Obsah fóra checksum.cz » Diesel » VP44 čerpadlo 2,5 AKN |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
miro |
Zaslal: po říjen 10, 2011 18:48 pm |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 297
Bydliště: Slovensko
|
|
Návrat nahoru |
|
azurko |
Zaslal: čt leden 12, 2012 3:51 am |
|
|
Založen: 10.1.2012
Příspěvky: 11
|
ja som tam dával tiež všeliaké možné tranzistory aj ten IRFZ44 a vždy odpálilo spájkovaný spoj ktorý bol na plošáku. Skúšal som aj dva tranzistory po sebe vymeniť, či nie je vadný od výroby.
Aj to chelo naštartovať, ale potom sa to prepálilo až som dal vymeniť čerpadlo za druhé.
Tam sa asi zadiera ten ventil a tečie tadiaľ obrovský prúd, preto zhorí aj nožička na origo tranzistore.
Ale kod čerpadla musí byť ten istý(písmenko na konci), lebo iné nefungovalo, ani náhrada ktorú mi povedali v ARAVER-orig. servis AUDI.
To čerpadlo je veda sama o sebe a odvzdušnenie po výmene tiež
štartovací sprej
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: čt leden 12, 2012 11:09 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
tranzistor dávám jinej než se kde uvádí stačí se poučit co dává bosch do jednotek a čerpadlo stačí jen vyčistit musí to ven z auta a rozebrat někdy stačí jen dát novej fet a jezdí stačí zkontrolovat na osciloskopu jestli je na výstupu to co má bejt a má to správnej tvar a změřit proud co tím teče víc není potřeba a to jak někdo říká že se to musí kalibrovat a já nevím co ještě je nesmysl stačí když je to mechanicky ok a není to zadřené není to žádná věda ani černá magie jak se všude píše dělám tuhle opravu vcelku často je to hlavně o zpusobu provedení nový tranzistor se musí připájet na puvodní chladící plochu jinak shoří znovu to jak ho tam připájet a mechanické provedení tohoto zásahu je na každým kdo to chce dělat mě ty čerpadla fungujou a není s nima problém
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út leden 17, 2012 8:22 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
počkej ale když to neskalibruješ na EPS tak budeš mít třeba o 2 procenta možná o 3 jinou dávku paliva .....
a to se u aut co mají 120 000 najeto (většina v čr ) určitě pozná !!!
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
miro |
Zaslal: út leden 17, 2012 9:11 am |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 297
Bydliště: Slovensko
|
bol som totálne mimo.
už som to spravil a auto jazdí cca 3 mesiace.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
stres3d |
Zaslal: čt květen 03, 2012 19:32 pm |
|
|
Založen: 8.3.2012
Příspěvky: 106
|
ja daval jako nahradu do menice irf3205 (nic jinyho po ruce nebylo) a beha to
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: ne srpen 27, 2017 13:03 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
Ahojte
Chcel by sa opýtať. či máte skúsenosť čo nastane, pokiaľ bol v skrate Solenoid časovania. Je to ten spodný s označením 0 281 002 150 respektíve nové označenia s Bosch na repasovaný diel 0 986 444 946.
Na starom opadla izolácia, nevedel som otom a ešste som aj umyl umotor. Po 10 minut jazdy to padlo do nudzaku, ESP+MOTOR, žiadny výkon a poriadny klepot a otáčky do 3000 max., no auto naštartovalo na brnk, vždy.
Vybral som čeroadlo, myslel som že sa asi zaseklo, podla diag vždy chyba regulačná odchylka. Tak som prišiel na tie káble a začal som zháňať nový.
Starý mal odpor 64 Ohm, nový 10 Ohm, čiže vadný ból. Poctivo som ho preletoval, žiadne cvikanie a spájanie drátov..
Teraz je problém taký, že auto ide naštartovať iba na čistič a to tiež na niekolko pokusov. Nenormálne dymý na bielo po nafte, no ide do ozáčok, nesvieti žiadna kontrólka a DIAG absolútne bez chyby.
Vtom čerpadle sú 2 koncáky, máte niekto skúsenosť s touto poruchou? V žiadnej téme nikto nerieši skrat tohoto solenoidu.
