Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  VP44 čerpadlo 2,5 AKN
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další

VP44 čerpadlo 2,5 AKN

Autor Zpráva
miro
Zaslal: po říjen 10, 2011 18:48 pm Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 297 Bydliště: Slovensko
Ahojte. Môžem namiesto IRFZ44(N) dať IRFZ48N ? Podľa datasheetu by to aj šlo, ale IRFZ48N má o niečo váčšiu vstupnú kapacitu (cca o 500pF).
Skúšal to nekto ?
http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/irfz44n.pdf
http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/irfz48n.pdf
dík
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
azurko
Zaslal: čt leden 12, 2012 3:51 am Citovat
Založen: 10.1.2012 Příspěvky: 11
ja som tam dával tiež všeliaké možné tranzistory aj ten IRFZ44 a vždy odpálilo spájkovaný spoj ktorý bol na plošáku. Skúšal som aj dva tranzistory po sebe vymeniť, či nie je vadný od výroby.
Aj to chelo naštartovať, ale potom sa to prepálilo až som dal vymeniť čerpadlo za druhé.
Tam sa asi zadiera ten ventil a tečie tadiaľ obrovský prúd, preto zhorí aj nožička na origo tranzistore.
Ale kod čerpadla musí byť ten istý(písmenko na konci), lebo iné nefungovalo, ani náhrada ktorú mi povedali v ARAVER-orig. servis AUDI.
To čerpadlo je veda sama o sebe a odvzdušnenie po výmene tiež Idea
štartovací sprej Sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: čt leden 12, 2012 11:09 am Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
tranzistor dávám jinej než se kde uvádí stačí se poučit co dává bosch do jednotek Idea a čerpadlo stačí jen vyčistit musí to ven z auta a rozebrat někdy stačí jen dát novej fet a jezdí stačí zkontrolovat na osciloskopu jestli je na výstupu to co má bejt a má to správnej tvar a změřit proud co tím teče víc není potřeba a to jak někdo říká že se to musí kalibrovat a já nevím co ještě je nesmysl stačí když je to mechanicky ok a není to zadřené není to žádná věda ani černá magie jak se všude píše dělám tuhle opravu vcelku často je to hlavně o zpusobu provedení nový tranzistor se musí připájet na puvodní chladící plochu jinak shoří znovu to jak ho tam připájet a mechanické provedení tohoto zásahu je na každým kdo to chce dělat mě ty čerpadla fungujou a není s nima problém Razz

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: út leden 17, 2012 8:22 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
počkej ale když to neskalibruješ na EPS tak budeš mít třeba o 2 procenta možná o 3 jinou dávku paliva .....

a to se u aut co mají 120 000 najeto (většina v čr ) určitě pozná !!! Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
miro
Zaslal: út leden 17, 2012 9:11 am Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 297 Bydliště: Slovensko
miro napsal:
Ahojte. Môžem namiesto IRFZ44(N) dať IRFZ48N ? Podľa datasheetu by to aj šlo, ale IRFZ48N má o niečo váčšiu vstupnú kapacitu (cca o 500pF).
Skúšal to nekto ?
http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/irfz44n.pdf
http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/irfz48n.pdf
dík

bol som totálne mimo.


už som to spravil a auto jazdí cca 3 mesiace.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
stres3d
Zaslal: čt květen 03, 2012 19:32 pm Citovat
Založen: 8.3.2012 Příspěvky: 106
ja daval jako nahradu do menice irf3205 (nic jinyho po ruce nebylo) a beha to Very Happy Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sayllo
Zaslal: ne srpen 27, 2017 13:03 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
Ahojte

Chcel by sa opýtať. či máte skúsenosť čo nastane, pokiaľ bol v skrate Solenoid časovania. Je to ten spodný s označením 0 281 002 150 respektíve nové označenia s Bosch na repasovaný diel 0 986 444 946.

Na starom opadla izolácia, nevedel som otom a ešste som aj umyl umotor. Po 10 minut jazdy to padlo do nudzaku, ESP+MOTOR, žiadny výkon a poriadny klepot a otáčky do 3000 max., no auto naštartovalo na brnk, vždy.

Vybral som čeroadlo, myslel som že sa asi zaseklo, podla diag vždy chyba regulačná odchylka. Tak som prišiel na tie káble a začal som zháňať nový.

Starý mal odpor 64 Ohm, nový 10 Ohm, čiže vadný ból. Poctivo som ho preletoval, žiadne cvikanie a spájanie drátov..

Teraz je problém taký, že auto ide naštartovať iba na čistič a to tiež na niekolko pokusov. Nenormálne dymý na bielo po nafte, no ide do ozáčok, nesvieti žiadna kontrólka a DIAG absolútne bez chyby.

