Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Siemens SID-801A Peugeot Partner nevstřikuje |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
stb |
Zaslal: so leden 15, 2011 9:07 am |
|
|
Založen: 5.3.2010
Příspěvky: 165
|
Ahoj vsem,
svolavam konsilium a prosim o pomoc. Jedna se o Peugeot Partner, ECU Siemens SID-801A, motor 2,0HDI. Problem je prosty, nevstrikuji vstrikovace. Zavada na diagnostice, "vstrikovani, koncovy stupen, trvala zavada". V merenych parametrech sinchronizace ANO, tlak v norme. Na osciloskopu mereno na vstrikovacich pri startu ani tuk, jen kratke asi 2us impulsy o amplitude asi 70V. Tyto impulsy jsou pri zapnutem klicku na jinem aute taky. Jednotku jsem promeril jak se dalo. Zdroj 60V je v poradku. Na ridicih FETech vstrikovacu neni nic ani v klidu ani pri startu. FETy ridi obvod ATIC20 od Firmy AMIS, datasheet nenalezen. Mam podezreni bud na tento obvod, nebo na hlavni procesor SAK-C167CS-LM. Oba se daji sehnat. Mam ale obavy, ze SAK-C167CS-LM je programovatelny a ma v sobe soft, ktery nedokazu prehrat, nemam cim.
Muze me prosim nekdo uvest do reality a vysvetlit jak presne rizeni vstrikovacu u teto jednotky probiha, popripade, zdali je mozno vymenit SAK-C167CS-LM bez programovani?? Vim ze se tyto procosory kazi, ale nevim jak se jejich vada projevuje.
Dik za reakce predem
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: so leden 15, 2011 12:20 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2169
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
stb |
Zaslal: so leden 15, 2011 22:43 pm |
|
|
Založen: 5.3.2010
Příspěvky: 165
|
A kde jinde by to mohlo byt? Impulsy na vstrikovace nejdou zdroj 60V je OK, synchronizace vacky a kliky je OK, otacky diagnostika ukazuje. Druhou jednotku nemam.
Rekne mi nekdo jak se nejcasteji kazi hlavni procesor SAK-C167 ??? Neverim, ze by tu nebyl nekdo kdo to uz neresil.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: ne leden 16, 2011 11:04 am |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2169
Bydliště: Ostrava
|
podobnou věc už sem viděl a byl to nakonec vadnej vstřik.
když je jednen ko, nejde žáden.
těch jednotek je mraky 801A, nemá cenu řešit opravu, stejně ji nedořešíš dokonce.
|
_________________ Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: ne leden 16, 2011 13:19 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
stb napsal: Ahoj vsem,
svolavam konsilium a prosim o pomoc. Jedna se o Peugeot Partner, ECU Siemens SID-801A, motor 2,0HDI. Problem je prosty, nevstrikuji vstrikovace. Zavada na diagnostice, "vstrikovani, koncovy stupen, trvala zavada". V merenych parametrech sinchronizace ANO, tlak v norme. Na osciloskopu mereno na vstrikovacich pri startu ani tuk, jen kratke asi 2us impulsy o amplitude asi 70V. Tyto impulsy jsou pri zapnutem klicku na jinem aute taky. Jednotku jsem promeril jak se dalo. Zdroj 60V je v poradku. Na ridicih FETech vstrikovacu neni nic ani v klidu ani pri startu. FETy ridi obvod ATIC20 od Firmy AMIS, datasheet nenalezen. Mam podezreni bud na tento obvod, nebo na hlavni procesor SAK-C167CS-LM. Oba se daji sehnat. Mam ale obavy, ze SAK-C167CS-LM je programovatelny a ma v sobe soft, ktery nedokazu prehrat, nemam cim.
Muze me prosim nekdo uvest do reality a vysvetlit jak presne rizeni vstrikovacu u teto jednotky probiha, popripade, zdali je mozno vymenit SAK-C167CS-LM bez programovani?? Vim ze se tyto procosory kazi, ale nevim jak se jejich vada projevuje.
Dik za reakce predem
jakej máš tlak v railu??
pokud máš menší než 160 atmosfér, řídící jednotka ti neotevře vstřiky ! ani není možné je otevřít! přepady jsi měřïl? ten procák se kazí v různých jednotkách různě, nevidí vstupy do ecu ( nevidí čidla teplot, tlaků atd)
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
stb |
Zaslal: ne leden 16, 2011 13:34 pm |
|
|
Založen: 5.3.2010
Příspěvky: 165
|
Veskere hodnoty jsou v norme vcetne tlaku. Vse jak u dobreho auta.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
maros4341 |
Zaslal: ne leden 16, 2011 18:33 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 691
Bydliště: Michalovce,SK
|
vadny jeden zo vstrekovacov....
postupnym odpajanim sa da zistit ktory....
|
_________________ maros
Rozumieme Vášmu autu
|
|
Návrat nahoru |
|
stb |
Zaslal: ne leden 16, 2011 20:37 pm |
|
|
Založen: 5.3.2010
Příspěvky: 165
|
Na zadny vstrikovac nejdou impulsy z ridici jenotky, mereno osciloskopem. Jak by jednotka poznala, ze je vadny vstrikovac, aby zablokovala ostatni, kdyz do nej nepusti zadnou stavu??? Kazdopadne je zkusim odpojovat, ale moc tomu neverim.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
maros4341 |
Zaslal: ne leden 16, 2011 20:41 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 691
Bydliště: Michalovce,SK
|
stb napsal: Na zadny vstrikovac nejdou impulsy z ridici jenotky, mereno osciloskopem. Jak by jednotka poznala, ze je vadny vstrikovac, aby zablokovala ostatni, kdyz do nej nepusti zadnou stavu??? Kazdopadne je zkusim odpojovat, ale moc tomu neverim. Myslím si že nieje ťažké to vyskúšať ...som zvedavý na vysledok
|
_________________ maros
Rozumieme Vášmu autu
|
|
Návrat nahoru |
|
mike76 |
Zaslal: ne leden 16, 2011 21:00 pm |
|
|
Založen: 6.3.2010
Příspěvky: 345
Bydliště: SR
|
skrat vstrekovaca alebo kabelaz k nim ....mal som presne tento problem
|
|
|
Návrat nahoru |
|
stb |
Zaslal: ne leden 16, 2011 21:22 pm |
|
|
Založen: 5.3.2010
Příspěvky: 165
|
No tak to sem teda zvedav, jak testnu, podam zpravu. Zatim dik za reakce.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|