příspěvky: 2169 Bydliště: Ostrava
opět to bylo immo Very Happy

_________________
Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
AEP
Zaslal: čt únor 09, 2012 8:19 am Citovat
Založen: 29.10.2008 Příspěvky: 1235 Bydliště: doma , přechodné v dílně
To je zajímavé, když je bloklé immo , popřípadě bloklý zámek řízení ( nedojede na doraz odemknotí ) tak o tom informují jednotky v měřených hodnotách! jak kesy tak ecu motoru start nepovolen .

_________________
mám prd ! ale originál, žádná china !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: čt únor 09, 2012 10:27 am Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
Stalo se to po tom co pánovy zdechla baterka a startoval auto startovacím vozíkem kessy se tvářila jako že je v pohodě dokonce fungoval i keyless tlačítko start nereagovalo ale když jsi dal klíček do spínačky tak to normálně startovalo jediné co nesedělo byla synchronizace startu v ecu master v měřeným bloku zustávala hodnota 2 (motor stop nebo chyba) takže vím že tenhle popis znamená že kessy nedala správný povel ke startu motoru současně s výměnou kessy zmizela zavada na jednotce řízení spotřeby kde byla neustále hláška proudový okruh chyba v řízení takže závěr je že startovací vozejk poškodil kessy dost podivným způsobem asi odešel nějakej I/0 na procesoru a jednotka nebyla schopná zavadu diagnostikovat proto byla bez chyb
To že pán startoval audi startovacím vozejkem mě přiznal až po tom co jsem auto nastartoval bylo to slovy "hele a nemohlo se to stát jak jsem to startoval přes startovací vozejk?" myslel jsem že ho na místě umlátim Evil or Very Mad no s usměvem jsem si naučtoval použitou kessy za 80% ceny nové autorizaci klíču a 30 hodin práce Laughing takže to zas až tak špatnej kšeft ve finále nebyl

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: pá únor 10, 2012 12:21 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
tak dneska pán přijel jestli by to nešlo upravit že prej výkonu je málo tak co by ne další kačky a další auto a další spokojenej zákaznik Laughing
i když u tohodle motoru dost dobře nechápu pojem málo výkonu má to v základu 202KW a 650Nm Shocked

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ratafaak
Zaslal: pá únor 10, 2012 14:30 pm Citovat
Založen: 4.4.2010 Příspěvky: 310
martin napsal:
tak dneska pán přijel jestli by to nešlo upravit že prej výkonu je málo tak co by ne další kačky a další auto a další spokojenej zákaznik Laughing
i když u tohodle motoru dost dobře nechápu pojem málo výkonu má to v základu 202KW a 650Nm Shocked


Nikdy nieje dost Very Happy ak mas 150 PS chces aspon 200 ak mas 500 chces 700 atd atd ved preco nie ked je moznost... len podla mna takyto dieslak uz nema nic docinenia s lacnym jazdenim ... do 3.0 tdi to ma vyznam aky taky... zas dalsia vec kto ma na take auto ma aj na palivo ...

_________________
Diagun,Lexia,Clip,VAG,VAS,IMPA,XCAN,VAGPROG,BEEPROG a ine draty vratane 4x 3,5 medeny v stene
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: pá únor 10, 2012 15:16 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
jj pán říkal že mu to prej ted bude žrát mín Rolling Eyes Mr. Green občas si pujčuju A8 ale motor 4,2tdi taktéž jsem upravoval a jezdim s tim normální jízdou tak kolem 16L/100km a když si zablbnu tak mám průměr kolem 40L/100km takže tohle neni zrovna moc spořivý auto před dvěma lety jsem si koupil tuarega V10 5,0TDI a šel po pul roce zase dál protože to hovado při mírnej jízdě žralo 15-19L/100km a při blbnutí tak kolem 50-60L/100km spotřeby měřím tak že natankuju uplně po víčko a po ujetí 100km znova dotankovat po víčko a pak jen člověk čumí jak ten palubák lže Shocked tohle nejsou motory na spotřebu tohle jsou prutokové ohřívače nafty Mr. Green nakonec jsem zvolil kompromis a mám VW T4 2,5tdi 111KW r.v.2002 výbava generation takže skorem max jezdí to za 9-12L/100km max pohodlí a hlavně na tahání platáku je to sqelý auto Razz Mr. Green

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je po duben 29, 2024 3:10 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.