VP44 059 130 106 K
Dík za nejaké info, prípadne odkaz na inú tému.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: ne srpen 27, 2017 18:10 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
Nemáte niekto aspoň schému vnútorného zapojenia psg5?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: ne srpen 27, 2017 21:01 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
umrela ti jednotka....
druhe cerpadlo je vrazda..kupis 10, 10 bude chorých...
akurat som teraz robil jedno auto...z 3 čerpadiel ledva poskladali v dieselservise jedno a aj to neprešlo kalibráciou palivovej mapy, (vymletá hlava)..ale aspon časovanie skalibrovali. oprava 450€..
ak by sa davala nova hlava + 500 = pomaly cena auta bohuzial.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: út srpen 29, 2017 15:55 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
Ale kde, to je auto úplne top, neváhal by som ani nad novým čerpadlom... Skôr by som sa chcel opýtať, ako mám dať dokopy čerpadlo, ktoré viem že je 100% dobré, ale magor od koho som ho kôpil ho poslal bez remenice.... Dá sa to nejakými prípravkami, alebo jedine to niekomu zaniesť do Bosch?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: út srpen 29, 2017 20:56 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
To jde samo doma doladit,6x odměrný válec a stopky,několik sem jich vyladil a to byla lepší verze než z bosche to jsou bulici tam to neumí,investice asi 300kč a trochu cvyku a je z tebe specialista...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: st srpen 30, 2017 9:17 am |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
ak to chces na TOP....
tak zaniest do dieselservisu kde maju EPS s nadstavbou pre VP44. spravit komplet kalibracie a mas nove auto.
u nas mame jeden dieselservis kde chalani poradia, 100% praca, vysvetlia atd.... ale nemusi to byt vsade tak, cize treba hladat.
Vyvediem ta z omylu, ani jedno cerpadlo nie je 100% dobré...predsuvnik bude isto chytený ....takych 100% dobrych cerpadiel sme už videli.
Fakt to niekam zanes, daj si to rozobrat a uvidis v akom to mas stave...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: st srpen 30, 2017 18:01 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
midnight_man napsal: ak to chces na TOP....
tak zaniest do dieselservisu kde maju EPS s nadstavbou pre VP44. spravit komplet kalibracie a mas nove auto.
u nas mame jeden dieselservis kde chalani poradia, 100% praca, vysvetlia atd.... ale nemusi to byt vsade tak, cize treba hladat.
Vyvediem ta z omylu, ani jedno cerpadlo nie je 100% dobré...predsuvnik bude isto chytený ....takych 100% dobrych cerpadiel sme už videli.
Fakt to niekam zanes, daj si to rozobrat a uvidis v akom to mas stave... 100% dobré som myslel spôsobom auto spolahlivo fungovalo úplne bez problémov a žiadny náznak poruchy. Ide víkend, bude chvílu čas, pohladám nejaky servis čerpadiel, alebo kupim repas, lebo už ma to fakt nebaví....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: st srpen 30, 2017 18:04 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
exotus napsal: To jde samo doma doladit,6x odměrný válec a stopky,několik sem jich vyladil a to byla lepší verze než z bosche to jsou bulici tam to neumí,investice asi 300kč a trochu cvyku a je z tebe specialista... Asi mi utiekla pointa toho fóru, že?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: st srpen 30, 2017 18:51 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
taky repas...čo je ich plny google za 300€ si mozu nechat
ked si zratas nakupnu cenu dielov + kalibracia na EPS....je to nasobne viac. je vela spekulantov, ktory dnes dokazu opravit VP44ku za 250€ ano....
na slovensku su tusim len 3 prevadzky ktore toto dokazu na 100%. Odporucujem Namestovo ...
predsuvnik 120€, ventil tiez okolo 100vky, kalibracia....ak bude dobra hlava tak rataj 500 oprava,
ak nevyjde hlava..a budes chciet novu, + 400....
na margo toho ze jazdilo dobre, ono vsetky jazdia dobre..tie predsuvniky sa zadieraju dlhodobo..tak isto hlava sa obdiera postupne a ono to čerpadlo je celkom držiak...vie to jazdit aj polomrtve. realny stav uvidis ked ho rozoberu.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|