Vtom čerpadle sú 2 koncáky, máte niekto skúsenosť s touto poruchou? V žiadnej téme nikto nerieši skrat tohoto solenoidu.

VP44 059 130 106 K

Dík za nejaké info, prípadne odkaz na inú tému.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sayllo
Zaslal: ne srpen 27, 2017 18:10 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
Nemáte niekto aspoň schému vnútorného zapojenia psg5? Confused
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
midnight_man
Zaslal: ne srpen 27, 2017 21:01 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
umrela ti jednotka....

druhe cerpadlo je vrazda..kupis 10, 10 bude chorých...

akurat som teraz robil jedno auto...z 3 čerpadiel ledva poskladali v dieselservise jedno a aj to neprešlo kalibráciou palivovej mapy, (vymletá hlava)..ale aspon časovanie skalibrovali. oprava 450€..

ak by sa davala nova hlava + 500 = pomaly cena auta bohuzial.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sayllo
Zaslal: út srpen 29, 2017 15:55 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
Ale kde, to je auto úplne top, neváhal by som ani nad novým čerpadlom... Skôr by som sa chcel opýtať, ako mám dať dokopy čerpadlo, ktoré viem že je 100% dobré, ale magor od koho som ho kôpil ho poslal bez remenice.... Dá sa to nejakými prípravkami, alebo jedine to niekomu zaniesť do Bosch?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
exotus
Zaslal: út srpen 29, 2017 20:56 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
To jde samo doma doladit,6x odměrný válec a stopky,několik sem jich vyladil a to byla lepší verze než z bosche to jsou bulici tam to neumí,investice asi 300kč a trochu cvyku a je z tebe specialista...

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
midnight_man
Zaslal: st srpen 30, 2017 9:17 am Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
ak to chces na TOP....

tak zaniest do dieselservisu kde maju EPS s nadstavbou pre VP44. spravit komplet kalibracie a mas nove auto.

u nas mame jeden dieselservis kde chalani poradia, 100% praca, vysvetlia atd.... ale nemusi to byt vsade tak, cize treba hladat.

Vyvediem ta z omylu, ani jedno cerpadlo nie je 100% dobré...predsuvnik bude isto chytený Very Happy ....takych 100% dobrych cerpadiel sme už videli.

Fakt to niekam zanes, daj si to rozobrat a uvidis v akom to mas stave...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sayllo
Zaslal: st srpen 30, 2017 18:01 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
midnight_man napsal:
ak to chces na TOP....

tak zaniest do dieselservisu kde maju EPS s nadstavbou pre VP44. spravit komplet kalibracie a mas nove auto.

u nas mame jeden dieselservis kde chalani poradia, 100% praca, vysvetlia atd.... ale nemusi to byt vsade tak, cize treba hladat.

Vyvediem ta z omylu, ani jedno cerpadlo nie je 100% dobré...predsuvnik bude isto chytený Very Happy ....takych 100% dobrych cerpadiel sme už videli.

Fakt to niekam zanes, daj si to rozobrat a uvidis v akom to mas stave...
100% dobré som myslel spôsobom auto spolahlivo fungovalo úplne bez problémov a žiadny náznak poruchy. Ide víkend, bude chvílu čas, pohladám nejaky servis čerpadiel, alebo kupim repas, lebo už ma to fakt nebaví....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sayllo
Zaslal: st srpen 30, 2017 18:04 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
exotus napsal:
To jde samo doma doladit,6x odměrný válec a stopky,několik sem jich vyladil a to byla lepší verze než z bosche to jsou bulici tam to neumí,investice asi 300kč a trochu cvyku a je z tebe specialista...
Asi mi utiekla pointa toho fóru, že? Question
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
midnight_man
Zaslal: st srpen 30, 2017 18:51 pm Citovat
Založen: 22.3.2007 Příspěvky: 581
taky repas...čo je ich plny google za 300€ si mozu nechat Wink

ked si zratas nakupnu cenu dielov + kalibracia na EPS....je to nasobne viac. je vela spekulantov, ktory dnes dokazu opravit VP44ku za 250€ ano....

na slovensku su tusim len 3 prevadzky ktore toto dokazu na 100%. Odporucujem Namestovo Wink...

predsuvnik 120€, ventil tiez okolo 100vky, kalibracia....ak bude dobra hlava tak rataj 500 oprava,
ak nevyjde hlava..a budes chciet novu, + 400....


na margo toho ze jazdilo dobre, ono vsetky jazdia dobre..tie predsuvniky sa zadieraju dlhodobo..tak isto hlava sa obdiera postupne a ono to čerpadlo je celkom držiak...vie to jazdit aj polomrtve. realny stav uvidis ked ho rozoberu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 2    Jdi na stránku 1, 2  Další
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 14:55 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.