Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » chip bmw+vw |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
jimbo |
Zaslal: pá březen 21, 2008 17:09 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 2
Bydliště: j.čechy
|
prosim vas existuje nejake zarizeni ktere by umelo nacipovat bmw 318 tds rv 96 a zaroven vw passat 19 TDI rv 98???a jestli se k tomu zarizeni prodavaji jiz hotove mapy a nebo je treba si je nechat udelat...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Antoán |
Zaslal: pá březen 21, 2008 19:42 pm |
|
|
Site Admin
Založen: 16.2.2007
Příspěvky: 64
|
Určitě existuje, tím zařízením je programátor a pájka
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukas001 |
Zaslal: so březen 22, 2008 7:32 am |
|
|
Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 800
Bydliště: Třebíč
|
|
Návrat nahoru |
|
Brouk |
Zaslal: so březen 22, 2008 8:46 am |
|
|
Založen: 1.4.2007
Příspěvky: 1730
Bydliště: Vysočina- Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
jimbo |
Zaslal: ne březen 23, 2008 12:55 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 2
Bydliště: j.čechy
|
takze musism starej chip nahradit novym o jinym softwaru? a jakej programator tenhle chip napriklad umi?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Lukas001 |
Zaslal: po březen 24, 2008 9:26 am |
|
|
Založen: 6.12.2007
Příspěvky: 800
Bydliště: Třebíč
|
jimbo napsal: takze musism starej chip nahradit novym o jinym softwaru? a jakej programator tenhle chip napriklad umi?
Je jich moc a různě drahý(Xeltec 10000,-,Beeprog 25000,- atd),jestli chceš jen zkoušet tak si to nech někde udělat, vyjde tě to mnohem lacinějc
|
|
|
Návrat nahoru |
|
ivo profituning |
Zaslal: ne duben 13, 2008 19:05 pm |
|
|
Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 16
Bydliště: Kežmarok
|
pri tom starom BMW sa nemusia nahradit stare EPROM za nove, ale daju sa vymazat UV svetlom a opät naprogramovat. Pri niektorych modeloch ich netreba dokonca ani pajkovat, lebo su uz original osadene v päticiach. No nezabudnite, ze stare BOSCH ECU fungovali na samostatne oddelenych obvodoch eprom a procesor. To znamena, ze ak chcete napr. upravit iba palivo, resp. uhol a cas vstreku, tak staci modifikovat iba jednu pamät. Ak chcete upravit turbo a urcite limitery davky paliva, tak tie su zapisane v eprome druhej.Nieje to ako pri PLCC32, ze program je zapisany v dvoch epromach z ktorych cita jeden procesor, ale dve epromy, dva procesory, dva odlisne softy, ktore riadia odlisne veci managmentu motora. Tak je to aj pri starych 1,9TDI do roku 96, napr. stary Passat, Golf, Audi, stare TDI R5, poripade ine BMW motory, ktore sa davali do Opla ( npr. Omega) alebo Rover.
Co je umenie, tak upravit soft na tie relativne stare auta. SOft je pisany tak trochu po cinsky, chce to vela skusenosti a hlavne su to stare auta, ktore treba odladit samostatne k danemu autu polda stavu atd.
CO je vyhoda, naucite sa pri tom dost vela veci a poznatkov.
To znamena, ak Vam nieco bude dobre fungovat v jednom aute, mate 99% pravdepodobnost, ze na druhom budete musiet aj tak nieco ladit. Ked mozem poradit, tak ak nenajdete v ECU original pätice, tak si ich tam naletujte, usetrike si pracu pri korekciach softu.
|
_________________ ivo
profituning.sk
|
|
Návrat nahoru |
|
veteiks |
Zaslal: út duben 15, 2008 17:52 pm |
|
|
Založen: 15.4.2008
Příspěvky: 4
|
ty cipy, ktery sli vydelat byli jen u starych bosch motronic jednotek, a to jeste ne kazdych. byla to rada aut e30 a e34 .. to je do roku asik 91-92 myslim..
jeden takovej cip jsem si delal..
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|