Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Siemens SID-801A Peugeot Partner nevstřikuje
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Siemens SID-801A Peugeot Partner nevstřikuje

Autor Zpráva
stb
Zaslal: so leden 15, 2011 9:07 am Citovat
Založen: 5.3.2010 Příspěvky: 165
Ahoj vsem,

svolavam konsilium a prosim o pomoc. Jedna se o Peugeot Partner, ECU Siemens SID-801A, motor 2,0HDI. Problem je prosty, nevstrikuji vstrikovace. Zavada na diagnostice, "vstrikovani, koncovy stupen, trvala zavada". V merenych parametrech sinchronizace ANO, tlak v norme. Na osciloskopu mereno na vstrikovacich pri startu ani tuk, jen kratke asi 2us impulsy o amplitude asi 70V. Tyto impulsy jsou pri zapnutem klicku na jinem aute taky. Jednotku jsem promeril jak se dalo. Zdroj 60V je v poradku. Na ridicih FETech vstrikovacu neni nic ani v klidu ani pri startu. FETy ridi obvod ATIC20 od Firmy AMIS, datasheet nenalezen. Mam podezreni bud na tento obvod, nebo na hlavni procesor SAK-C167CS-LM. Oba se daji sehnat. Mam ale obavy, ze SAK-C167CS-LM je programovatelny a ma v sobe soft, ktery nedokazu prehrat, nemam cim.
Muze me prosim nekdo uvest do reality a vysvetlit jak presne rizeni vstrikovacu u teto jednotky probiha, popripade, zdali je mozno vymenit SAK-C167CS-LM bez programovani?? Vim ze se tyto procosory kazi, ale nevim jak se jejich vada projevuje.

Dik za reakce predem
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Okura
Zaslal: so leden 15, 2011 12:20 pm Citovat
Založen: 4.10.2008 Příspěvky: 2169 Bydliště: Ostrava
máš jistotu že to je 100% v RJ ?

_________________
Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
stb
Zaslal: so leden 15, 2011 22:43 pm Citovat
Založen: 5.3.2010 Příspěvky: 165
A kde jinde by to mohlo byt? Impulsy na vstrikovace nejdou zdroj 60V je OK, synchronizace vacky a kliky je OK, otacky diagnostika ukazuje. Druhou jednotku nemam.

Rekne mi nekdo jak se nejcasteji kazi hlavni procesor SAK-C167 ??? Neverim, ze by tu nebyl nekdo kdo to uz neresil.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Okura
Zaslal: ne leden 16, 2011 11:04 am Citovat
Založen: 4.10.2008 Příspěvky: 2169 Bydliště: Ostrava
podobnou věc už sem viděl a byl to nakonec vadnej vstřik.
když je jednen ko, nejde žáden.

těch jednotek je mraky 801A, nemá cenu řešit opravu, stejně ji nedořešíš dokonce.

_________________
Immo emu, http://eshop.autoelectronic.cz/ new - Alfa/Fiat immo emu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
AEP
Zaslal: ne leden 16, 2011 13:19 pm Citovat
Založen: 29.10.2008 Příspěvky: 1235 Bydliště: doma , přechodné v dílně
stb napsal:
Ahoj vsem,

svolavam konsilium a prosim o pomoc. Jedna se o Peugeot Partner, ECU Siemens SID-801A, motor 2,0HDI. Problem je prosty, nevstrikuji vstrikovace. Zavada na diagnostice, "vstrikovani, koncovy stupen, trvala zavada". V merenych parametrech sinchronizace ANO, tlak v norme. Na osciloskopu mereno na vstrikovacich pri startu ani tuk, jen kratke asi 2us impulsy o amplitude asi 70V. Tyto impulsy jsou pri zapnutem klicku na jinem aute taky. Jednotku jsem promeril jak se dalo. Zdroj 60V je v poradku. Na ridicih FETech vstrikovacu neni nic ani v klidu ani pri startu. FETy ridi obvod ATIC20 od Firmy AMIS, datasheet nenalezen. Mam podezreni bud na tento obvod, nebo na hlavni procesor SAK-C167CS-LM. Oba se daji sehnat. Mam ale obavy, ze SAK-C167CS-LM je programovatelny a ma v sobe soft, ktery nedokazu prehrat, nemam cim.
Muze me prosim nekdo uvest do reality a vysvetlit jak presne rizeni vstrikovacu u teto jednotky probiha, popripade, zdali je mozno vymenit SAK-C167CS-LM bez programovani?? Vim ze se tyto procosory kazi, ale nevim jak se jejich vada projevuje.

Dik za reakce predem

jakej máš tlak v railu??
pokud máš menší než 160 atmosfér, řídící jednotka ti neotevře vstřiky ! ani není možné je otevřít! přepady jsi měřïl? ten procák se kazí v různých jednotkách různě, nevidí vstupy do ecu ( nevidí čidla teplot, tlaků atd)

_________________
mám prd ! ale originál, žádná china !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
stb
Zaslal: ne leden 16, 2011 13:34 pm Citovat
Založen: 5.3.2010 Příspěvky: 165
Veskere hodnoty jsou v norme vcetne tlaku. Vse jak u dobreho auta.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
maros4341
Zaslal: ne leden 16, 2011 18:33 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 691 Bydliště: Michalovce,SK
vadny jeden zo vstrekovacov....

postupnym odpajanim sa da zistit ktory....


Very Happy

_________________
maros
Rozumieme Vášmu autu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
stb
Zaslal: ne leden 16, 2011 20:37 pm Citovat
Založen: 5.3.2010 Příspěvky: 165
Na zadny vstrikovac nejdou impulsy z ridici jenotky, mereno osciloskopem. Jak by jednotka poznala, ze je vadny vstrikovac, aby zablokovala ostatni, kdyz do nej nepusti zadnou stavu??? Kazdopadne je zkusim odpojovat, ale moc tomu neverim.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
maros4341
Zaslal: ne leden 16, 2011 20:41 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 691 Bydliště: Michalovce,SK
stb napsal:
Na zadny vstrikovac nejdou impulsy z ridici jenotky, mereno osciloskopem. Jak by jednotka poznala, ze je vadny vstrikovac, aby zablokovala ostatni, kdyz do nej nepusti zadnou stavu??? Kazdopadne je zkusim odpojovat, ale moc tomu neverim.
Myslím si že nieje ťažké to vyskúšať ...som zvedavý na vysledok

_________________
maros
Rozumieme Vášmu autu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mike76
Zaslal: ne leden 16, 2011 21:00 pm Citovat
Založen: 6.3.2010 Příspěvky: 345 Bydliště: SR
skrat vstrekovaca alebo kabelaz k nim ....mal som presne tento problem
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
stb
Zaslal: ne leden 16, 2011 21:22 pm Citovat
Založen: 5.3.2010 Příspěvky: 165
No tak to sem teda zvedav, jak testnu, podam zpravu. Zatim dik za reakce.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je ne duben 28, 2024 13:15 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.